Even voorstellen

Solstice

Well-Known Member
5 feb 2018
254
222
Trophies
18
Goedemiddag allen,

Ik ben Vincent, kom uit Ede in het midden van het land en doe al een tijdje mee in de airsoft wereld. Heb eerlijk gezegd recentelijk pas dit forum ontdekt en wil me hier ook eens voorstellen.

Ben al sinds 2015 NABV lid maar heb toentertijd niet zoveel gebruik gemaakt van mijn pas als dat ik had gewild.
Wel veel gesleuteld maar maar een handvol keren geskirmed.
Nu sinds een jaar de boel weer lekker opgepakt en bezoek nu regelmatig het veld.

YJHqSmt.jpg


Ik heb als primary een Specna Arms B12 die inmiddels vaker uit elkaar heeft gelegen dan dat hij bb's heeft geschoten geloof ik :p

cibLkuL.jpg


Daarnaast nog een East & Crane SAI GRY 16.5''
oRxmHzj.jpg



En voor de lange afstand een KJW BW1200 (Blackwater uitvoering van de KJW M700)
Moet hier echter nog wel het een en ander aan prutsen en heb er nog wat andere plannen mee voor de toekomst.
tXqHShH.jpg


Zoals op de foto van mijn Specna te zien heb ik ook nog wat side arms.

Een (optisch) uitgedoste FNX-45 tactical:oops:
mXIqPIC.jpg


Een TM Desert Eagle
UlwV2cu.jpg


2x WE G17
d3OrSEG.jpg


Ik zie al een aantal bekende namen van andere fora dus zal me hier wel snel thuis voelen gok ik ;)

Cheers!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MattiB en Jan
Welkom niet ver van doorn daar wonen me ouders ik ging vaak naar de bios in ede
 
Thanks allemaal!


Welkom niet ver van doorn daar wonen me ouders ik ging vaak naar de bios in ede
Ik eerder ook maar kom er nu bijna nooit meer sinds het Pathé is geworden.
Betaal je 12 euro voor een kaartje en dan krijg je eerst nog even 20 minuten reclame voor de film begint. Daarvoor ga ik niet naar de bios

Welkom, en hoop ooit zo'n verzameling te krijgen. Even mijn vrouw overtuigen!
Mijn vrouw is er ook niet heel erg gecharmeerd van maar gaandeweg kreeg ik (bijna) vanzelf wat meer replica's op de plank.
 
Ach, het houdt ons toch van de straat? Dat zeg ik dan maar tegen mijn vriendin :D
 
Welkom! Leuk dat je ons ook hebt ontdekt! Mooie verzameling heb je inmiddels!! :O
 
Welkom, gave loadout en een mooie verzameling!

Welkome Solstice

Welkom! Leuk dat je ons ook hebt ontdekt! Mooie verzameling heb je inmiddels!! :O


Thnx guys :D

@Jan , ik kende ACN al wel langer maar nooit echt verder gekeken denk ik. Ik herken het filmpje uit de beginnersguide van @Maffo ook nog wel. Die heb ik toen ook gekeken toen ik mijn loadout aan het maken was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hé, welkom! Goede loadout. Eindelijk eens reageren op iemand die enigszins in de buurt woont. Rhenen hier! Ede doe ik aan voor de Bios en heel soms de AH XL ;-)
 
Kijk aan, nice! Danku, altijd leuk om te zien hoeveel mensen in je buurt eigenlijk aan airsoft doen.
Eerder was het een unicum, gaat tegenwoordig steeds beter :cool:
Geinige video's trouwens, ben je 50e sub. Hoogste tijd voor een giveaway!:p