Goedemiddag allen,
Ik ben Vincent, kom uit Ede in het midden van het land en doe al een tijdje mee in de airsoft wereld. Heb eerlijk gezegd recentelijk pas dit forum ontdekt en wil me hier ook eens voorstellen.
Ben al sinds 2015 NABV lid maar heb toentertijd niet zoveel gebruik gemaakt van mijn pas als dat ik had gewild.
Wel veel gesleuteld maar maar een handvol keren geskirmed.
Nu sinds een jaar de boel weer lekker opgepakt en bezoek nu regelmatig het veld.
Ik heb als primary een Specna Arms B12 die inmiddels vaker uit elkaar heeft gelegen dan dat hij bb's heeft geschoten geloof ik
Daarnaast nog een East & Crane SAI GRY 16.5''
En voor de lange afstand een KJW BW1200 (Blackwater uitvoering van de KJW M700)
Moet hier echter nog wel het een en ander aan prutsen en heb er nog wat andere plannen mee voor de toekomst.
Zoals op de foto van mijn Specna te zien heb ik ook nog wat side arms.
Een (optisch) uitgedoste FNX-45 tactical
Een TM Desert Eagle
2x WE G17
Ik zie al een aantal bekende namen van andere fora dus zal me hier wel snel thuis voelen gok ik
Cheers!
Ik ben Vincent, kom uit Ede in het midden van het land en doe al een tijdje mee in de airsoft wereld. Heb eerlijk gezegd recentelijk pas dit forum ontdekt en wil me hier ook eens voorstellen.
Ben al sinds 2015 NABV lid maar heb toentertijd niet zoveel gebruik gemaakt van mijn pas als dat ik had gewild.
Wel veel gesleuteld maar maar een handvol keren geskirmed.
Nu sinds een jaar de boel weer lekker opgepakt en bezoek nu regelmatig het veld.

Ik heb als primary een Specna Arms B12 die inmiddels vaker uit elkaar heeft gelegen dan dat hij bb's heeft geschoten geloof ik

Daarnaast nog een East & Crane SAI GRY 16.5''

En voor de lange afstand een KJW BW1200 (Blackwater uitvoering van de KJW M700)
Moet hier echter nog wel het een en ander aan prutsen en heb er nog wat andere plannen mee voor de toekomst.

Zoals op de foto van mijn Specna te zien heb ik ook nog wat side arms.
Een (optisch) uitgedoste FNX-45 tactical

Een TM Desert Eagle

2x WE G17

Ik zie al een aantal bekende namen van andere fora dus zal me hier wel snel thuis voelen gok ik

Cheers!
Laatst bewerkt: