Even voorstellen

Schutter

Active Member
22 jul 2018
32
11
Trophies
3
Hallo airsofters,

Buiten dat ik de 10 meter match beoefen (met geavanceerde 10 meter luchtwapens) ben ik ook geïnteresseerd in de oude western wapens.

Om b.v. een Colt Peacemaker of een Winchester 1873 voorhanden te hebben is een verlof nodig en de munitie is toch wel aardig prijzig zeker wanneer je met zwartkruid gaat schieten.
Het alternatief hiervoor is; Jawel, airsoft apparaten.

Sinds een tijdje ben ik dan ook NABV lid en heb een paartje single actions aangeschaft.
Uiteraard ben ik ook nog op zoek naar een KTW Winchester, maar dit terzijde.

Binnen het airsoft gebeuren gaat het voornamelijk over military en dat is niet zo mijn ding, vrouw, 71
en dan over een locatie rennen, tijgeren, dat gaat het niet meer worden.
Ik ben meer schutter/verzamelaar, maar een airsoftvorm van target shooting in "cowboy pakkie"
lijkt me wel leuk.

Mijn vraag is dan ook meteen; Zijn er meer airsofters die dit ambiëren?

Ik ben woonachtig in Alkmaar.

Met vriendelijke groeten,

Christien
 
Laatst bewerkt:
Hoi Christien, welkom!

Ik kan me er best wel wat in vinden dat u niet over een veld meer wilt rennen (al zou ik wel zeggen dat het wel tof zou zijn om het te zien!).
Ik moet zeggen dat het idee waar u mee komt aanzetten wel erg tof is, en mij zeker wat lijkt voor in de toekomst! In iedergeval welkom op de forums van een newbie! Veel airsoft plezier! (ik hou mijn ogen open voor een winchester!)
 
Hoi Christien, welkom!

Ik kan me er best wel wat in vinden dat u niet over een veld meer wilt rennen (al zou ik wel zeggen dat het wel tof zou zijn om het te zien!).
Ik moet zeggen dat het idee waar u mee komt aanzetten wel erg tof is, en mij zeker wat lijkt voor in de toekomst! In iedergeval welkom op de forums van een newbie! Veel airsoft plezier! (ik hou mijn ogen open voor een winchester!)
Beste Sacramentum,

Alle soorten van schieten zijn natuurlijk leuk, zelf ben ik begonnen met de schietsport in de 10m match discipline daar heeft een verstokte rookster niet veel lucht voor nodig, hi, hi.
Maar ik heb altijd iets gehad met de oude western wapens en dan wil je daar toch iets mee.
Maar ja een Colt Army open top b.v. kost al snel zo'n slordige € 3200,00 om van de munitie (afhankelijk van het kaliber) maar niet te spreken.
Een SAA van Umarex voelt net zo aan als een oude Colt dus toch maar airsoften, het zou alleen leuk zijn dit met anderen te kunnen delen.
 
Hallo,

Hier ben ik nog even,

Ik probeer al de hele avond een avatar te uploaden, maar de server vindt elk bestand te groot, ja zelfs 40x40 pixels, weet iemand raad?
 
Volgens mij heeft Redwolf Airsoft nog Winchesters. Tip van Flip.
 
Welkom op het forum. Klinkt als een leuk idee.

Ja en in Italie en Ierland is ook nog wel wat te koop maar importeren lijkt me lastig, daar heb ik totaal geen ervaring mee.

Een replica importeren is heel simpel. Bestel hem bij een webshop en laat ze een kopie de NABV pas toevoegen. Zeker bij landen binnen de EU is het dan geregeld.
 
Welkom op het forum. Klinkt als een leuk idee.



Een replica importeren is heel simpel. Bestel hem bij een webshop en laat ze een kopie de NABV pas toevoegen. Zeker bij landen binnen de EU is het dan geregeld.
Wat er momenteel te koop is zijn de Winchesters van A&K in de UK bij Pelpax zijn er nog van KTW maar zij verzenden niet naar Nederland.
Je kunt hem dan wel kosteloos laten bezorgen bij een handelaar zo dicht mogelijk bij de boot of het vliegveld maar daar moet je hem toch zelf ophalen.
Maar niet getreurd, een beetje old cowgirl heeft de tijd, er komt er vast wel weer eentje voorbij.
 
Welkom Christien,
Leuk om te lezen waar je je zoal mee bezig houdt. Ik ben zelf (tegenwoordig) ook meer eeen verzamelaar als speler (al ga ik zo nu en dan nog wel eens). Mijn collectie heeft als hoofdthema: Japanse replica's die niet gemaakt zijn door Tokyo Marui.
Zou zelf ook nog wel een s.a.a. willen (maar dan van Tanaka Works) en een levergun ook nog wel (Marushin, of bij veel mazzel op de 10e :p een Hartford)
 
  • Leuk
Waarderingen: Schutter