Even voorstellen

Die van Tanaka zien er i.d.d. gaaf uit zeg, maar ook weer out of stock.
Hartford ben ik ook al eens naar op zoek geweest, maar nog niet gevonden.:rolleyes:
 
Welkom Christien,
Leuk om te lezen waar je je zoal mee bezig houdt. Ik ben zelf (tegenwoordig) ook meer eeen verzamelaar als speler (al ga ik zo nu en dan nog wel eens). Mijn collectie heeft als hoofdthema: Japanse replica's die niet gemaakt zijn door Tokyo Marui.
Zou zelf ook nog wel een s.a.a. willen (maar dan van Tanaka Works) en een levergun ook nog wel (Marushin, of bij veel mazzel op de 10e :p een Hartford)
Die SAA van tanaka is i.d.d. heel gaaf, maar ook weer out of stock.
Hartfort ben ik ook al een tijdje naar op zoek, maar nog niet gevonden.
 
Tanaka produceert verschillende versies van de SAA. 3 verschillende looplengtes en verscheidene finishes (heel simpel tot oogverblindend). Impulse101 is waarschijnlijk het beste adres om er een aam te schaffen (al heeft hobbyasia er volgens mij ook nog 1) verkopen volgens mij ook de hartford winchester(maar die kost een klein fortuin)
 
Ik heb laatst nog een Cyma AK uit italie gekocht en werd verzonden zonder problemen wel zoals boven aangegeven ff je NABV pas toevoegen :) Trouwens welkom op het forum!
 
Hallo ik ben op het moment niet zo snel met reageren, het is bloedheet op de prairie, hi hi.
Ik heb een hele verzameling leveranciers van airsoft Winchesters van diverse merken op m'n bureaublad staan, maar ik ben er ook nog niet helemaal uit.
Ik speel nog een beetje met de gedachte om met zwartkruid te gaan schieten, maar dat is een dure aangelegenheid, airsoft is per schot amper twee centen en een leuke replica is ook niet verkeerd.
Ik heb van het vakantie geld een mooi 10 meter perslucht match geweer gekocht, die dingen kosten een paar centen!!! maar ze gaan ook nooit stuk, een van m'n peacemakers van Umarex daarentegen ligt al vier maanden bij de handelaar ter reparatie, onderdelen is gewoon een ramp.
Dat houd me een beetje tegen om buiten Nederland te kopen.
Ik kom hier in het topic algemeen nog wel op terug.