Even voorstellen

Jeffrey1987

Member
30 aug 2019
9
2
Trophies
2
Goedemiddag heren en dames,

Laten we beginnen met wie ben ik, Jeffrey 32 jaar jong en inwoner van Enschede. ( Overijssel )

Mijn enthousiasme voor deze mooie sport maakt mijn bankrekening arm en mijn wensen voor meer goodies rijker ! Las her en der al dat je er genoeg aan uit kan geven, gezien mijn wensenlijst langer word snap ik dit meteen.

De replica is uitgezocht en de bijbehorende producten ook. Misschien kan iemand mij advies geven voor een belt/plate om mijn magazijnen etc bij elkaar te houden? ( los in je broekzakken is ook een gedoe )

Tevens vind ik dat je hier in een warm bad komt, het is een zeer vriendelijke omgeving waar geen vraag te gek is. Dit is toch echt een duimpje omhoog voor deze community!

Groeten uit Enschede!
 
Welkom op het forum.

En mooi compliment voor de mannen (ja en enkele vrouwen) hier op het forum ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeffrey1987
Hoi Jeffrey, welkom!

Mijn advies is om 1x goed te kopen, maar ik weet niet wat je budget is. Zelf ben ik ooit begonnen met een Invader gear set (Plate Carrier met alle pouches die je nodig hebt, voor 150 euro), maar ik heb door de jaren heen allerlei zaken gewisseld en vervangen.

Mijn advies, als je budget hebt, is gewoon in 1x goed te kopen, wat sowieso kwaliteit is en wat prettig zit. Pas ook vooral in winkels of op skirms, als je van iemand zijn/haar rig mag omhangen. Merken als Warrior Assault en Tasmanian Tiger vind ik persoonlijk erg prettig. Denk tevens na of je wel een hele Plate Carrier wil, of je liever een Chest Rig draagt, mogelijk in combinatie met een Battle Belt.

Ik gebruik (nog) geen belt, maar ik zou zonder twijfel deze kopen (100 euro). PC is echt jouw smaak en lichaamsmaat afhankelijk.
https://www.nltactical.nl/nl/warrior-gunfighter-belt-multicam.html

Vergeet ook trouwens niet om eventueel online prijzen te vergelijken, sommige winkels zijn al gauw tientallen euro's duurder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeffrey1987
Hoi hoi, welkom op het forum en in de airsoft sport en hobby ;).

Qua gear werkt het idd om af te wegen wat je wilt hebben, en uit te zoeken in welke omgeving je wilt gaan spelen. Probeer inderdaad eens te kijken of je plate carriers kan passen en of je genoeg beweging hebt en of het je uberhaupt wel bevalt waar je je oog op hebt.
Persoonlijk voorbeeld is dat mijn gear is afgestemd op indoor CQB, heb een plate carrier en battle belt met dropleg holster. En ik ben nu naar een alternatief voor de plate carrier aan het zoeken omdat hij me begint te irriteren. Daar bij komt nu het punt dat we keer buiten gaan skirmen en ik nu dus aan het kijken ben naar andere kleding (speel grijs en zwart en in het bos is dat nogal een bb magnet) :p. Dus weeg af waar je voornamelijk speelt en waar je eventueel je gear wilt hebben.
Succes
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeffrey1987