Evike.com complete review

Heb ik ook weleens gehad, achteraf bleek dat de verzender in hongkong vergeten was mijn huisnummer op het pakket te plakken.
Mijn telefoon nummer stond er wel met koeienletters op.
Dus op mijn vraag waarom postnl niet gewoon even gebeld had moesten ze me een antwoord schuldig blijven.

Hmmm fijn, ja heb er niet echt op doorgehamerd om precies achter te komen, gezien ik er jammer genoeg niks meer aan kon veranderen. Heb ook maar gevraagd om een refund, want heb geen zin om nog een maand op iets te wachten wat niet de hoogste prioriteit voor me heeft.
 
Update: Het is het einde van de week en zoals ik wel verwacht had, geen pakketje. Dus zojuist weer gebeld met Evike en mijn order wordt opnieuw verzonden. Dus so far prima service wat mij betreft. Hopelijk verkloten ze het nu niet nog een keer bij USPS. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
korte update: Nadat het er weer somber uitzag omdat track en trace van USPS op pre-shipment (label aangemaakt, maar pakket nog niet ontvangen vanuit Evike) bleef staan was ik even bang dat ze bij Evike nieuwe zending nog vast hielden in de hoop dat de originele alsnog aan zou komen.
Maar naast de site van USPS controleerde ik ook telken de internationale pakket trace site van postnl en wat schetste mijn verbazing, het pakket is gisteren vrijgegeven door de douane in NL! :D:cool:

En de USPS zegt nog steeds pre-shipment...o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Zo laatste update. Ik heb het pakket afgelopen woensdag ontvangen. En tot mijn verbazing hoefde ik geen douane kosten te betalen o_O Lucky me! :D:rolleyes:
 
Even een kleine update hier

Ik heb onlangs iets gekocht bij Evike wat verzonden is met de verzendmethode "Evike International Super Saver" ($15).
Het langst heb ik moeten wachten op Paypal daar ze vervelend deden en het een uitgestelde betaling werd i.p.v. een directe betaling.

Anyway, 26 augustus door Evike verstuurd en vandaag vrij gegeven door douane dus als het goed is snel in huis.
Is weer iets anders dan de 30-40 dagen die eerder in dit topic genoemd werden. Had ik zeker niet verwacht dus dat is positief.

Voor kleine bestellingen dus zeker wel interessant die verzendmethode. :)

Oeh hopelijk shippen ze als ik m'n SVD mags daar bestel ook zo snel haha ;)
 
Net een M60 Flash Hider besteld bij deze zaak, Kon niks anders kiezen dan met Paypal betalen. Hoop maar dat het gewoon doorgaat.
 
Ik heb een prima ervaring met Evike. Heb een sidearm van hun eigen merk bij hun besteld. Prachtige replica en prima service verder. Snel verzonden ook en ook in een goeie doos, helaas niet altijd als je iets uit het buitenland haalt..
 
Ik heb een prima ervaring met Evike. Heb een sidearm van hun eigen merk bij hun besteld. Prachtige replica en prima service verder. Snel verzonden ook en ook in een goeie doos, helaas niet altijd als je iets uit het buitenland haalt..
Toevallig een H8r?