Na de 4e pagina had ik geen zin meer in lezen van reactie’s voor ik zelf me mening gaf.
Iedereen heeft t over .2 500 fps zwaardere bbs gelijk jc. Maar ik zie nergens iemand iets zeggen over het setup? Correct me iff im wrong maar jc gebeurt toch pas wanneer je een overvolume heb in je cilinder? Dacht dat ik een x zoiets had gelezen. Dus stel je cil volume is precies genoeg voor je innerbarrel heb je dan met een zwaardere bb nog steeds jc? Of stel je plaatst een silincer op een sniper en je plaatst een langere innerbarrel er in en je hebt ondervolume heb je dan ook nog steeds jc met een zwaardere bbs?
Met de nieuwe regels die strax ingevoert gaan worden max 0.40g bb vraag ik me namelijk af of t ook fair is voor mensen die met .45 spelen waaronder ik zelf. En ik weet eerlijk gezegt niet of mijn replica jc nog nooit op getest. Hpa sniper stel m altijd af rond de 450-460 fps met 0.2 en speel met 0.45 en voor jullie me uitmaken voor “cheater” naar mij weet kun je niet jc met de wolverine bolt door de airsavetech. Wat inhoud “wat ik ervan begrepen heb van wolverine bolt filmpje op youtube” dat er geen overvolume (teveel lucht) achter de bbs aan komt omdat de selenoid sluit nadat de bb uit je barrel is.
Dat terzeide hoe denken jullie over het 1e stuk wat ik getypt heb over setup/overvolume/ondervolume
Snipers hebben echter heel makkelijk overvolume, daarbij als jij genoeg volume op een .2 hebt dan heb je altijd te weinig op zwaardere gewichten en ga je dus in joule waardes achteruit. Overvolume is daarom ook helemaal niet verkeerd, maar het probleem zit hem vooral in het misbruiken van de gevolgen ervan. Als jij je replica met overvolume voor zwaardere bbs gewoon afstelt op joules vanaf het begin dan had wss niemand geklaagd.