Ja had er veel leuke dingen over gehoord , "'Tom Clancy's The Division"' , met de nodige ING punten konden mijn maat en ik 2 exemplaren kopen voor 20 euro per stuk , en echt geen minuut spijt van gehad , mijn voorkeur is first person maar dit heeft ook zijn leuke kanten , ik ben echt een liefhebber van coop , samen met je maten tegen de computer en echt dit is niet alleen gewoon een spel in mijn ogen , soms gewoon rond wandelen zonder missie , je komt vanzelf wel wat tegen op je pad en je verbazen over de omgeving , het leeft het is groot , het veranderd en past zich aan , en dan weer die sneeuw , dat water op de grond die vuiligheid om je heen , je bent gewoon effe er uit zo ervaar ik dit echt , echt bizar gaaf .
Wat ik wel jammer vind dat je niet gewoon langzaam kan lopen , bukken , plat liggen dat soort dingen maar dat mag de pret niet drukken , het is echt jaren geleden dat ik zo enthousiast was over een spel .
Er zijn nu ook 2 ad-ons en er komt een derde aan voor niet al te veel geld , yep voor zoiets als dit heb ik mijn dikke pc ooit gekocht , alhoewel in PC termen is ie bijna antiek voor de grap mijn pc specs : Moederbord Sabertooth x58 , Pentium 950 i7 3.07 ghz , 8 gig geheugen video kaart , G force GTX 680(2gig) , toender tijd ik denk zo'n 4 jaar geleden wat het een geweldig systeem , maar dat ik dit spel nog op de hoogste setting kon draaien had ik niet verwacht , zo'n 27 inch scherm hakt er ook vaak in .
Vroeger kocht ik elk jaar een nieuwe PC , achteraf was dat waanzin , nu gebruik ik mijn HPA fles eens in de 3 maanden om die pc schoon te blazen , zo hou je echt je pc veel langer heel .
Pfff weer een heel verhaal
Groet
Robin