Voor de mensen die Command and Conquer willen hebben, er is een mooi prijsje op Cdkeys.com.
Check even deze link (voor de mensen onder ons die Duits kunnen, of anders ff GTranslate): https://www.mydealz.de/deals/command-conquer-ultimate-collection-origin-fur-443eur-cdkeys-930530

Kort gezegd: cdkeys.com account aanmaken, op Engelse ponden instellen en dan even op hun Facebook die 5% voucher pakken. Totaal komt dan op omgerekend €4,43 voor deze spellen:
  • Command & Conquer
  • Command & Conquer The Covert Operations
  • Command & Conquer Red Alert
  • Command & Conquer Red Alert Counterstrike
  • Command & Conquer Red Alert The Aftermath
  • Command & Conquer Tiberian Sun
  • Command & Conquer Tiberian Sun Firestorm
  • Command & Conquer Red Alert 2
  • Command & Conquer Red Alert Yuri’s Revenge
  • Command & Conquer Renegade
  • Command & Conquer Generals
  • Command & Conquer Generals Zero Hour
  • Command & Conquer 3 Tiberium Wars
  • Command & Conquer 3 Kane’s Wrath
  • Command & Conquer Red Alert 3
  • Command & Conquer Red Alert 3 Uprising
  • Command & Conquer 4 Tiberian Twilight
 
Ja,speel ik al vanaf de 90er jaren en nu nog.
Er is ondertussen een gemodde versie te vinden op het net en daar kan je zelfs de gele nederlandse treinen mee laten rijden.
Ook zijn de mappen veel groter gemaakt voor onbeperkt transporteren.

https://www.openttd.org/en/

Yep ken ik ook. Speel het niet maar heb het wel voorbij zien komen. Ik vond dat het spel altijd wel catchy muziek had :D
 
Dan moet je Transport Fever zeker proberen.
Heerlijk jazzy!
 
Dan moet je Transport Fever zeker proberen.
Heerlijk jazzy!
zeker een goede game, speel het zelf ook.


daarnaast doe ik wel eens world of tanks en gta, heb ook nog arma 3 maar snap er niet zo veel van. alleen gamen zit er 2 weekjes niet in ivm een zwaar gekneusde arm/pols
 
Hey heren,


Zelf game ik al een tijdje niet meer, maar deze games heb ik erg van genoten:
- Arma 2 (DayZ Epoch, overpoch, origins)
- Arma 3 (Epoch, altis life, etc.)
- Battlefield (3, 4)
- League of Legends
- DayZ standalone
- Payday 2
- GTA (vice city, san andreas en 5)
- Anno (verschillende jaren)

Dan nog in mijn jeugd heel veel tycoon spellen.

In de Arma series heb ik toch wel het meeste tijd in zitten, arma 2 alleen al 1400-1500 uur minimum en arma 3 +- 1000 uur.
Heel veel uur dus! Erg zonde! Maar als je dan toch gaat gamen, zou ik je die games wel aanraden, Arma 2 en 3 zijn echt erg tof.


Met vriendelijke groet,

Joost
 
Schoot me nog iets te binnen Suddenstrike , in de tijd dat er nog inbel modems waren ik had soms een tel rekening van 600 gulden door dat spel hahaha
 
Schoot me nog iets te binnen Suddenstrike , in de tijd dat er nog inbel modems waren ik had soms een tel rekening van 600 gulden door dat spel hahaha
SUDDEN STRIKE! Dat heb ik echt veel gespeeld inderdaad. Wij speelden het thuis altijd via lan :3 Hij is op Steam regelmatig in de aanbieding haha!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
SUDDEN STRIKE! Dat heb ik echt veel gespeeld inderdaad. Wij speelden het thuis altijd via lan :3 Hij is op Steam
regelmatig in de aanbieding haha!


Toen ik red alert zag dacht ik gelijk als ze dit kunnen maken in een ww2 set up ben ik verkocht en verdomd een jaar later kwam ik dit tegen , ben de ad on (sudde strike forever) zelfs in Duitsland gaan halen omdat ie daar een paar weken eerder uit kwam , daarna ook nog blitzkrieg gekocht , stak meer tijd in de editor (zelf mappen maken) dan dat ik het eigenlijke spel speelde , pffffff heb ik daar een uren in zitten .
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Vladimir
haha dat is wel hard core ja! Het base bouwen mistte ik in het begin wel, maar vond de schaal en de chaos wel super tof! Dat je kanonnen kon aanhaken en verrijden, briljant! Volgens mij ging zelfs ammo op van die dingen. Geniaal!
 
haha dat is wel hard core ja! Het base bouwen mistte ik in het begin wel, maar vond de schaal en de chaos wel super tof! Dat je kanonnen kon aanhaken en verrijden, briljant! Volgens mij ging zelfs ammo op van die dingen. Geniaal!

O man hoe gaaf was het om samen met je maat zo snel mogenlijk die artillerie klaar zetten en bottlenecks onder vuur nemen vaak hadden ze dan het nakijken..:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Haha die ken ik ook nog ja.
Tijdje terug nog een keer geprobeerd, maar kreeg het niet meer werkend op of w7 of hoger weet ff niet meer.

Zijn ook zat andere vet gave soort gelijke spellen maar dan modern warfare based.
 
Haha die ken ik ook nog ja.
Tijdje terug nog een keer geprobeerd, maar kreeg het niet meer werkend op of w7 of hoger weet ff niet meer.

Zijn ook zat andere vet gave soort gelijke spellen maar dan modern warfare based.

Kun je nagaan hoe oud het al is , trouwens Compagnie of Company of Heroes was ook zoiets , maar dat was vaak een race naar fuel points de eerste 5 min , ging het daar mis had je eigenlijk al verloren .
Men of war om toch maar in dat genre te blijven ook grijs gespeeld .
 
World in conflict vond ik toen wel erg mooi.
Zag er grafisch goed uit en had volgens mij wel een grappige set-up.

Joint task force,
Ook modern warfare.
Volgens mij is deze nog wat ouder dan world in conflict.
Grafisch misschien wat minder maar ik vond de single player echt heel gaaf en had een goed verhaal.
 
Eens over Men of War, dat vindt ik in zijn genre toch wel de beste.