Ik heb voor een lange tijd Project Reality gespeeld. Onder dezelfde nickname als mijn account naam. ( Mijn YouTube kanaal met video's van toen: https://www.youtube.com/user/Bram95NL/featured)

Vervolgens DayZ standalone gaan spelen. Door de langzame ontwikkeling van DayZ overgestapt op CS:GO. Totaal niet te vergelijken. En op dit moment speel ik het nostalgische Old School Runescape en heel af en toe Counter Strike (Rank: Supreme Master First Class). Jammer genoeg is de community van Project Reality erg gekrompen waardoor je niet meer iedere game plezier hebt aan de game.

En heel vroeger spendeerde ik heel wat tijd met CoD 1, CoD 2, Modern Warfare en World At War. Lekker grendelgeweren pakken en schieten maar.
 
Hey Pronk! Volgens mij heb ik dikwijls met jou gespeeld! :O Cyberzomby is mijn nick ^_^ Ik ken je, als we het over dezelfde hebben als: B. Pronk volgens mij.
 
Hey Pronk! Volgens mij heb ik dikwijls met jou gespeeld! :O Cyberzomby is mijn nick ^_^ Ik ken je, als we het over dezelfde hebben als: B. Pronk volgens mij.

Jazeker. Dat was mijn nickname. Later heb ik de B weggehaald. En de naam Cyberzomby ken ik ja. Moet ook wel na al die jaren dag in dag uit spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Als jullie een beetje aparte strategy games leuk vinden zouden jullie misschien eens kunnen kijken naar R.U.S.E. Dat is een WOII strategiespel wat ook wel lijkt op die Wargame serie.

Toen ik het nog actief speelde, ging ik met een maat naar de GamesCom in Keulen en daar kwamen wij de senior producer van Ubisoft tegen (Mathieu Girard) die de leiding had over de ontwikkeling van het spel en het spel ook promootte in developer filmpjes en dergelijke. Hij dacht dat wij pro R.U.S.E. players waren haha! We hebben wel een kwartier met 'm staan praten. Uiteraard wel Engels met een heerlijk Frans accent :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
Als jullie een beetje aparte strategy games leuk vinden zouden jullie misschien eens kunnen kijken naar R.U.S.E. Dat is een WOII strategiespel wat ook wel lijkt op die Wargame serie.

Toen ik het nog actief speelde, ging ik met een maat naar de GamesCom in Keulen en daar kwamen wij de senior producer van Ubisoft tegen (Mathieu Girard) die de leiding had over de ontwikkeling van het spel en het spel ook promootte in developer filmpjes en dergelijke. Hij dacht dat wij pro R.U.S.E. players waren haha! We hebben wel een kwartier met 'm staan praten. Uiteraard wel Engels met een heerlijk Frans accent :rolleyes:
RUSE ken ik ja! Vond Wargame wel de leukere variant daarvan, maar Ruse was zeker niet slecht! Juist vanwege de RUSE's! Toffe ervaring die je hebt met die dev! Nice man
 
Voornamelijk Battlefront, Battlefield 1 en Company of Heroes 2 hier! :D
(Steam: TVDE, Origin: TRVDE)
 
Hier TitanFall, CS:Go en Squad (als ik de tijd ervoor heb).

Vooral Squad benaderd toch meer het tactische gevoel van een buiten skirm bij airsoft. Goed om te oefenen met de R.A.D. :D:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Battlefield 4/3/2/1, Forgotten Hope 2 (based op Battlefield 2), Squad (Niet echt veel want dit soort spellen speel ik graag met vrienden)
 
Zijn er hier nog expert op het gebied van videokaarten? Van het weekend de Ghost Recon: Wildlands Beta gespeeld, op zich leuk spel alleen moest op de laagste graphics spelen en raak nu toch echt aan een andere kaart (iets uitgesteld bij release bf 1 destijds).

Zelf kwam ik deze kaarten tegen bij coolblue en vroeg me af of dit goede keuzes zijn:
https://www.videokaartshop.nl/product/744159/category-207484/msi-geforce-gtx-1060-gaming-x-6g.html

https://www.videokaartshop.nl/product/744706/category-207484/msi-radeon-rx-480-gaming-x-8g.html

Misschien dat jullie een beter alternatief hebben. Alvast bedankt.
 
Laatste tijd niet gigantisch in verdiept maar gezien er ook niet echt nieuwe series ondertussen zijn uitgekomen zijn dit nog steeds wel goeie opties als je budget rond de 300-350 ligt. Beide performen redelijk on par met elkaar in de ene test komt de nVidia iets beter naar voren als de AMD en bij de andere weer de AMD (voor deze specifieke kaarten). Het is de vraag of je de 80 euro voor de GTX meer wil betalen, dit is dan vooral voor gemiddelde koelere temperaturen under load en een lager verbruik . Ja dit verschil zit er tussen, gebruik tweakers, is veel beter, krijg je altijd de goedkoopste optie met snelheid van levering en een rating van de shop, veelal kom je dan op alternate en 4launch uit.

https://tweakers.net/pricewatch/570319/msi-radeon-rx-480-gaming-x-8g/specificaties/
https://tweakers.net/pricewatch/563911/msi-geforce-gtx-1060-gaming-x-6g/specificaties/

Onderaan staan alle specs en ook nog een tweaker review van beide kaarten met average FPS in een reeks games op max settings van elke game en een aantal resoluties.
 
Zelf beschik ik over een gtx 980 ti. Een echte aanrader ( weet niet precies wat je budget is) als er een keuze gemaakt moest worden zou ik voor de gtx 1060 gaan. Ghost recon had mijn kaart ook moeite mee high ( speel in 2K). Mischien loont het om dan nog even te wachten met een nieuwe kaart aan te schaffen en dan een iets krachtigere te kopen. Komende games zullen alleen maar meer vragen om beter kaarten. Al gedacht over eventueel sli zetten? En coolbleu zou ik niet bestellen ( geen slechte winkel) maar bij bij alternate heb ik goede ervaring en meestal goedkoper. Iig genoeg keuze gl with it.
 
Coolblue was maar een voorbeeld, tweakers gebruik ik ook vaak. Verder wil ik niet langer wachten aangezien ik het al een jaar aan het uitstellen bent en dan blijf je volgens mij bezig als je steeds wacht :p. Sli heeft niet echt zin denk aangezien ik me oude kaart daar niet voor kan gebruiken. (twee dezelfde kaarten toch? )
 
Ja twee dezelfde kaarten. Maar als ik jou was zou ik als het mogelijk is een iets duurdere kaart nu aanschaffen omdat je anders mischien volgend jaar al zit met het probleem dat je kaart niet krachtig genoeg is.
En anders eventueel 2e hands anders proberen al ben ik daar zelf niet echt een fan van.
 
Heb zelf vroeger ICT gedaan en bij HWI (Hardware.info) stage gelopen. Intussen ben ik van werk/studie verandert, maar hun site is: https://nl.hardware.info/

Ze hebben goede reviews over verschillende componenten/set-ups. En hun tester (uit m'n hoofd Jacob Jan) is erg vaardig hierin ^^

Hoop dat je er wat aan hebt :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Ik ben een nvidea man. Amd wordt mij te warm en geforce is gewoon supper! Dus ik zou zeggen pak de 1060 of de 1080 als je iets meer budget hebt. Als je balls to the walls wilt gaan kan je ook nog de Titan nemen, maar dan hebben we het wel over een hele andere prijs klasse...
 
Vroeger veel CoD4 gedaan en nu soms nog Bf4 zijn er nog leden die bf4 op PC doen?



 
Vroeger veel CoD4 gedaan en nu soms nog Bf4 zijn er nog leden die bf4 op PC doen?

Ik speel vrijwel elke avond op ESL niveau BF4. Eigenlijk al maanden non stop op Locker gespeeld.
BF4 is de enigste shooter waarbij ik echt alles uit de kast kan halen. Tijdloze super-soepele game die gewoon zo lekker wegspeeld. BF1 was er naar een uurtje bij mij weer van de hardeschijf af.

Kills 27,876
Deaths 12,973

K/D ratio schommelt meestal tussen 2.42 en 3.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ik deze topic nu pas zie.. Ik ben sinds ik met airsoft ben begonnen weer helemaal in Arma 3 gedoken. En dan vooral met een soortgelijke loadout singleplayer missies/Scenarios spelen die andere spelers hebben gemaakt.

Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn en die wel eens zo'n missie samen willen doen want die AI is toch nog redelijk dom soms..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan