Zojuist, als oud wargame fan, toch maar Steel Division Normandie 44 gekocht. Een WW2 variant op de Wargame series. Iets compacter qua schaal, iets minder deck aanpas mogelijkheden, maar de video's op Youtube zagen er wel tof uit! Vanavond maar eens een poging wagen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Man of War
Ik heb ook Steel Division Normandie 44 gekocht. Maar moet het nog steeds ook nog steeds uitproberen.
 
Hier ook o.a GTA-5 en MGS-5. Verder nog, Payday 2, Rocket League en sinds vandaag ESO ^^
Gamerstag: Sovjet WallRuss
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb ook Steel Division Normandie 44 gekocht. Maar moet het nog steeds ook nog steeds uitproberen.
sshiieeet! Gister mijn eerste rondjes gespeeld. Het is echt te gek! Voelt heel erg als Wargame (logischerwijs). Heb jij Wargame ook gedaan of niet?
 
Ik speel nu al een tijdje Playerunkowns Battlegrounds en een best wel ooud middeleeuws spel genaamd Mount & Blade: Warband.
Beide toffe spellen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert en Jan
Zijn er toevallig ook actieve guild wars 2 spelers hier te vinden?
 
Als je nou World of Warcraft had gezegd...
Guild Wars 2 helaas niet, kon ik niet helemaal lekker inkomen dus ik ben bij Blizzard blijven steken.

Overigens zag ik dat Steam momenteel een 66% korting op Arma 3 actie heeft. Doen?
 
Als je nou World of Warcraft had gezegd...
Guild Wars 2 helaas niet, kon ik niet helemaal lekker inkomen dus ik ben bij Blizzard blijven steken.

Overigens zag ik dat Steam momenteel een 66% korting op Arma 3 actie heeft. Doen?

Als je van de series houdt, zeker doen. Je kunt uren in arma steken. Ik heb over de 1000 uurtjes geklokt. Het spel is zo modulair, dat je je nooit verveeld. Momenteel heb ik meer als 500 mods aanstaan, van WO2 tot STALKER, en alles ertussen in. Eindeloze opties en gameplay.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear en Stey
Speel op dit moment veel Cliffs of dover flightsim nu veel in de Me 109 E3 beetje boom and zoom tactieken oefenen .
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ja die game moet ik ook maar eens aanschaffen , ik hoord3 dat er veel bugs in zaten zijn die er nog of inmiddels weg door de gebruikelijke patches ?

Robin

Op PC heb ik weinig last gehad van bugs. Ze hebben er heeeeel wat uitgehaald. Is een superleuke game als je met wat vrienden samen kan spelen.
 
Ondertussen zijn er ook STEAM SALES! De eerste game is al gekocht... Day of Infamy :eek:
 
True! Maar nu zijn de summer sales aan de gang bedoel ik.
 
Normale sales vs steam summer of winter sales zijn toch wel een gigantisch verschil. Heleboel oudere triple A games die nog maar een paar euro kosten en zelfs game van slechts een jaar terug hebben als nog wel 50% korting. Ik heb wel wat aanraders voor mensen.

- Witcher 3
- Mad Max
- Middle Earth Shadow of Mordor
- Fallout (New Vegas is 2,50)
- Portal 2
- Metro Redux
- Borderlands 2
- Bioshock Infinite
- Wolvenstein New Order
- Cities: Skylines
- Southpark: The stick of truth

90% van deze games zijn onder de 10-5 euro en kosten normaal nog 10-30+ Euro, oftewel kortingen van 50%+, dat is er niet zo maar op een normale sale.
 
Wolvenstein en Metro Redux zit ik wel aan te denken inderdaad! Shadow of Morder schijnt de goede asssins creed te zijn ;) Maar I don't know... Assassins Creed trekt me na de eerste twee niet zo erg meer.
 
Ik had er spijt van dat ik de nieuwe Wolvenstein series pas zo laat ontdekte, het zijn fantastische games zowel grafisch als qua verhaal om een keer door te spelen.

Ook Dying Light is op dit moment in de sale, die kan ik aanraden :) Metro al helemaal kapot gespeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan