Gister bij een vriend met de HTC Vive gespeeld. Mijn eerste VR ervaring ooit! Hij had me in januari al uitgenodigd, sinds kort heb ik het idee gevat in 2018 ook VR in huis te halen.
Na gister heb ik mijn twijfels of ik het moet doen...
Ik werd me een partij misselijk!!!!
Super vette ervaring! Echt een paar dingen gedaan waardoor je merkt dat je je lichaam ontzettend voor de gek houdt. En dat is ook gelijk de reden waarom ik zo misselijk werd gok ik
Ik was aan het
skeeballen met handgranaten en moest een instelling aanpassen. Dat kon op een monitor die in de game, net iets achter me stond. Omdat de skeeball opstelling op een verhoging stond, merkte ik dat ik in het echt, het afstapje aan het doen was X'D Wat natuurlijk nergens op sloeg want ik stond gelijkvloers.
Maar daarnaast ook gemerkt hoe ontzettend awesome en eenvoudig VR kan zijn. Allemaal handelingen die voor zich spreken waar je normaal knoppen en controllers voor nodig hebt gehehe.
Na de Google Maps rond vlucht en een achtbaan werd het me te gek en ben ik gestopt. De misselijkheid heeft bij mij tot vanochtend 10:00 aangehouden. De laatste VR game was om 22:30...