Die channel maakt wel meer mooie filmpjes, zoals over het instappen van auto's dat was voorheen verschrikkelijk, maar dat hebben de devs toevallig wel in de laatste patch weten te fixen. Mij overkomt het de laatste patch weinig dat ik moet rennen voor de cirkel, zeker met de hogere hoeveelheid voertuigen, maar als het je overkomt is het verschrikkelijk, hele game rennen om dan richting het einde meteen dood te worden geschoten XD.
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Eens effe heel iets anders ik speel sinds kort theHunter Call of the wild , een spel die de jacht na bootst , 1 met de elementen wind regen zon kou spoorzoeken you name it , vergis je niet dit is geen arcade , soms ben je 30 min aan het klooien voor je wat wild kan schieten , scope op geweer of zonder , boog enz ...ik denk dat de gemiddelde sniper hier blij van word , maar goed je moet hier echt van houden , ik heb hem via steam gekocht , dr was een aanbieding van 35 voor 20 , ik speelde de voorlopers hiervan ook , beleef er erg veel plezier aan .

Groet

Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM
Battlefield Hardline en Battlefield 1, PC natuurlijk :)
Verder af en toe een potje Call of Duty MW3.
Als iemand zin heeft in een potje BF1 of MW3 voeg me toe op Origin en Steam : DrFlares
Tot dan :D
 
Eens effe heel iets anders ik speel sinds kort theHunter Call of the wild , een spel die de jacht na bootst , 1 met de elementen wind regen zon kou spoorzoeken you name it , vergis je niet dit is geen arcade , soms ben je 30 min aan het klooien voor je wat wild kan schieten , scope op geweer of zonder , boog enz ...ik denk dat de gemiddelde sniper hier blij van word , maar goed je moet hier echt van houden , ik heb hem via steam gekocht , dr was een aanbieding van 35 voor 20 , ik speelde de voorlopers hiervan ook , beleef er erg veel plezier aan .

Groet

Robin

Ik merk dat ik de 50 ben gepasseerd , dat BF3 of Rainbow six gebeuren hou ik niet meer bij hahaha
 
Ik heb m ook even gespeeld! Bizar mooie game beelden zijn bizar mooi zoals de regen enz. alleen ik heb geen geduld voor zulke games helaas

Geloof me ik vroeger ook niet , geduld moet je hebben voor iets als dit zonder meer .
 
Gister bij een vriend met de HTC Vive gespeeld. Mijn eerste VR ervaring ooit! Hij had me in januari al uitgenodigd, sinds kort heb ik het idee gevat in 2018 ook VR in huis te halen.
Na gister heb ik mijn twijfels of ik het moet doen... :( Ik werd me een partij misselijk!!!!

Super vette ervaring! Echt een paar dingen gedaan waardoor je merkt dat je je lichaam ontzettend voor de gek houdt. En dat is ook gelijk de reden waarom ik zo misselijk werd gok ik ;)

Ik was aan het skeeballen met handgranaten en moest een instelling aanpassen. Dat kon op een monitor die in de game, net iets achter me stond. Omdat de skeeball opstelling op een verhoging stond, merkte ik dat ik in het echt, het afstapje aan het doen was X'D Wat natuurlijk nergens op sloeg want ik stond gelijkvloers.

Maar daarnaast ook gemerkt hoe ontzettend awesome en eenvoudig VR kan zijn. Allemaal handelingen die voor zich spreken waar je normaal knoppen en controllers voor nodig hebt gehehe.

Na de Google Maps rond vlucht en een achtbaan werd het me te gek en ben ik gestopt. De misselijkheid heeft bij mij tot vanochtend 10:00 aangehouden. De laatste VR game was om 22:30...
 
Die misselijkheid ken ik... Explorer game gedaan en op een gegeven moment (na 2 uur) uitgedaan.

Was ook de reden van mij om het nog niet aan te schaffen. Maatje bij wie ik het gespeeld heb zegt wel dat je er aan gaat wennen... Maar toch durf ik het nu nog niet aan.
 
Gister bij een vriend met de HTC Vive gespeeld. Mijn eerste VR ervaring ooit! Hij had me in januari al uitgenodigd, sinds kort heb ik het idee gevat in 2018 ook VR in huis te halen.
Na gister heb ik mijn twijfels of ik het moet doen... :( Ik werd me een partij misselijk!!!!

Super vette ervaring! Echt een paar dingen gedaan waardoor je merkt dat je je lichaam ontzettend voor de gek houdt. En dat is ook gelijk de reden waarom ik zo misselijk werd gok ik ;)

Ik was aan het skeeballen met handgranaten en moest een instelling aanpassen. Dat kon op een monitor die in de game, net iets achter me stond. Omdat de skeeball opstelling op een verhoging stond, merkte ik dat ik in het echt, het afstapje aan het doen was X'D Wat natuurlijk nergens op sloeg want ik stond gelijkvloers.

Maar daarnaast ook gemerkt hoe ontzettend awesome en eenvoudig VR kan zijn. Allemaal handelingen die voor zich spreken waar je normaal knoppen en controllers voor nodig hebt gehehe.

Na de Google Maps rond vlucht en een achtbaan werd het me te gek en ben ik gestopt. De misselijkheid heeft bij mij tot vanochtend 10:00 aangehouden. De laatste VR game was om 22:30...


Dude wat gaaf! Dat ding staat echt als 2e op mn bucketlist heb laatst ff stukje resident gespeeld bij iemand op de playstation vr Jeez wat een fucking creepy shit is dat... en ik heb echt totaal geen last van misselijkheid
 
Ja vooral dat je merkt dat je dus van een afstapje wilt afstappen, of achteruit deinst wanneer er een muur in de buurt komt... dan zie je hoe echt je lichaam het ervaart. Echt geniaal!
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Zijn er hier mensen die Battlefield 1 nog spelen? Ben sinds een week of 2 weer aardig in de weer met het spel en ondanks de vele historische fouten in het spel is het nog wel leuk om te spelen.
 
Ik heb het spel al sinds de release en heb het maar een keer of 3 aangeraakt :D
Als je een Xbox hebt dan wil ik best een keer een squad aanmaken
 
van de week weer even aangezet. In mijn beleving had ik het best vaak gespeeld, maar ik was pas lvl 3, dus dat zal wel niet. Vind het echt één van de slechtste BF qua gameplay. Speel nog af en toe BF4.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
3 of 4 keer gespeeld na aankoop net na de release.

Het is jammer dat ze het schietsysteem uit BF:Hardline hebben gebruikt. Het is gewoon een Battlefront shoot'ntoot'n'root game geworden. Hij is dan ook niet meer geïnstalleerd. Jammer, want de graphics en levolution in BF1 is uitmuntend goed gedaan.

Ik speel bijna elke dag BF4.
 
Ik speel trouwens veel op ps4 (vooral shooters)

Mochten mensen me toe willen voegen en keer samen gamen... mijn PSN is vanbossum