Begonnen met het spelen van divinity original sin 2 als vervanging van de maandelijkse D&D sessie
 
Sinds maandag weer The elder Scrolls online Morrowind opgepakt met vrienden. Mooie game, nu alleen helemaal geen social time meer over :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Jan
En is hij het geld waard? :p

Oh, ik vindt van wel!

Het is echt een love it or hate it game. Maar in mijn opinie is er geen enkele andere game die guns zo verschrikkelijk gedetailleerd, realistisch en modulair in een game brengt. Het trader system is zo doordacht en super uitgevoerd. De gunplay is fantastisch. Heel erg tactisch, gunnen en runnen alla COD kun je vergeten.

Ik vindt hem mega vet. Zeker voor een beta game is hij al erg gepolijst. En ik ben nog steeds onder de indruk dat het hele zootje ( al dan wel niet met heel veel custom made engine plugins ) op Unity draait.

Voor gun-nuts en spelers die van tactiek houden en niet bang zijn voor permadeath ( en je zooi dus verliezen in een match ) is dit zeker een aanrader. Parts die je dus voor je guns loot,koopt,of vindt hebben echt op statistiek niveau effect op je guns, niet alleen visueel zoals de meeste games.

Hier een wat oudere maar wel duidelijke video wat betreft het gun-modding :
 
Erg fijne game! Heb al redelijk wat coop uurtjes versleten met @Stey , Lekkere graphics, mooi arsenaal aan guns en goeie gameplay.

Nice! Ik heb tot nu toe alleen maar solo gedaan. Mochten jullie nog een extra man nodig hebben... (en op pc spelen) houd ik me aanbevolen!
 
Ghost Recon is zeker een leuk spel, alleen heeft het wel de standaard Ubisoft problemen. Het onrealistisch Rijden en vliegen. En heb ik bij Ubisoft altijd het idee dat ik het zelfde spel opnieuw speel. Alleen met nieuwe story, graphics en thema. Maar de basis is altijd het zelfde. Ook vind ik de Co-OP niet zo heel leuk. Want je gaat verder in het spel van de Host. Je zou Co-op eigenlijk vanaf het begin met een aantal man moeten beginnen en dan helemaal uitspelen met elkaar. Maar verder Gunplay is goed en ziet er prachtig uit.
 
Oh, ik vindt van wel!

Het is echt een love it or hate it game. Maar in mijn opinie is er geen enkele andere game die guns zo verschrikkelijk gedetailleerd, realistisch en modulair in een game brengt. Het trader system is zo doordacht en super uitgevoerd. De gunplay is fantastisch. Heel erg tactisch, gunnen en runnen alla COD kun je vergeten.

Ik vindt hem mega vet. Zeker voor een beta game is hij al erg gepolijst. En ik ben nog steeds onder de indruk dat het hele zootje ( al dan wel niet met heel veel custom made engine plugins ) op Unity draait.

Voor gun-nuts en spelers die van tactiek houden en niet bang zijn voor permadeath ( en je zooi dus verliezen in een match ) is dit zeker een aanrader. Parts die je dus voor je guns loot,koopt,of vindt hebben echt op statistiek niveau effect op je guns, niet alleen visueel zoals de meeste games.

Hier een wat oudere maar wel duidelijke video wat betreft het gun-modding :

Waar ik altijd een beetje bang voor ben met dit soort spellen. Is dat het snel een Running simulator word. Oftewel je bent uren aan het rennen en spullen aan het verzamelen. En ineens uit het niets ben je in 1x dood. Dit is namelijk wat Dayz Standalone voor mij kapot heeft gemaakt. Ik ben benieuwd wat jou ervaringen hier mee zijn.
 
Gamen, :) Precies in mijn straatje. Ik speel al minimaal 10 jaar veel te veel spellen, tijdelijk ook behoorlijk verslaafd geweest. Maar hier even een lijstje van spellen die ik nog regelmatig speel, of zou willen spelen.

-Counterstrike Global Offense: Een van mijn favoriete spellen, meer als 1000uur In game en heb de rank Supreme behaald. Ondertussen Speel ik het alleen af en toe en niet meer serieus zo als vroeger.

-Arma 2 Epoch/Overpoch: Ik denk mijn favoriete spel ooit, heel veel leuke dingen gedaan en gemaakt in dit spel. Alleen jammer dat ik eigenlijk niemand meer heb om dit mee te spelen. Anders zou ik het direct weer spelen.

-Prepar3D: Ik ben een enorme luchtvaart fan, dus een goede simulator kan niet missen. Realistische vluchten maken naar allerlei vliegvelden met ATC en alles dat erbij komt. Klinkt misschien saai, 8 uur digitaal vliegen. Want dat is het ook daarom doe ik andere spellen tijdens het vliegen. Alleen de start en landing worden met volle aandacht gespeeld.

-Red Alert: Met dit spel ben ik echt begonnen, al snel verslaafd en bijna alle spellen helemaal kapot gespeeld. Nog steeds een spel om af en toe te spelen. Maar de grahpics zijn zo slecht ondertussen, maarja wat verwacht je van een spel van meer dan 10 jaar oud.

Ik speel nog meer spellen maar die zijn het noemen niet waard. Als iemand ooit iets wilt spelen. Laat maar weten, als ik niet op stage ben kan ik meestal wel. :)
 
Waar ik altijd een beetje bang voor ben met dit soort spellen. Is dat het snel een Running simulator word. Oftewel je bent uren aan het rennen en spullen aan het verzamelen. En ineens uit het niets ben je in 1x dood. Dit is namelijk wat Dayz Standalone voor mij kapot heeft gemaakt. Ik ben benieuwd wat jou ervaringen hier mee zijn.

EFT is in mijn ogen niet te vergelijken met een game als Dayz. Net als dat mensen PUBG met Dayz vergelijken.

Dayz is een survival simulator, en geen shooter. Maar door het gros van de community, sterft het hero imago snel en eindigt het in een KOSfest. Gelukkig zijn er nog vele communities zoals DUG en UN die Dayz maken wat het is, namelijk een survival game. Ja, daar moet je veel in lopen, maar dat heeft ook veel met de roadmap en ontwikkeling van de game te maken. Voertuigen zijn nog steeds schaars en buggy. En als je ineens uit het niets zwart scherm ontvangt, let je niet goed genoeg op of zit je gewoonweg op public. Het verschil tussen een public server op Dayz en een beschermde whitelist server met actieve events is gewoon een heel spel eigenlijk. Het doel in Dayz is dan ook niet om te kossen, maar om een character te bouwen en toffe dingen te ervaren in een game. Public servers bieden dit haast niet.. Je zult dan ook veel langer met een character doen op een whitelist server als op een public server.

EFT is een game waar het juist de bedoeling is om mekaar omver te knallen en hier wordt ook niet omheen gedraaid. Er komt een heus quest en mission system dus dat gaat al wat meer dimensie bieden. Bovendien is er een group system in EFT waardoor je heel makkelijk met andere spelers samen raids kan doen. EFT is niet echt een walking simulator, de actie is veel agressiever en je zult sneller in combat geraken in mijn ervaring.

Permadeath games zijn een niche waar een dikke love or hate it opiniestelsel in zit en daar is niks aan te doen.

Ikzelf vindt het wel een tof genre, het spel wordt sneller intensief omdat je wat te verliezen hebt.
 
EFT is in mijn ogen niet te vergelijken met een game als Dayz. Net als dat mensen PUBG met Dayz vergelijken.

Dayz is een survival simulator, en geen shooter. Maar door het gros van de community, sterft het hero imago snel en eindigt het in een KOSfest. Gelukkig zijn er nog vele communities zoals DUG en UN die Dayz maken wat het is, namelijk een survival game. Ja, daar moet je veel in lopen, maar dat heeft ook veel met de roadmap en ontwikkeling van de game te maken. Voertuigen zijn nog steeds schaars en buggy. En als je ineens uit het niets zwart scherm ontvangt, let je niet goed genoeg op of zit je gewoonweg op public. Het verschil tussen een public server op Dayz en een beschermde whitelist server met actieve events is gewoon een heel spel eigenlijk. Het doel in Dayz is dan ook niet om te kossen, maar om een character te bouwen en toffe dingen te ervaren in een game. Public servers bieden dit haast niet.. Je zult dan ook veel langer met een character doen op een whitelist server als op een public server.

EFT is een game waar het juist de bedoeling is om mekaar omver te knallen en hier wordt ook niet omheen gedraaid. Er komt een heus quest en mission system dus dat gaat al wat meer dimensie bieden. Bovendien is er een group system in EFT waardoor je heel makkelijk met andere spelers samen raids kan doen. EFT is niet echt een walking simulator, de actie is veel agressiever en je zult sneller in combat geraken in mijn ervaring.

Permadeath games zijn een niche waar een dikke love or hate it opiniestelsel in zit en daar is niks aan te doen.

Ikzelf vindt het wel een tof genre, het spel wordt sneller intensief omdat je wat te verliezen hebt.

Ik snap wat je bedoeld met Dayz, ik speelde Dayz altijd op RP servers. De bekendste DayzRP waar ik ook leuke dingen heb meegemaakt.

EFT ga ik zeker kopen, maar misschien wat later als het verder ontwikkelt is. En perma death is geen probleem, dat vind ik persoonlijk leuker om 2 redenen. Je hebt inderdaad wat te verliezen, en het zorgt dat spullen zeldzaam blijven.
 
EFT is in mijn ogen niet te vergelijken met een game als Dayz. Net als dat mensen PUBG met Dayz vergelijken.

Dayz is een survival simulator, en geen shooter. Maar door het gros van de community, sterft het hero imago snel en eindigt het in een KOSfest. Gelukkig zijn er nog vele communities zoals DUG en UN die Dayz maken wat het is, namelijk een survival game. Ja, daar moet je veel in lopen, maar dat heeft ook veel met de roadmap en ontwikkeling van de game te maken. Voertuigen zijn nog steeds schaars en buggy. En als je ineens uit het niets zwart scherm ontvangt, let je niet goed genoeg op of zit je gewoonweg op public. Het verschil tussen een public server op Dayz en een beschermde whitelist server met actieve events is gewoon een heel spel eigenlijk. Het doel in Dayz is dan ook niet om te kossen, maar om een character te bouwen en toffe dingen te ervaren in een game. Public servers bieden dit haast niet.. Je zult dan ook veel langer met een character doen op een whitelist server als op een public server.

EFT is een game waar het juist de bedoeling is om mekaar omver te knallen en hier wordt ook niet omheen gedraaid. Er komt een heus quest en mission system dus dat gaat al wat meer dimensie bieden. Bovendien is er een group system in EFT waardoor je heel makkelijk met andere spelers samen raids kan doen. EFT is niet echt een walking simulator, de actie is veel agressiever en je zult sneller in combat geraken in mijn ervaring.

Permadeath games zijn een niche waar een dikke love or hate it opiniestelsel in zit en daar is niks aan te doen.

Ikzelf vindt het wel een tof genre, het spel wordt sneller intensief omdat je wat te verliezen hebt.


Klinkt heel vet die game als het salaris binnen is ga ik hem ook halen! Is het waard om alle extra's erbij te kopen?
 
Klinkt heel vet die game als het salaris binnen is ga ik hem ook halen! Is het waard om alle extra's erbij te kopen?

Mja, that's entirely up to you. Ik heb gewoon gedacht screw it, waarom niet. Je kan de versies hier vergelijken.

https://www.escapefromtarkov.com/preorder-page

Je krijgt direct al wel meer spul, maar ik heb het eigenlijk enkel om de stash grootte gedaan. Later kun je die nog upgraden wordt gezegd, maar ik heb hem gelijk maar gewoon gekocht.