Zo geinstalleerd jammer dat ik morgen al weer terug naar stage moet.
voeg me toe op steam Justinnk
Zo geinstalleerd jammer dat ik morgen al weer terug naar stage moet.
hahah nee nederland
wel een bizar moeilijk spel dayum
wel een bizar moeilijk spel dayum
Ik vind hem heerlijk wegspelen. Komt veel meer tactiek bij kijken als een gemiddelde shooter. Sluipen en goed om je heen blijven kijken in CQB ruimtes werkt erg goed. De content update heeft een hoop vets gebracht. Intussen alweer 5 74N's gescoord
Het is inderdaad in die opzichten een goed spel. Wat ik merk in mijn eerste paar potjes, is dat de controls even wennen zijn. Ik moet even de tijd gaan nemen om alle controls aan te passen naar wat ik fijn vind. En de maps goed leren kennen, ik had net redelijk wat loot. Alleen ik kon nergens de exit vinden en werd jammer genoeg dood geschoten voordat ik hem gevonden had.
Jup, daarom speel ik nu alleen als Scav.
Jammer genoeg is na de patch de performance bij een heleboel users uitermate gedaald, ik kan zelf alleen nog maar factory een paar rondjes spelen alvorens de memory leak mijn fps tankt en de grotere maps zit er bij mij niet in. Terwijl dit voor de patch nog prima ging. Wel jammer want de tasks maakte het weer een stukje interessanter. Qua geld heb ik wel door dat het niet zo moeilijk is, je kan makkelijk op factory grinden en dan kan je in een avondje zo een paar 100k verdienen, wat genoeg is om een aantal aksu's te kopen, wat tassen en aid om een langere game op custom en etc te doen en zelfs op die map kan je een eind komen met alleen een axe.
Ben niet de enige zijn een hele hoop die het zelfde reporten, maar gister middag had ik er geen last van en in de avond wel, vraag me af of de servers niet fucked waren misschien, maar zal wel beter worden over een paar dagen.
Heb al aardig wat shotguns gehad en verkocht en een heel arsenaal aan attachments, heb zelf een kac nt-4 supressor gevonden die meer waard is als een aku xD. Meeste verkoop ik omdat ik anders geen opslag heb, heb alleen een hoop pistolen, waaronder een p226 en een tt met silencer, met mags, een pp-91 met wat attachments en een aksu, shotguns verkoop ik meteen.
Grote kans dat het aan de servers lag hoor. Nadat de patch gelaunched ( mooi woord ) was eergisteren heb ik het het niet eens geprobeerd. Reddit liep al rood aan van de mensen die er niet eens in kwamen. Gister was het prima.
Mocht je nog wat 74'ns willen, wil ik ze wel goedkoop aan je verkopen Heb er al een aantal wat gemodernized.
Kom maar hoor wil wel een 74n om plaats te maken voor de gestolen aku , heb nog een mooie PSO scope voor de VSS of SKS liggen .
Ik wil wel een PSO ruilen tegen een gestripte 74N krijg je alleen de barrel en reciever XD recoil ftw