Wat bedoelen gullie eigenlijk met grinds??? o_O

Wat Niels al zei, het oneindig spelen totdat je iets nieuws krijgt. Bij war thunder speel ik nu voor een aantal nieuwe jets. Dat is de laatste tier vliegtuigen en dan heb je soms bijvoorbeeld 200.000 xp nodig en per potje krijg je bijvoorbeeld 500xp. Maar ik heb een aantal Jets, ik kan alleen niet zeggen dat het helemaal zelf gedaan is. Ik heb namelijk een paar keer ingame currency gekocht. Vond ik wel kunnen voor een gratis game :) waar ik +500uur op heb.
 
Laatst bewerkt:
Heb voor warthunder heel lang premium gehad door elke keer een jaar te kopen als het 50% eraf was en heb bij US nu 6 of 5 jets allemaal zonder te betalen, de premium planes en premium account hielpen maar het was alsnog een lange grind denk gemiddeld 5k voor een loss en 10k voor een win, maar met games van 20-30 minuten ben je dan alsnog wel lang bezig.
 
Ahh,dat.:)
Mja,dat ken ik wel.
Ik speel al jaaaaaren Combat Arms en ben nog maar luitenant.
Dus bij World of tanks en dergelijke vind ik het lange wachten nog wel meevallen.
 
Is het een idee om een discord op te zetten voor ACN?
Dan kunnen we daar met elkaar gamen, mocht daar iemand zin in hebben ;)
 
Fijn dat ie er al is, ik zal mijn versie dan maar in de prullenbak gooien ;)
Er zaten een tijdje regelmatig leden op. Een aantal leden zijn gestopt met de sport of gamen niet zo veel meer geloof ik. Maar feel free to use it!
 
Er zaten een tijdje regelmatig leden op. Een aantal leden zijn gestopt met de sport of gamen niet zo veel meer geloof ik. Maar feel free to use it!

Is het mogelijk dat je iemand die active is een mod kan maken? Zou tof zijn om wat meer kamers te hebben per game etc.
 
Is het mogelijk dat je iemand die active is een mod kan maken? Zou tof zijn om wat meer kamers te hebben per game etc.
Ja sure! Als ik de rechten wel heb ;) Diegene die dit heeft opgezet is inmiddels gestopt gehehe! Wie willen er mod zijn?
 
Ja sure! Als ik de rechten wel heb ;) Diegene die dit heeft opgezet is inmiddels gestopt gehehe! Wie willen er mod zijn?

Je mag mij wel toevoegen, of ik altijd active ben hangt er vanaf hoe actief de boel gaat lopen, maar een aantal extra kamers aanmaken is zo gepiept.
 
Zolang er maar een paar mensen zijn die wat kunnen reguleren. Als het hier straks volloopt... :p
En ja, inderdaad, verschillende game rooms zijn wel handig. Nu zouden er max 3 games gespeeld kunnen worden.
 
Ik speel veel PUBG en Rising Storm. Ook heb ik Arma en een shitload aan andere games. Als je mij op Discord van ACN ziet zitten kom dan even een potje meespelen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan