Wauw ziet er tof uit!

Ik heb net als Canada, een slordige 180.000 man verloren bij Rouen in 1940... :( Ik speelde Hearts of Iron 4 (grand strategy ww2 game) en had mijn leger naar Frankrijk gestuurd om de Duitse opmars te stuiten. Dat ging voor geen ene meter! Ondanks mijn anti tank guns... De Duitser had zoveel meer man en materiaal dan ik dus het was al vanaf het eerste moment een terugtocht voor mij.
Mijn tweede positie was nabij Rouen omdat daar rivieren lagen die ik kon gebruiken als natuurlijke verdediging. Toen mijn leger daar aankwam, capituleerde Frankrijk waardoor mijn leger de enige vechtende eenheid in Frankrijk was......zonder toegang tot een haven.

Ik probeerde nog een uitval naar Calais om te ontsnappen naar Engeland maar ik kwam er niet door en mijn leger werd in de pan gehakt! :( Volgende week in de herfstvakantie maar een nieuwe playthrough beginnen gehehe
Klinkt leuk! Worden er vanuit ACN wel eens HoI 4 potjes georganiseerd?
Oh en speel je met mods? Zo niet, dan raad ik je BlackIce aan, maakt het spel flink ingewikkeld maar, naar mijn mening, een stuk leuker!
 
Sinds kort speel ik Ghost recon wildlands met een maatje coop , wat is dit sfeervol zeg die first person wapen view vind ik ook waanzinnig de enorme mappen veranderde weerbeeld , AI die voor de verandering beter speelt dan gewend het voledig aanpassen van outfit , lijkt heel erg op mijn skirm outfit overigens, de mogelijkheden om je wapen aan te passen , gisteren moest ik mijzelf dwingen om te stoppen midden in de nacht en dat komt niet vaak voor de laatste jaren .

Schitterend gewoon wel moet ik distance shadows bloom enz uitzette , texture staat op high en terain op ultra en weet ik met mijn Gtx 760 er nog zo,n 40 fps gemiddeld uit te persen en das goed speelbaar .


Robin
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Klinkt leuk! Worden er vanuit ACN wel eens HoI 4 potjes georganiseerd?
Oh en speel je met mods? Zo niet, dan raad ik je BlackIce aan, maakt het spel flink ingewikkeld maar, naar mijn mening, een stuk leuker!
Ik ben de enige die het speelt :p Ken de mods nog niet, voor nu nog genoeg te ontdekken en te leren in de base game. Maar bedankt voor de tip!
 
Ik speel op dit moment op de volgende consoles:

PS4:
Vaak: Fortnite, Battlefield 1, Rocket League, Rainbow Six Siege
Soms: FIFA 17, Ghost Recon Wildlands, Snake Pass, Battlefield 4, Call of Duty:Modern Warfare Remastered

Nintendo:
Mario Kart 8 Deluxe, Splatoon 2

Als je me wilt toevoegen op de PS4, dan is mijn gebruikersnaam van dit forum ook mijn PSN. En, als je me niet wilt toevoegen, dan ook. ^^
 
Ik ben de laatste dagen aan het proberen om Squad onder de knie te krijgen. Dat vergt nogal wat geduld doordat de gameplay aan de trage kant is. Wel geeft het soms echt epische momenten door de teamplay en de verwarring die soms heerst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Tactical Bear
Ah ja, Squad.. super vet maar erg veel vragend van m’n pc! Ik kan het niet heel lekker draaien of het ziet er uberlelijk uit!

Heb het een tijdje met een cool team gespeeld, dan is het wel vet.. zoals met arma
 
Beetje stevige game pc ga jij niet redden met 1 vector. Gelukkig heeft/had @Tactical Bear er twee dus daarmee moet ie wel een aardig eind kunnen komen ;) :p

haha dat is ook weer zo. Al doet marktplaats wonderen heb mijn computer voor 200 euro gekocht en een GTX1060 ingezet en werkt prima!
 
Ik spel momenteel op de ps4 : FIFA 18 , battlefield 1 , cod ww2 ( het einde van het verhaal is goed gemaakt), rainbow siege.
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Rocket League, Rust, BF1 en natuurlijk War Thunder ;) Andere WT spelers? :)
 
Nice! Wat speel je?

Ik Duitsland ground forces, BR 6.7. Ik heb een Leopard maar heb nog geen goede lineup omdat ik anders teveel last heb van uptiers.
 
Ik ben zelf meer van de vliegtuigen. Ik heb Engeland tier 5 en america bijna tier 4, maar ik ga misschien binnenkort ook met tanks beginnen. Ik wacht eigenlijk op de naval warfare :) Maarja dat duurd steeds langer totdat het er is.
 
Poh netjes hoor, ik vond vliegtuigen vroeger erg leuk voordat ground forces er waren, nu kan ik er geen zak van en ben ik een tank ace ;)