hahaha dat is ook een mooie zet ja!@Jan ik had iemand gezien die de game had uitgespeeld door als de Fuhrer alle facties dmv politiek fascistisch te maken XD, oftewel door zo min mogelijk zelf oorlog te voeren.
hahaha dat is ook een mooie zet ja!@Jan ik had iemand gezien die de game had uitgespeeld door als de Fuhrer alle facties dmv politiek fascistisch te maken XD, oftewel door zo min mogelijk zelf oorlog te voeren.
Klinkt leuk! Worden er vanuit ACN wel eens HoI 4 potjes georganiseerd?Wauw ziet er tof uit!
Ik heb net als Canada, een slordige 180.000 man verloren bij Rouen in 1940... Ik speelde Hearts of Iron 4 (grand strategy ww2 game) en had mijn leger naar Frankrijk gestuurd om de Duitse opmars te stuiten. Dat ging voor geen ene meter! Ondanks mijn anti tank guns... De Duitser had zoveel meer man en materiaal dan ik dus het was al vanaf het eerste moment een terugtocht voor mij.
Mijn tweede positie was nabij Rouen omdat daar rivieren lagen die ik kon gebruiken als natuurlijke verdediging. Toen mijn leger daar aankwam, capituleerde Frankrijk waardoor mijn leger de enige vechtende eenheid in Frankrijk was......zonder toegang tot een haven.
Ik probeerde nog een uitval naar Calais om te ontsnappen naar Engeland maar ik kwam er niet door en mijn leger werd in de pan gehakt! Volgende week in de herfstvakantie maar een nieuwe playthrough beginnen gehehe
Ik ben de enige die het speelt Ken de mods nog niet, voor nu nog genoeg te ontdekken en te leren in de base game. Maar bedankt voor de tip!Klinkt leuk! Worden er vanuit ACN wel eens HoI 4 potjes georganiseerd?
Oh en speel je met mods? Zo niet, dan raad ik je BlackIce aan, maakt het spel flink ingewikkeld maar, naar mijn mening, een stuk leuker!
Ah ja, Squad.. super vet maar erg veel vragend van m’n pc! Ik kan het niet heel lekker draaien of het ziet er uberlelijk uit!
Heb het een tijdje met een cool team gespeeld, dan is het wel vet.. zoals met arma
Ah ja, Squad.. super vet maar erg veel vragend van m’n pc! Ik kan het niet heel lekker draaien of het ziet er uberlelijk uit!
Heb het een tijdje met een cool team gespeeld, dan is het wel vet.. zoals met arma
Niet schelden in de kerkJe kan altijd je vector nog verkopen, kan je daarvan een prima computer kopen.
Je kan altijd je vector nog verkopen, kan je daarvan een prima computer kopen.
Beetje stevige game pc ga jij niet redden met 1 vector. Gelukkig heeft/had @Tactical Bear er twee dus daarmee moet ie wel een aardig eind kunnen komen
Hahaha.. jullie zijn allemaal harstikke grappig. Ik speel tegenwoordig toch liever ECHT met een squad.. dan Squad spelen!
Rocket League, Rust, BF1 en natuurlijk War Thunder Andere WT spelers?