heb WT ook gespeeld voor heel lang, heb zelfs nog gespeeld toen het nog 20 ranks waren en je super snel kon lvlen en je binnen super snel jets kon krijgen. Heb nu bijna alle amerikaanse vliegtuigen en van de meeste andere landen alles ten minste op tier en de meeste op tier 4 tegen jets aan, voor de rest ook redelijk ver in een paar tank trees, ben daar zelfs nog Closed Beta Tester geweest. Nu speel ik het niet meer zo omdat ik de high BR tanks/vliegtuigen vet vind maar niet zin heb om door alles heen te grinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lukas
Dat is precies het probleem met WT, de laatste tiers gaan zo vreselijk traag. Dat het eigenlijk zonder Premuim of boost niet te doen is om veel verder te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lukas
Ik zit nu op BR 6.7 met Duitse tanks, echt geweldige game maar het grinden en researchen duurt eeuwen, ik heb in een paar dagen de leopard vrij gespeeld met premium account, gaat erg vlot maar de match making is soms zo verrot. Duitse BR 5.7 is leuk, je hebt een Tiger en de Panther maar zodra je in 6.7 komt krijg je de hele dag 7.7 of 8.0 tegen je.

Ik speel nu dagelijks als ik de tijd heb, 1 match en dan vind ik het weer genoeg. Ik word helemaal gek van uptiers. Het researchen van je parts en PPE duurt ook niet normaal lang en maakt het spel echt niet leuk.
 
Het enige waarop ik nog speel is op mijn mobiele telefoon. Ik speel nu minder dan een jaar Lords Mobile.

Dit is build and burn the crap out of ppl.
Ik zit in een internationale guild en zitten een hoop Aziaten, in het spel die via het darkweb of gehackte website Android en Apple playcards kopen voor misschien 2% van de officiële waarde.
 
Zijn er eigenlijk nog mensen die Escape from tarkov spelen? Ben momenteel weer behoorlijk ver na de wipe. Maar ik loop er tegen aan dat ik al mijn spullen verlies tegen groepen mensen. Dus een buddy zou fijn zijn :)
 
Ben moe geworden van de devs die stabiele performance beloven, maar dat niet geven, waardoor ik constant last heb van memory leaks. Oftewel ik kan niet veel meer spelen dan factory en daardoor niet verder kom qua missies. Ik speel ondertussen maar weer warframe, pubg en rimworld.
 
Ben moe geworden van de devs die stabiele performance beloven, maar dat niet geven, waardoor ik constant last heb van memory leaks. Oftewel ik kan niet veel meer spelen dan factory en daardoor niet verder kom qua missies. Ik speel ondertussen maar weer warframe, pubg en rimworld.

Er is toevallig vandaag onderhoud geweest aan deze issues. Dus ik verwacht binnenkort een update zodat dit beter word. Zelf heb ik er momenteel wel wat last van maar het is niet erg genoeg om niet te spelen.
 
Hoe vind je die? Staat al een tijdje op mijn lijstje. Ziet er namelijk wel interessant uit :D

Ik koop vaak games en dan speel ik ze pas 1,5 jaar later of soms niet (dit dus ook), toevallig zat iemand dit veel te spelen in mijn steam lijst dus ben er toen ook aan begonnen. Heel leuk spel als je van micro managing houdt, oftewel als je achterover wilt zitten en ook kan genieten van een paar uur ANNO spelen of iets dergelijks dan vind je dit ook leuk. Moet zeggen dat het ook een stuk leuker wordt als je jezelf uitdaagt door hem qua niveau hoger te zetten dan dat je aandurft, want dan moet je soms echt moeilijke keuzes maken. Daarbij kan je op heel moeilijk leefbare plekken gaan zitten om het weer nog moeilijker te maken en allerlei andere dingen. Ik ben snel 's avonds een paar uur verder met het spel zonder dat ik het door heb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Leuk!!! Rome total war en hearts of iron kan ik wel waarderen. Bedankt voor je beschrijving. Dan houd ik m nog maar op mn wishlist
 
Ik ben sinds kort aan Civilization 6 begonnen. Wat een lekker complex spel is dat zeg :D
 
We zijn met een paar ACNers weer eens begonnen aan BF3. Nostalgie tot de max en nog steeds een vet spel!

Verbazingwekkend genoeg nog steeds gigantisch veel servers en spelers!

Voor degene die mee willen doen.. kom erbij!
EA heeft mooie kortingen nu ;)

Mijn origin: Bruggenwirth
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, qlymax en jurgen
We zijn met een paar ACNers weer eens begonnen aan BF3. Nostalgie tot de max en nog steeds een vet spel!

Verbazingwekkend genoeg nog steeds gigantisch veel servers en spelers!

Voor degene die mee willen doen.. kom erbij!
EA heeft mooie kortingen nu ;)

Mijn origin: Bruggenwirth

Volgensmij heb ik dat spel :) ik kom zeker een keertje meespelen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
mmmm bf3 dat is een tijdje geleden :) (volgens mij staat I ook nog in mij origin lijst zal eens kijken vanavond (dacht dat k bijna alle versies had en gespeeld heb :p)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
Is 4 niet een betere optie? Heb je ook nog een sterke populatie voor 20k peak en 9k average, tov 7k peak en 2k average. Iig heeft het beide een hogere player count dan starwars battlefront en battlefield harldine (ja die games die later zijn uitgekomen dan beide) XD.
 
Is 4 niet een betere optie? Heb je ook nog een sterke populatie voor 20k peak en 9k average, tov 7k peak en 2k average. Iig heeft het beide een hogere player count dan starwars battlefront en battlefield harldine (ja die games die later zijn uitgekomen dan beide) XD.

De meeste van ons hadden al BF3 of wilde hem kopen. Daarnaast kwam er ook nog bij dat @michiel80 hem niet kon draaien op z'n laptopje :p

Dus wilde we niet iemand excluden en dus maar voor BF3 gaan.. plus er zit meer nostalgische waarde aan BF3 :p
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
Both are awesum, ben pas later in 3 gestapt op pc, voorheen op de PS3 en heb daardoor 4 vele malen meer gespeeld dan 3 op de PC en hecht er daarom meer waarde aan, misschien dat ik het wel weer eens installeer en mee speel.
 
Both are awesum, ben pas later in 3 gestapt op pc, voorheen op de PS3 en heb daardoor 4 vele malen meer gespeeld dan 3 op de PC en hecht er daarom meer waarde aan, misschien dat ik het wel weer eens installeer en mee speel.

Ik heb dus precies het tegenovergestelde. Ik begon op PS3 met 3 waar ik echt IEDEREEN neermaaide met m'n Little Bird.. toen later (niet bij release) 4 kochte op de ps4 en was beetje matig voor mij. Dus het is maar net waar je mee begonnen ben denk ik dan :p (en de meeste van ACN zijn toch oudjes.. dus die kennen denk ik eerder bf3)
 
ben zelf juist bij BF3 uitgestapt... Te flashy. Nee, geef mij maar BF2, of nog beter, desert combat mod op battlefield 1942 :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80