hmm, ik zie dat je recent veel CSGO hebt gespeelt Zin om een keer competitive te doen?
hmm, ik zie dat je recent veel CSGO hebt gespeelt Zin om een keer competitive te doen?
Je hebt behoorlijk wat uren in behoorlijk wat games zie ik.
En een VAC ban
Zelf owner van de grootste europese arma 3 unit (Milsim)
Waarin we zelf het 11e LMB naspelen of andere units.
Verder speel ik:
- Arma *Duh*
- CSGO
- COH
- RB6
- Race sims
en nog wel wat meer randoms
verder nog wat peppie video's van onze unit
Zelf owner van de grootste europese arma 3 unit (Milsim)
Waarin we zelf het 11e LMB naspelen of andere units.
verder nog wat peppie video's van onze unit
I'm intrigued... and you have my interest..
Zocht tijdje geleden nog naar een MILSIM unit in A3.. hebben jullie nog vereisten? En hoe word ik lid?
Speel eigenlijk alleen maar ghost recon wildlands. De afgelopen week was meer klaagbaak waardig. Per avond 3-4x dood door de predator. Gister - na wat youtube tips - in 1x gehaald
JA! Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar ja!Nog steeds veel squad aan het spelen maar kijk ook erg uit naar Post Scriptum.
Lijkt wat op squad, maar dan in WWII.
http://postscriptumgame.com/
Behalve als je 10 uur lang misselijk bent van de beweging uit die games. Het was voor mij idd mind = blown to the max, maar ik heb de misselijkheid er niet voor over. Ik ben daar zo te zien overgevoelig voor... Anders had ik in 2018 ook zon set aangeschaft ja.Ik heb sinds kort een Rift gekocht, en ben sindsdien alleen nog maar in VR aan het gamen. Als je eenmaal Onward en H3VR hebt gespeeld, laat je desktop games wel links liggen
Ze brengen het als een homage aan de old-skool WW2 shooters zoals allied assault.Is er hier iemand die meer weet over Battalion 1944? Ik zag net even een livestream voorbij komen, waarbij het iets weg heeft van Competetive CSGO maar dan betere gunplay en WW2 style. Geen idee of dit het spel is of maar 1 van de gamemodes. Maar het ziet er goed uit! Komt uit op 1 feb.