Laatste week af en toe weer eens Battlefield bad company 2 aangeraakt met een groepie, erg vermakelijk :). Voor de rest iedere week vrijdag Arma 3 OP bij LowTac :D
 
Zelf owner van de grootste europese arma 3 unit (Milsim)
Waarin we zelf het 11e LMB naspelen of andere units.

Verder speel ik:
- Arma *Duh*
- CSGO
- COH
- RB6
- Race sims
en nog wel wat meer randoms

verder nog wat peppie video's van onze unit
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zelf owner van de grootste europese arma 3 unit (Milsim)
Waarin we zelf het 11e LMB naspelen of andere units.

Verder speel ik:
- Arma *Duh*
- CSGO
- COH
- RB6
- Race sims
en nog wel wat meer randoms

verder nog wat peppie video's van onze unit

Ziet er gaaf uit! Welke rank ben je op csgo? :)
 
Tijdje niet gespeeld dus zal nu wel unrankend zijn maar toen der tijd geeindigt als master guardian elite :D
 
Zelf owner van de grootste europese arma 3 unit (Milsim)
Waarin we zelf het 11e LMB naspelen of andere units.

verder nog wat peppie video's van onze unit

I'm intrigued... and you have my interest..
Zocht tijdje geleden nog naar een MILSIM unit in A3.. hebben jullie nog vereisten? En hoe word ik lid? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob636
Nice @Bob636 ! Tof dat je dat hebt opgezet.

Ik heb met de kerst Divinity Original Sin 2 gekregen van mijn vrouw. Man dat spel is vet! Een soort digitaal Dungeons and dragons ervaring wat ik sinds kort ook 1x in de 2 maanden speel ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Ik heb gisteren eens gecheckt of ik Destiny 2 kon spelen op m'n pc... ging super soepeltjes dus heb hem ook maar gelijk gekocht :D Hij was in de aanbieding dus..

Zijn er meer mensen die het spelen? Ik denk dat de playerbase hier weinig zal zijn maar toch..
 
Speel eigenlijk alleen maar ghost recon wildlands. De afgelopen week was meer klaagbaak waardig. Per avond 3-4x dood door de predator. Gister - na wat youtube tips - in 1x gehaald ;)

Probeer eigenlijk wat tijd te vinden om mijn A10c flight sim van DCS af te stoffen (eigenlijk meer de warthog hotas) en weer op te pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik speel momenteel nog steeds veel EFT maar ik heb ook CSGO weer opgepakt :) Ben op weg om weer terug op mijn oude rank te komen!
En afgelopen sale 2 vliegtuigen op DCS gekocht, en af en toe aan het trainen met een Online aerobatics team. :)
 
Speel eigenlijk alleen maar ghost recon wildlands. De afgelopen week was meer klaagbaak waardig. Per avond 3-4x dood door de predator. Gister - na wat youtube tips - in 1x gehaald ;)

Same here dat Wildlands ik heb in tijden niet zo lol gehad met een spel .

Die Predator laat ik even voor wat het is haha

Voor mij is dit de ultime coop wat een sfeer hangt er in dit spel zeg .
 
Is er hier iemand die meer weet over Battalion 1944? Ik zag net even een livestream voorbij komen, waarbij het iets weg heeft van Competetive CSGO maar dan betere gunplay en WW2 style. Geen idee of dit het spel is of maar 1 van de gamemodes. Maar het ziet er goed uit! Komt uit op 1 feb.
 
Ik heb sinds kort een Rift gekocht, en ben sindsdien alleen nog maar in VR aan het gamen. Als je eenmaal Onward en H3VR hebt gespeeld, laat je desktop games wel links liggen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Tactical Bear
Ik heb sinds kort een Rift gekocht, en ben sindsdien alleen nog maar in VR aan het gamen. Als je eenmaal Onward en H3VR hebt gespeeld, laat je desktop games wel links liggen :p
Behalve als je 10 uur lang misselijk bent van de beweging uit die games. Het was voor mij idd mind = blown to the max, maar ik heb de misselijkheid er niet voor over. Ik ben daar zo te zien overgevoelig voor... :( :( :( Anders had ik in 2018 ook zon set aangeschaft ja.

Is er hier iemand die meer weet over Battalion 1944? Ik zag net even een livestream voorbij komen, waarbij het iets weg heeft van Competetive CSGO maar dan betere gunplay en WW2 style. Geen idee of dit het spel is of maar 1 van de gamemodes. Maar het ziet er goed uit! Komt uit op 1 feb.
Ze brengen het als een homage aan de old-skool WW2 shooters zoals allied assault.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123