Momenteel speel ik veel CS:GO, Destiny 2, PUBG, CoD WW2 en af en toe start ik WoW nog eens op.

Als ik geen zin heb om achter een beeldscherm te zitten knal ik de PS4 aan en speel ik vaak Fifa en Rainbow Six Siege
 
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
Ik was gisteren Squad aan het spelen op een willekeurige server. Ik was squadleader zoals ik meestal ben.
Joint er een nieuwe speler die meteen vraagt of ik Nederlands ben. "Euh ja" antwoordde ik.
"Speel je Airsoft?" werd er gevraagd.
"Euh ja" zei ik met enige twijfel in mijn stem.
"Was je aanwezig op de ACN introdag afgelopen keer" vroeg de onbekende persoon.
Op dit moment wist ik even niet waar ik het moest zoeken. :D

Bleek het @Joris Roggekamp te zijn.

Van alle games die er zijn, servers die er draaien, teams die aanwezig zijn op de server en de daarbij behorende squads besloot Joris juist die van mij te joinen. Hoe klein is de wereld dan? :D
 
Ik was gisteren Squad aan het spelen op een willekeurige server. Ik was squadleader zoals ik meestal ben.
Joint er een nieuwe speler die meteen vraagt of ik Nederlands ben. "Euh ja" antwoordde ik.
"Speel je Airsoft?" werd er gevraagd.
"Euh ja" zei ik met enige twijfel in mijn stem.
"Was je aanwezig op de ACN introdag afgelopen keer" vroeg de onbekende persoon.
Op dit moment wist ik even niet waar ik het moest zoeken. :D

Bleek het @Joris Roggekamp te zijn.

Van alle games die er zijn, servers die er draaien, teams die aanwezig zijn op de server en de daarbij behorende squads besloot Joris juist die van mij te joinen. Hoe klein is de wereld dan? :D


Hahaha nice, ik heb net squad gekocht. Ben Benieuwd of het iets is :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjah
Ghost recon wildlands nog steeds ik ben een grote fan van coop en in dit spel komt alles bij elkaar , enorm speelveld mooie verhaal lijnen , first person view bij richten wapen , AI eindelijk goed , kan nog beter maar toch ik ben altijd een grote fan geweest van ghost recon, rainbow six enz enz maar na een mapje of 7 was je klaar en zit nu misschien aan de 9% uitgespeeld, en ja ik speel lieftst helemaal 1st person maar ja je kan niet alles hebben .

Voorlopig heb ik wat te doen savonds in deze koude en donkere dagen .

Robin
 
Van alles eigenlijk. Eerste stap is even de game files verifiëren.

Heb t al gevonden :) Spel launchen in WIndowed en het werkt.

Is er iemand vanavond online? Die mij een beetje het begin kan uitleggen? Hoe alles werkt enz. lijkt me zo een stuk leuker spelen.
 
Heb t al gevonden :) Spel launchen in WIndowed en het werkt.

Is er iemand vanavond online? Die mij een beetje het begin kan uitleggen? Hoe alles werkt enz. lijkt me zo een stuk leuker spelen.

Ik waarschijnlijk nog wel even. Als dit het geval is spreek ik je wel even aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
@Hertenvacht Epic!! Ik heb ook een keer een ervaring zoals die gehad bij Project Reality. Na een ronde SL'en herkende iemand me eindelijk van mijn video's. Hij zat de hele tijd al te denken waar hij me van kende X"D
 
Ik heb squad al een tijdje niet meer gespeeld, ooit gekocht nadat PR niet meer zo 'populair' bleek te zijn. Ben momenteel meer van de Arma3 Wasteland. Maar als er peeps willen groupen voor Squad (of Arma...en mss een heel enkele keer PUBG), hou ik me aanbevolen. :)

Speel af en toe met wat maten, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd nietwaar?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Hertenvacht
Hey iedereen! Ik speel sinds kort weer een klassieke topper van vroeger. Namelijk Generals, ik heb een programma gevonden om multiplayer te kunnen doen. Alleen zijn de mensen hierop enorm goed en kan ik niet van winnen :C
 
Hey iedereen! Ik speel sinds kort weer een klassieke topper van vroeger. Namelijk Generals, ik heb een programma gevonden om multiplayer te kunnen doen. Alleen zijn de mensen hierop enorm goed en kan ik niet van winnen :C
en dus ga je maar posten? :p