Hé allemaal, even een iets uitgebreidere duit in het spreekwoordelijke zakje doen! Heb alles van het hele topic eens op m'n gemak terug gelezen om te kijken wat iedereen zoal voor 'n games speelt. Ik heb jaren geleden fanatiek Counter-Strike 1.6 gespeeld op de pc, maar eigenlijk na de middelbare is dat verwaterd door drukte, en eigenlijk niet meer echt aan gamen toe gekomen. Zeker niet aangezien ik al 6 jaar een Mac-gebruiker ben voor videobewerking etc.
Echter, ik ga dus binnenkort een Windows beest kopen, omdat Apple de Video Editors eigenlijk in de steek gelaten heeft. Enige optie is nog de iMac Pro á 5.000 euro, maar dat is me teveel van het goede.
Ik ga dus voor een goede windows bak, en kan omdat ik ZZP'er ben ook stiekem steeds wat tijd inboeken om te gaan Gamen! Ik heb recentelijk Squad gekocht omdat dit gewoon een HEAVEN game is voor mij (bedankt voor de tip,
@NielsHoffland!), en CS:GO weer opgepakt (wat vloeken in de kerk is als CS 1.6 veteraan). Daarnaast af en toe PUBG, maar dat voor de leuk, niet voor de tactics en serieuze games. Speel dit alles nu op mijn MacBook met Bootcamp (Windows draaien op de Mac), maar dat trekt 'ie gewoon niet. Dus vandaar de nieuwe PC die er binnen enkele dagen/weken aankomt!
Ik heb met het teruglezen eenieders ID genoteerd, dus voor de geïnteresseerden:
eerst ID, tussen haakjes is forumnaam
PSN
vanbossum (Crumble)
MrKnown86 (Peter Boudewijn)
Chrisje-013 (Christian0341)
qlymax (qlymax)
CRAPjoris (Joris)
STEAM
rebelattack (Rebelattack)
kayreinink (Kay)
Hertenvacht (Hertenvacht)
TransientStateChaos (ChaoSState)
kallistoo (Kallisto)
waterisnat1 (WaterIsNat)
Cyberzomby (Jan)
Uberpp (Robbie)
midgetspinner (bvdzeeuw)
Justinizer (Justinizert)
-SH0CK3RZ- (Holewijn)
eddoex@home.nl (Joris)
UBISOFT
Prokadon (Tactical Bear)
ORIGIN
Bruggenwirth (Tactical Bear)
TWITCH*
BIGSHOTairsoft
Mocht je erbij willen, laat 't dan even weten!
Hoop jullie snel online te zien, zal iedereen eens gaan toevoegen
*Misschien ook leuk om een Twitch-lijstje te maken. Ik vind het leuk om te Streamen en mezelf steeds wat beter de games weer op te zien pakken. Dat ik pas één subscriber heb maakt me dan geen drol uit; ook het begin van een miljoen, nietwaar?