Misschien ook leuk om een Twitch-lijstje te maken. Ik vind het leuk om te Streamen en mezelf steeds wat beter de games weer op te zien pakken. Dat ik pas één subscriber heb maakt me dan geen drol uit; ook het begin van een miljoen, nietwaar? ;)

Je kan ook een borstvergroting en een hoog stemmetje opzetten, dan stromen de subscribers ook binnen. :p
 
Je kan ook een borstvergroting en een hoog stemmetje opzetten, dan stromen de subscribers ook binnen. :p

Schijnt dat de 'Twitchmeisje vergeet stream uit te zetten'-tactiek ook werkt. Hoewel niet voor mannen, I guess..
 
Voor de Squad spelers onder ons: V10 is gisteren uitgekomen.
Dit betekent nieuwe animaties, vaulting, weapon handling, nieuwe wapens (M240B, RPK, Smoke mortars enz) en een nieuwe map. Verder zitten er nog meer toffe dingen in de pijplijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Voor de Squad spelers onder ons: V10 is gisteren uitgekomen.
Dit betekent nieuwe animaties, vaulting, weapon handling, nieuwe wapens (M240B, RPK, Smoke mortars enz) en een nieuwe map. Verder zitten er nog meer toffe dingen in de pijplijn.

Zeker! Heb het al meerdere uren uitgetest! Vooral de LMG's met Bipod zijn geweldig om te spelen:)
 
Voor de Squad spelers onder ons: V10 is gisteren uitgekomen.
Dit betekent nieuwe animaties, vaulting, weapon handling, nieuwe wapens (M240B, RPK, Smoke mortars enz) en een nieuwe map. Verder zitten er nog meer toffe dingen in de pijplijn.

Vaulting was wel echt kei-hard nodig, lol, altijd maar gaten zoeken in die muurtjes : P
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en Hertenvacht
@Joris een hackintosh is ook een optie. Omdat ik geen video's meer edit ben ik er laatst afgestapt, maar mijn hackintosh heeft mij 5 jaar lang enorm goed gediend! Het is even zoeken en prutsen maar levert een mac op voor weinig doekoe's!

Mooie lijst heb je ook gemaakt met ieder's nick!

ik hoop vandaag een potje of twee te spelen van V10! Ben benieuwd!
 
Laat maar even weten wanneer je er bent :) Want dan doe ik mee als dat kan. Wellicht dat ik dat dan meteen stream.
Oh crap! Ik zat op Discord, ben net klaar :( Better luck next time! Leuke update wel! Weer een stuk gepolijst.
 
speel tegenwoordig afentoe weer eens Americas Army v2.5 dat door oude fans (spel is wss 15jaar oud inmiddels) nog in leven word gehouden omdat het amerikaanse leger het zelf niet meer ondersteund (gratis te downloaden op www.aao25.com) ondanks dat het een oud spel is ziet het er nog best ok uit, en is makkelijk te draaien op oudere computers. mooie van het spel vind ik dat het +- 10 vs 10 is en je hebt geen respawns zoals in veel andere spellen wat het toch beetje meer echt maakt, als je gewond ben zijn er medics die je kunnen oplappen, maar je aim en je snelheid blijven minder acuraat. elke map komt met een bepaalde opdracht, bijvoorbeeld het beschermen van een VIP en hem van punt A naar B brengen, het veilig stellen en beschermen van Objectives, of op bijv Bridge Crossing simpelweg voorkomen dat de andere partij de brug kan over steken en meer van dit soort doelen. ook gaat het in dit spel niet om het verkrijgen van enorm aantal wapens, elke squad heeft 1 of 2 sniper slots beschickbaar, 1 of 2 slots voor de M249 voor supressing fire en de rest M4's of m16's. M4's kunnen wel uitgerust worden met een aantal mods. Je moet ook bepaalde cursussen doorlopen voordat je medic kan worden of de sniper kunt gebruiken. ook zul je geen namen van spelers in beeld zien en moet je op de kleding beoordelen of iemand vriend of vijand is. Nadeel van dit spel is dat het niet meer zo heel veel spelers heeft, drukste tijden meestal savonds voorzover ik merk en dan heb je mischien 2 volle servers, dus keuze aan maps die je wilt spelen is beperkt en afhankelijk van wat mensen spelen op dat moment. voor mij erg veel nostalgie en persoonlijk nog steeds leukste milsim game! al vang ik tegenwoordig meer kogels dan ik ze uitdeel :D best een pittig spel :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Hé allemaal, even een iets uitgebreidere duit in het spreekwoordelijke zakje doen! Heb alles van het hele topic eens op m'n gemak terug gelezen om te kijken wat iedereen zoal voor 'n games speelt. Ik heb jaren geleden fanatiek Counter-Strike 1.6 gespeeld op de pc, maar eigenlijk na de middelbare is dat verwaterd door drukte, en eigenlijk niet meer echt aan gamen toe gekomen. Zeker niet aangezien ik al 6 jaar een Mac-gebruiker ben voor videobewerking etc.

Echter, ik ga dus binnenkort een Windows beest kopen, omdat Apple de Video Editors eigenlijk in de steek gelaten heeft. Enige optie is nog de iMac Pro á 5.000 euro, maar dat is me teveel van het goede.

Zoals @Jan al aangaf: Een Hackintosh is een goeie optie, mits je het aandurft. Zit zelf inmiddels aan mn tweede dual boot bak, mn eerste dateerde alweer van 2012. tonymacx86.com is een prima resource voor custom builds. Ik heb een beest van een apparaat (had nog bruter gekund, maar ik moest het met een bepaalde set opties doen vorig jaar) met een 1080ti (Die GPU's zijn op dit moment wel effe een dingetje vanwege die kl*** bitcoin) voor nog minder dan de helft van een Mac equivalent. Niks mis met die iMac pro's op zich, ze performen als een dolle, alleen de prijs is een nono en ik heb voor mn werk (Motion Graphics) toch echt Nvidia/CUDA nodig.

Anyway: Squad wel in mn Steam library (ik kwam van Project Reality), maar speel voornamelijk Arma 3 Wasteland op Armajunkies.de
Username: benjah030
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Thanks voor de reacties allemaal! Heb inmiddels al ruim 1.5 maand een prima bakkie met een GTX1070, i7-8700, en 16gb ram. Heel blij mee! :)

Draait alles als een zonnetje! Daarnaast maak ik graag van de gelegenheid gebruik dat we steeds vaker PUBG spelen met ACN'ers en ACN-forumleden; heel leuk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7
ALs jullie PUBG spelen mag je me toevoegen hoor :)
Speel het heel vaak :)
Steam naam
Jur606
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Count me in!
Ben veel actief met PUBG momenteel, ik tik bijna de 200 uur aan.
Speel eigenlijk voornamelijk shooters zoals PUBG, Battlefield, Wildlands, The Division etc.
Heb ook nog Siege en ARMA 3 maar ben daar nooit echt in begonnen. Daarnaast nog veel single player shizzle zoals AssAssins Creed en Far Cry.
Heb eigenlijk zoveel spellen dat ik soms niet weet welke ik wil spelen :eek:

Momenteel speel ik vooral PUBG Squads met random mensen via de Discord channel van StoneMountain64 of Levelcap of gewoon met mijn vrienden.
Ik speel graag een keer een potje mee!

Steam: Solstice ( http://steamcommunity.com/profiles/76561197979388777/ )
U-play: Solstice-NL
Origin: Solstice