God of war komt eraan voor de ps4 Zijn hier mensen die deze top game halen.
 
Vanavond gaan we met een aantal ACN leden van 20:00 tot 21:00 een Project Reality test doen. We hosten een lokale game via netwerk en willen zien tot hoeveel spelers dat goed gaat.

Heb je Project Reality en zin en tijd om even mee te testen? Feel free to join! Je vindt ons op onze discord channel :)

Meer info:
We willen 18 april van 20:00 tot 21:00 een test doen met zoveel mogelijk spelers en Project Reality.

hier een Google Drive met de PR game files. Die moeten dan weer bij elkaar gezet worden met dit programma.
Hier kunnen de game files gedownload worden in een torrent formaat van de ontwikkelaar zelf via dit Torrent programma of je eigen torrent programma (hoge snelheid)
Hier kunnen de game files gedownload worden van de ontwikkelaar zelf via een standaard download bestand (lage snelheid).

Via alle bovengenoemde downloads krijg je een .iso bestand. Voor de niet piraten onder ons. Een "digitale cd" die je kunt branden op een CD, of in een virtuele CD drive kunt stoppen. In de recentere windows varianten (7, 8 en 10) werkt dat zo: https://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/mount-an-iso-image-in-windows-vista/

Dan kan je de digitale CD aanklikken en PR installeren.

Ik hoor graag wie er wilt helpen met het testen van PR op een lokale server. Op de avond zelf wil ik discord gebruiken om de verbindingsgegevens te delen.
 
Laatst bewerkt:
@Jan Ik heb de bestanden van Drive gedownload, maar snap Par2 (Quickpar) even niet. Ik open het, en selecteer dan de gedownloade par2-bestanden, en klik dan rechtsonder op 'maak', maar dat geeft een foutmelding. Vervolgens komen er wel allemaal .BAD bestanden uit.

Torrent downloaden lukt wel. Althans, daar is hij nu mee bezig.

Knipsel.jpg
 
Yup, zelfde problemen. geen idee wat ik met die Quickpar moet :p Die torrent werkt prima, en PR is geinstalleerd. Maar ik neem aan dat ik die Par bestanden erin moet verwerken :p
 
Oef.. ik ga het niet redden helaas. Sta nog in de file!

Veel plezier allemaal!
 
Als er geen rar bestanden zijn heb je ook niks aan de par bestanden. Beetje vaag dat die erbij zitten?
 
jammer dat ik dit telaat lees anders had ik zeker weer ff btf2 er op gezet om pr mee te kunnen doen
 
Als ik volgende week een keer tijd heb ga ik het er ook ff op zetten.
Had er nog nooit van gehoord maar als het een BF2 spin off is moet het wel goed zijn.
 
Hey iedereen!

Post scriptum kan je vanaf nu pre orderen vanaf steam! :) Het kost 30 euro en ik denk dat dat het 100% Waard is!

Zijn er nog andere mensen die dit spel gaan kopen/spelen? :) Release datum is Spring 2018.. specefieker is het nog niet bekend gemaakt..


Voor als je niet weet wat Post Scriptum is! Het is een realistische WO2 strategie shooter gebasseerd op squad. Eigenlijk is het Squad maar dan W02 :p

http://store.steampowered.com/app/736220/Post_Scriptum/?snr=1_4_4__100
 
  • Leuk
Waarderingen: Hertenvacht en Jan
Ja lijkt me super vet!!

Backers van squad krijgen Post Scriptum overigens gratis ^_^
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Wut?! Bedoel je met Backers sponsoren of mensen die het spel gekocht hebben? :)
Mensen die op Kickstarter, Squad hebben gesteund door hem daar te "pre-orderen". Als je dat dut hebt gedaan, kan je een key voor Post Scriptum krijgen :)