GAMING!

Ben veel actief met PUBG momenteel, ik tik bijna de 200 uur aan.

Only 200 hour :P.
x9dUvCu.jpg

700+ uur ondertussen :oops:.

• Leuk
Waarderingen: Solstice en Vladimir
Ehhh lekker slim van mij :(
inlog naam is niet zelfde als profile naam

Jurgen606

Zou wel moeten werken

Discord ook geinstaleerd en erop gezet maar snap het nog niet helemaal
mag dat :)

anders pm me jouw naam even zoek ik die wel op.

Only 200 hour :p.
x9dUvCu.jpg

700+ uur ondertussen :oops:.

Haha I know I know :p
Ik krijg dat niet schrap, zoveel spelen. Eigenlijk speel ik PUBG zodra ik tijd heb, maar vrouwlief wil ook wel eens aandacht... Uiteindelijk gaat het om de (s)kills :D

Ja bedoel ook dat uren niet altijd alles zeggen;) Al is het vaak wel een redelijke indicatie haha

maar pc game blijft ook kwestie van je videokaart e.d., Heb dagen dat ik bijna alles raak schiet en veel hs maak en dagen dat ik nog geen deuk in pakje boter kan schieten :()

Daarom ben ik erg blij met mijn recente investeringen!
Een GTX1070, een delidded i7 4790k en 16GB intern geheugen. #HappyDays!

mmm mijne al weer aan einde van goede game levensduur dus af en toe leg ik het gewoon af, tegen snellere betere setups :)

Voor de liefhebbers: Metro 2033 en Last Light Redux zijn in de aanbieding op Steam, € 3,- p.s. als je ze samen koopt.
Kon het zelf niet laten, ondanks dat ik ze op m'n PS3 al doorgespeeld heb. :p

Kom ik aan met mijn GTX 970 4 gig geheugen pc i7 950 met een sabertooth x52 of zoiets heb dat systeem al 5 jaar zolang doe ik nooit met een pc , voordeel van HPA is dat je met je slang al het stof weg krijgt en dat scheelt wel in je levensduur , door gebrek aan ruimte moet ik het met 1 spel doen en das nog steeds ghost recon wildlands , toch steeds weer nieuw elk gebied is anders en voelt echt aan als op avontuur gaan , speel het coop met een vriend en we zitten op 75% dus nog zat te doen , wat ik wel een beetje zat word is die eeuwige reinforcements als je een beetje teveel herrie maakt , draai bijna alles op ultra behalve draw distance maar als je dat terugschroeft merk je eigenlijk weinig van .

Coop dus altijd leuk maar ga ik effe alleen ofline vind ik er gelijk geen bal aan .

Al met al blijf ik het verder super vinden om het van tijd tot tijd coop te spelen .

Hierna misschien Farcry 5 maar volgens mij is de gameplay weer zo dat je eerst een magazijn moet leeg schieten op iemand voor ie om valt .

Misschien Karkov of zo ...

Robin

Hierna misschien Farcry 5 maar volgens mij is de gameplay weer zo dat je eerst een magazijn moet leeg schieten op iemand voor ie om valt .

Robin

Ik heb Far cry 5 en dit is niet het geval! gewoon headshots maken A.K.A. goed mikken;)

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ik speel momenteel ook FC5 met @Stey in Coop door en als je AP-patronen gebruikt is het vrij snel gedaan met de vijand, met de normale ammo voelt het soms wel wat spongy aan, zeker als je door de voorruit van voertuigen schiet en d'r gewoon barweinig gebeurt.

• Leuk
Ik speel momenteel ook FC5 met @Stey in Coop door en als je AP-patronen gebruikt is het vrij snel gedaan met de vijand, met de normale ammo voelt het soms wel wat spongy aan, zeker als je door de voorruit van voertuigen schiet en d'r gewoon barweinig gebeurt.

Hoe voelt het verder aan coop in farcry beetje leuke verhaallijn ?
En het gebied kun je je een beetje verplaatsen zoals in Ghost recon wildlands ?

Hoe voelt het verder aan coop in farcry beetje leuke verhaallijn ?
En het gebied kun je je een beetje verplaatsen zoals in Ghost recon wildlands ?

Game speelt soepel weg, genoeg te doen, qua omgeving wel de mooiste FC5 tot nu toe. Veel vrijheid, ruim opgezet, wel enorm veel spawns op de wegen. Verfrissend om eens een compleet andere setting te zien. Interessante verhaallijn die veel Amerikanen heeft getriggered :p

Coop werkt opzich prima, maar het is geen shared world progress. Dat heb je bij Wildlands dan weer wel. Hier moet je om de beurt Host spelen om elkaars world progression mee te trekken. Persoonlijke progress behoudt je wel. Vrij weinig wapens in deze FC :/ Autorijden is een stuk vetter, en voelt beter uitgewerkt.

• Leuk
Aha ok dank , ik wacht wel effe totdat ie iets goedkoper word Heb een gtx 960 4gig met een redelijk oude pentium 950 , zal alles niet meer vol kunnen draaien vrees ik haha

I went old school, wilde weer casual solo vliegen, dus heb ik HAWX weer geïnstalleerd.

Dat was zeker een vet spel. Tijdens dogfights recht naar boven en proberen net voor de *Warning: Stall* weer om te draaien en de boel neer te maaien met een fancy move...