Behalve als je 10 uur lang misselijk bent van de beweging uit die games. Het was voor mij idd mind = blown to the max, maar ik heb de misselijkheid er niet voor over. Ik ben daar zo te zien overgevoelig voor... :( :( :( Anders had ik in 2018 ook zon set aangeschaft ja.


Ze brengen het als een homage aan de old-skool WW2 shooters zoals allied assault.
Gaaf! Ben benieuwd :)

Over die VR, ik heb een tijdje een Oculus DK2 gehad. Kost rond de 120 euro, maar is een prima platform om het lekker te proberen. In het begin kon ik er ongeveer 15 minuten mee spelen, maar na een aantal dagen ging het steeds beter. Uiteindelijk kon ik het wel een paar uur volhouden zonder enige problemen te hebben. Ik denk ook hoe beter de kwaliteit van het beeld hoe minder last je ervan krijgt.
 
Gaaf! Ben benieuwd :)

Over die VR, ik heb een tijdje een Oculus DK2 gehad. Kost rond de 120 euro, maar is een prima platform om het lekker te proberen. In het begin kon ik er ongeveer 15 minuten mee spelen, maar na een aantal dagen ging het steeds beter. Uiteindelijk kon ik het wel een paar uur volhouden zonder enige problemen te hebben. Ik denk ook hoe beter de kwaliteit van het beeld hoe minder last je ervan krijgt.
Bij mij had het te maken met het stilzitten en de bewegende wereld om je heen. Ik ben sowieso heel snel de sjaak met misselijkheid en draaierigheid. Met drank ook bijvoorbeeld. Afgelopen jaar in een traject gehoord dat ik mogelijk hoog sensitief ben en daardoor mijn zintuigen ook meer op kunnen pakken. Als dit zo is, heb ik dus meer last van dat soort grapjes als iemand anders. Wat ook verklaart waarom ik echt 10 uur lang ziek ben geweest van HTC vive sessie :p

Al zou het met afbouwen lukken zoals jij zegt, dan betekent dat dat ik moet af gaan bouwen van 10 uur lang misselijk zijn.... Niet iets waar ik naar uitkijk ;)
 
Bij mij had het te maken met het stilzitten en de bewegende wereld om je heen. Ik ben sowieso heel snel de sjaak met misselijkheid en draaierigheid. Met drank ook bijvoorbeeld. Afgelopen jaar in een traject gehoord dat ik mogelijk hoog sensitief ben en daardoor mijn zintuigen ook meer op kunnen pakken. Als dit zo is, heb ik dus meer last van dat soort grapjes als iemand anders. Wat ook verklaart waarom ik echt 10 uur lang ziek ben geweest van HTC vive sessie :p

Al zou het met afbouwen lukken zoals jij zegt, dan betekent dat dat ik moet af gaan bouwen van 10 uur lang misselijk zijn.... Niet iets waar ik naar uitkijk ;)

Aah oke, dat is zeker vervelend :( En dan duurd het afbouwen inderdaad een stuk langer :p
 
Die misselijkheid krijg ik al van alle first person shooters Jan. :(
Zelfs te lang NFS spelen is voor mij nie te doen. Doe ook weinig games meer op de pc.
Behalve dan WOT en World of Warships.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zo! Weer eens een post in dit topic! Vroeger speelde ik Counter-Strike 1.6 in een clan en deden we mee aan tournaments; bruut spel! Alleen, de servers die er nog draaien momenteel is niet veel soeps meer (veelal surf en fy_), daarnaast is Mixen ook niet meer echt mogelijk.

Maar, een doorgewinterde 1.6'er weigert de overstap naar CS:Source, laat staan CS:GO te maken. Toch maar gedaan gisteren uit armoe, omdat 1.6 dus nu écht verleden tijd is. Long story short: iemand die hier CS:GO speelt en wat wil spelen en mixen?

Ben het allemaal nog even uit aan het vogelen hoe het zit met loadout en competative, maar de 1.6-skills neem ik gewoon mee hoor ;-)
 
Die misselijkheid krijg ik al van alle first person shooters Jan. :(
Zelfs te lang NFS spelen is voor mij nie te doen. Doe ook weinig games meer op de pc.
Behalve dan WOT en World of Warships.
Holy crap! En dat zonder VR erbij ook! :O :O
 
Ik heb sinds kort een Rift gekocht, en ben sindsdien alleen nog maar in VR aan het gamen. Als je eenmaal Onward en H3VR hebt gespeeld, laat je desktop games wel links liggen :p

Vet! Ik had zelf de HTC Vive gepreorderd. Ik ben door o.a. Onward begonnen met airsoft. H3VR is heel verslavend :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Ik verlang nog steeds terug naar COD MW2... beste COD game in mijn ogen. Speel zelf veel RB6 Siege op de ps4
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris en qlymax
MW2. Speelde altijd met groepje vrienden en wisten alle spawns voor het andere team. Was geweldig dat spel! MW3 was nog wel te doen, daarna ging het alleen maar bergafwaarts met COD, al heb ik WWII nog nooit gespeeld.

Speel zelf veel borderlands op PS4. Op de PC vooral RS6 en sinds kort probeer ik wat aan te pappen met Fornite, al ben ik daar bizar slecht in nu haha.
 
Ik ben zelf met gamen pas weer opnieuw ingestapt op de ps3 bij Blackops. Blijft mijn mooiste game. Maar ik moet zeggen dat ik bij ww2 toch wel de eerste weken behoorlijk hooked was. Het is wel echt lekker, weer boots aan de grond.
 
mmm zoizo op console FPS spelen is gewoon niet echt voor mij :p (FPS speel je op de PC :p)
daar doe ik het nog aardig voorlopig nog steeds veel fun bij PUBG dus daar game ik mijn meeste tijd :)
 
Speel veel GR:Wildlands met @Stey totdat Far Cry 5 uit komt en dan spelen we die ook helemaal door in Coop.
Verder ETS2 in VR met steering wheel. Factorio, Production Line, en zit er aan te denken om FO4 door te spelen met een shitton aan mods.

Maar eigenlijk moet ik verder met het schrijven van het verhaal voor mijn eigen game..
 
Hé allemaal, even een iets uitgebreidere duit in het spreekwoordelijke zakje doen! Heb alles van het hele topic eens op m'n gemak terug gelezen om te kijken wat iedereen zoal voor 'n games speelt. Ik heb jaren geleden fanatiek Counter-Strike 1.6 gespeeld op de pc, maar eigenlijk na de middelbare is dat verwaterd door drukte, en eigenlijk niet meer echt aan gamen toe gekomen. Zeker niet aangezien ik al 6 jaar een Mac-gebruiker ben voor videobewerking etc.

Echter, ik ga dus binnenkort een Windows beest kopen, omdat Apple de Video Editors eigenlijk in de steek gelaten heeft. Enige optie is nog de iMac Pro á 5.000 euro, maar dat is me teveel van het goede.

Ik ga dus voor een goede windows bak, en kan omdat ik ZZP'er ben ook stiekem steeds wat tijd inboeken om te gaan Gamen! Ik heb recentelijk Squad gekocht omdat dit gewoon een HEAVEN game is voor mij (bedankt voor de tip, @NielsHoffland!), en CS:GO weer opgepakt (wat vloeken in de kerk is als CS 1.6 veteraan). Daarnaast af en toe PUBG, maar dat voor de leuk, niet voor de tactics en serieuze games. Speel dit alles nu op mijn MacBook met Bootcamp (Windows draaien op de Mac), maar dat trekt 'ie gewoon niet. Dus vandaar de nieuwe PC die er binnen enkele dagen/weken aankomt!

Ik heb met het teruglezen eenieders ID genoteerd, dus voor de geïnteresseerden:
eerst ID, tussen haakjes is forumnaam

PSN
vanbossum (Crumble)
MrKnown86 (Peter Boudewijn)
Chrisje-013 (Christian0341)
qlymax (qlymax)
CRAPjoris (Joris)

STEAM
rebelattack (Rebelattack)
kayreinink (Kay)
Hertenvacht (Hertenvacht)
TransientStateChaos (ChaoSState)
kallistoo (Kallisto)
waterisnat1 (WaterIsNat)
Cyberzomby (Jan)
Uberpp (Robbie)
midgetspinner (bvdzeeuw)
Justinizer (Justinizert)
-SH0CK3RZ- (Holewijn)
BIGSHOTairsoft (Joris)
OnPointYoutube (NielsHoffland)
Dutchiano (Tactical Bear)

UBISOFT
Prokadon (Tactical Bear)

ORIGIN
Bruggenwirth (Tactical Bear)
RetartedGamingHD (NielsHoffland)

TWITCH*
BIGSHOTairsoft (Joris)
On_Point_Youtube (NielsHoffland)

UPlay
Moederloeder (NielsHoffland)

Mocht je erbij willen, laat 't dan even weten! :)

Hoop jullie snel online te zien, zal iedereen eens gaan toevoegen :)

*Misschien ook leuk om een Twitch-lijstje te maken. Ik vind het leuk om te Streamen en mezelf steeds wat beter de games weer op te zien pakken. Dat ik pas één subscriber heb maakt me dan geen drol uit; ook het begin van een miljoen, nietwaar? ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hé allemaal, even een iets uitgebreidere duit in het spreekwoordelijke zakje doen! Heb alles van het hele topic eens op m'n gemak terug gelezen om te kijken wat iedereen zoal voor 'n games speelt. Ik heb jaren geleden fanatiek Counter-Strike 1.6 gespeeld op de pc, maar eigenlijk na de middelbare is dat verwaterd door drukte, en eigenlijk niet meer echt aan gamen toe gekomen. Zeker niet aangezien ik al 6 jaar een Mac-gebruiker ben voor videobewerking etc.

Echter, ik ga dus binnenkort een Windows beest kopen, omdat Apple de Video Editors eigenlijk in de steek gelaten heeft. Enige optie is nog de iMac Pro á 5.000 euro, maar dat is me teveel van het goede.

Ik ga dus voor een goede windows bak, en kan omdat ik ZZP'er ben ook stiekem steeds wat tijd inboeken om te gaan Gamen! Ik heb recentelijk Squad gekocht omdat dit gewoon een HEAVEN game is voor mij (bedankt voor de tip, @NielsHoffland!), en CS:GO weer opgepakt (wat vloeken in de kerk is als CS 1.6 veteraan). Daarnaast af en toe PUBG, maar dat voor de leuk, niet voor de tactics en serieuze games. Speel dit alles nu op mijn MacBook met Bootcamp (Windows draaien op de Mac), maar dat trekt 'ie gewoon niet. Dus vandaar de nieuwe PC die er binnen enkele dagen/weken aankomt!

Ik heb met het teruglezen eenieders ID genoteerd, dus voor de geïnteresseerden:
eerst ID, tussen haakjes is forumnaam

PSN
vanbossum (Crumble)
MrKnown86 (Peter Boudewijn)
Chrisje-013 (Christian0341)
qlymax (qlymax)
CRAPjoris (Joris)

STEAM
rebelattack (Rebelattack)
kayreinink (Kay)
Hertenvacht (Hertenvacht)
TransientStateChaos (ChaoSState)
kallistoo (Kallisto)
waterisnat1 (WaterIsNat)
Cyberzomby (Jan)
Uberpp (Robbie)
midgetspinner (bvdzeeuw)
Justinizer (Justinizert)
-SH0CK3RZ- (Holewijn)
eddoex@home.nl (Joris)

UBISOFT
Prokadon (Tactical Bear)

ORIGIN
Bruggenwirth (Tactical Bear)

TWITCH*
BIGSHOTairsoft

Mocht je erbij willen, laat 't dan even weten! :)

Hoop jullie snel online te zien, zal iedereen eens gaan toevoegen :)

*Misschien ook leuk om een Twitch-lijstje te maken. Ik vind het leuk om te Streamen en mezelf steeds wat beter de games weer op te zien pakken. Dat ik pas één subscriber heb maakt me dan geen drol uit; ook het begin van een miljoen, nietwaar? ;)

Awesome ik zal ff mijn lijstje van accounts noteren! Kan je die erbij zetten..

Twitch: https://www.twitch.tv/on_point_youtube
Origin: RetartedGamingHD
UPlay: Moederloeder
Steam: http://steamcommunity.com/id/OnPointYoutube/

Zoals je kan zien was ik een waar genie met namen verzinnen :)

Spellen die ik het meeste speel zijn:
-DCS
-Prepar3D
-CSGO
-Squad
-Command And Qonquer Generals / Red Alert
-Airport CEO
-War thunder
 
Awesome ik zal ff mijn lijstje van accounts noteren! Kan je die erbij zetten..

Twitch: https://www.twitch.tv/on_point_youtube
Origin: RetartedGamingHD
UPlay: Moederloeder
Steam: http://steamcommunity.com/id/OnPointYoutube/

Zoals je kan zien was ik een waar genie met namen verzinnen :)

Spellen die ik het meeste speel zijn:
-DCS
-Prepar3D
-CSGO
-Squad
-Command And Qonquer Generals / Red Alert
-Airport CEO
-War thunder

Cool! Staat er allemaal in. Toevallig weet ik dat je net begonnen met met 'On Point', maar ik zie wel dat het je Steamnaam is. Kun je die dan wijzigen? Ik wil heeeel lang al van mijne af, want dat is het heule oude e-mailadres van mijn neef die mij geholpen heeft met een Steamaccount aanmaken toen ik 13 was ;)
 
Cool! Staat er allemaal in. Toevallig weet ik dat je net begonnen met met 'On Point', maar ik zie wel dat het je Steamnaam is. Kun je die dan wijzigen? Ik wil heeeel lang al van mijne af, want dat is het heule oude e-mailadres van mijn neef die mij geholpen heeft met een Steamaccount aanmaken toen ik 13 was ;)

Yup dat adres kan je aanpassen, alleen je officiele login naam blijft het zelfde. Mijn inlog naam is nog steeds Trollingfun. Ongeveer 10 jaar geleden aangemaakt :p maar wanneer je naar je profiel gaat en daarna 'Profiel Bewerken' staat daar 'Aangepast URL' Hier kan je je Steamlink aanpassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris