Deze heb ik zelf ook. Tof spel, alleen jammer dat de scavs zo tegen elkaar zijn. Zouden eigenlijk samen moeten werken

Klopt, dat zijn dan vooral gasten die al blij zijn dat ze 1 pistol en een mes scoren en hierom dan maar andere scavs omleggen, nou GG.

Paar rondjes gehad waar we wel met meerdere friendly scav players andere USEC en Bear hebben kunnen omleggen :) Iedereen veel meer loot.

Gestart met een Grach, d'r uit met Fort,M4,Comtac en Tri-zip :D
 
  • Leuk
Waarderingen: mwilliam
Zijn hier nog FIFA fans die zin hebben in een potje pro clubs op de xbox? Mijn gamertag is Water Ls Nat. Oja.. let niet op m'n profielfoto huehuehue
 
Met de nieuwe Ghost War "uitbreiding" van Ghost Recon Wildlands.. zijn er nog mensen die dit spelen? Ben net begonnen maar merk dat je met een team veeeel beter speelt!

If You do, on pc... hit me up!
 
Met de nieuwe Ghost War "uitbreiding" van Ghost Recon Wildlands.. zijn er nog mensen die dit spelen? Ben net begonnen maar merk dat je met een team veeeel beter speelt!

If You do, on pc... hit me up!

Ik speel ghost recon op de Pc, heb alleen de expansion (nog) niet. En ik ben vrijdag avond pas weer thuis.
 
Speel sinds kort ook Ghost recon op de PC. Voor nu alleen offline, en dan zijn je squad members af en toe knap irritant... lig ik te sluipen, loopt er zo'n knakker pontificaal het kamp in, en word gelijk gespot. De one shot sync shots zijn dan wel weer relaxt
 
Speel sinds kort ook Ghost recon op de PC. Voor nu alleen offline, en dan zijn je squad members af en toe knap irritant... lig ik te sluipen, loopt er zo'n knakker pontificaal het kamp in, en word gelijk gespot. De one shot sync shots zijn dan wel weer relaxt

Als je een keer een maatje wilt hebben.. Voeg me maar toe bij Ubi.. "Prokadon" is de naam :)
 
Oh btw.. voor iedereen die nog niet weet of ze Wildlands WILLEN halen.. hij is dit weekend gratiesch! En ook nog een 50% korting als je hem ECHT wilt kopen :D

Voor de volledigheid, dit weekend gratis betekend helaas wel dat het een time limited gratis is. Slechts tussen 12 - 15 oktober. Desalniettemin, mooie gelegendheid om hooked te worden aan dit spel :D

@Tactical Bear zal m'n headset/mic 's opzoeken/afstoffen, dan kunnen we 's een avondje online gaan skirmen :cool: Trouwens, wat voegt Ghost War toe?
 
@Tactical Bear zal m'n headset/mic 's opzoeken/afstoffen, dan kunnen we 's een avondje online gaan skirmen :cool: Trouwens, wat voegt Ghost War toe?

Ghost War is de pvp van het spel. Het is 4 vs 4 en iedereen kiest een eigen class, elke class heeft weer z'n eigen skillset en die kan je dan weer klein beetje uitbreiden met skillpoints, die je verdiend door level up te gaan.

Het is eigenlijk gewoon Team Deathmatch wat ik nu heb gezien met wat andere coole aspecten die in de maingame zitten, zoals marking en drones.

Je begint vrij laag/zwak maar je kan daarna (op level 2 al) een class kiezen, die moet je unlocken dus je hebt niet alles beschikbaar. Ik vond het best cool maar dan moet je wel met een team spelen als je echt goed wilt slagen.
 
Sinds kort speel ik veel hot dogs horseshoes & hand grenades in VR op de HTC vive :)
20 euro en je kan gewoon unlimited schieten. Wat wil je nogmeer??
 
Hell let Losse ziet er goed uit, alleen heb ik het idee dat dit soort spellen
Sinds kort speel ik veel hot dogs horseshoes & hand grenades in VR op de HTC vive :)
20 euro en je kan gewoon unlimited schieten. Wat wil je nogmeer??

Vergeet je wel dat je ook een HTC moet hebben dan word het ineens wat duurder dan 20 euro :p
 
  • Leuk
Waarderingen: mwilliam
Sssht don't ruin the fun :p

hahaha, sorry :oops: Zelf heb ik heel lang getwijfeld om een HTC vive te halen. Heb een tijd met de Oculus Rift DK2 gespeeld, maar ik vind het t geld nog niet waard. Te duur en te weinig opties buiten gaming
 
De game ziet er zeker gaaf uit, al zou ik 't leuker vinden zonder de nametags en met ingame voicechat, waar je enkel spelers dichtbij kan horen, ipv dat je iedereen in je team superhard kan horen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
iemand trouwens al gekeken naar Hell Let Loose, een WW2 shooter - nog in kickstarter

https://www.kickstarter.com/projects/blackmatter/hell-let-loose

filmpje met alpha game play

Wauw ziet er tof uit!

Ik heb net als Canada, een slordige 180.000 man verloren bij Rouen in 1940... :( Ik speelde Hearts of Iron 4 (grand strategy ww2 game) en had mijn leger naar Frankrijk gestuurd om de Duitse opmars te stuiten. Dat ging voor geen ene meter! Ondanks mijn anti tank guns... De Duitser had zoveel meer man en materiaal dan ik dus het was al vanaf het eerste moment een terugtocht voor mij.
Mijn tweede positie was nabij Rouen omdat daar rivieren lagen die ik kon gebruiken als natuurlijke verdediging. Toen mijn leger daar aankwam, capituleerde Frankrijk waardoor mijn leger de enige vechtende eenheid in Frankrijk was......zonder toegang tot een haven.

Ik probeerde nog een uitval naar Calais om te ontsnappen naar Engeland maar ik kwam er niet door en mijn leger werd in de pan gehakt! :( Volgende week in de herfstvakantie maar een nieuwe playthrough beginnen gehehe
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tactical Bear
@Jan ik had iemand gezien die de game had uitgespeeld door als de Fuhrer alle facties dmv politiek fascistisch te maken XD, oftewel door zo min mogelijk zelf oorlog te voeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan