Escape from tarkov is niet op steam te krijgen waar hebben jullie hem vandaan ?
 
Heb nog steeds last van onstabiele games op de grotere maps, heel vervelend gezien ik hierdoor niet verder kom met de quest en daardoor niks unlock in de shops :|.
 
Ik ga dit topic ff hacken boy's.;)
Afgelopen week World of Warships gedownload en heb ze nu alledrie.
World of Tanks,World of Warplanes en World of Warships dus.
Heerlijke games en al ingewikkeld genoeg naar mijn zin.:D
 
Heb zelf WoT en WoWS gespeeld, WoW ook 2 potjes en toen er af gegooid ontiegelijk nep en arcade doe mij dan maar war thunder heb je ook nog arcade maar dan is het nog ten minste leuk en niet zo slecht als WoW. Met WoT heb ik het lang volgehouden vooral door maten die het speelde maar doe ik ook niet meer vanwege de high lvl grind die ontzettend saai is en met WoWS ben ik ook gestopt om dezelfde reden, je kan soms een game niks doen en meteen dood gaan waarna je moet wachten totdat je boot weer uit die game is. Met warthunder heb ik meerdere levens in een game en als ik volledig af ben kan ik meteen met die vliegtuigen/tanks in een volgende pot.
 
Afgelopen week World of Warships gedownload en heb ze nu alledrie.
World of Tanks,World of Warplanes en World of Warships dus.
Heerlijke games en al ingewikkeld genoeg naar mijn zin.

speel zelf nu al meer dan 5 jaar WoT. en heb ook WoW gedaan voor een klein tijdje (niet mijn ding) WoT doe ik nog wel regelmatig met mijn broer, klasgenoten of online vrienden. als je wil mag je me toevoegen voor een potje, IGN: fighter002

Heb zelf WoT en WoWS gespeeld, WoW ook 2 potjes en toen er af gegooid ontiegelijk nep en arcade doe mij dan maar war thunder heb je ook nog arcade maar dan is het nog ten minste leuk en niet zo slecht als WoW. Met WoT heb ik het lang volgehouden vooral door maten die het speelde maar doe ik ook niet meer vanwege de high lvl grind die ontzettend saai is en met WoWS ben ik ook gestopt om dezelfde reden, je kan soms een game niks doen en meteen dood gaan waarna je moet wachten totdat je boot weer uit die game is. Met warthunder heb ik meerdere levens in een game en als ik volledig af ben kan ik meteen met die vliegtuigen/tanks in een volgende pot.
daarvoor gebruik ik het knopje back to garage/ terug naar garage. pak de volgende tank/ boot/ vliegtuig en je kan weer gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
daarvoor gebruik ik het knopje back to garage/ terug naar garage. pak de volgende tank/ boot/ vliegtuig en je kan weer gaan.

Dat is leuk en aardig maar dat is niet hetzelfde vliegtuig/tank/boot waar ik al mee aan het varen was en dat irriteert me ik moet ontzettend veel grinden voor een hoge tier tank maar moet als ik snel dood ga ook nog weer eens wachten. Bij de tegen hanger heb ik dan zoiets als meerdere levens en in het ergste geval kan ik met de exact zelfde vliegtuigen/tanks weer spelen.
 
Heb nog steeds last van onstabiele games op de grotere maps, heel vervelend gezien ik hierdoor niet verder kom met de quest en daardoor niks unlock in de shops :|.

oh dat is wel vervelend ja... ik heb niet eens door hoe je quests moet doen ik ben alleen nog maar snel kills looten en leaven hahah
 
trouwens zijn er mensen die het leuk vinden om samen te werken met Escape from Tarkov?? Ik heb namelijk wel zin om te spelen maar in m'n eentje ga ik het never nooit redden.....

Ik hoor het wel! je kan me een berichtje sturen
 
Ik ga dit topic ff hacken boy's.;)
Afgelopen week World of Warships gedownload en heb ze nu alledrie.
World of Tanks,World of Warplanes en World of Warships dus.
Heerlijke games en al ingewikkeld genoeg naar mijn zin.:D


Heb je ook War Thunder? Gratis spel en het is ongeveer het zelfde dan die 3 spellen in 1. Ze zijn momenteel bezig met naval maar dat is bijna klaar. Online word gezegt dat War Thunder beter is dan WWP. Zelf heb ik geen ervaring met WWP
 
World of Warships: awesome
War Thunder: awesome
World of Tanks: was awesome 3 jaar terug, nu minder leuk door de immer langer wordende grinds
World of warplanes: hoort thuis in de diepste krochten der vergetelheid
 
Dat is leuk en aardig maar dat is niet hetzelfde vliegtuig/tank/boot waar ik al mee aan het varen was en dat irriteert me ik moet ontzettend veel grinden voor een hoge tier tank maar moet als ik snel dood ga ook nog weer eens wachten. Bij de tegen hanger heb ik dan zoiets als meerdere levens en in het ergste geval kan ik met de exact zelfde vliegtuigen/tanks weer spelen.
weet wat je bedoelt met respawnen in war thunder (zelf ook gespeeld) en ben zelf ook iemand die het grinden minder vindt maar speel het nu af en toe als tijddoding.
 
Ik ga dit topic ff hacken boy's.;)
Afgelopen week World of Warships gedownload en heb ze nu alledrie.
World of Tanks,World of Warplanes en World of Warships dus.
Heerlijke games en al ingewikkeld genoeg naar mijn zin.:D

Ik heb ook heel veel WoT gespeeld, en nog steeds, zelfde met Wows hoewel minder dan wot. Dit lukt mij nog net voor een PvP game. de echte shooters ben ik gewoon supper slecht in.

Ik speel naast WoT ook nog the division (PvE only :) ) en sinds kort Warframe maar ben er nog niet achter of ik dit nu leuk vind of niet.
 
Ik heb ook heel veel WoT gespeeld, en nog steeds, zelfde met Wows hoewel minder dan wot. Dit lukt mij nog net voor een PvP game. de echte shooters ben ik gewoon supper slecht in.

Ik speel naast WoT ook nog the division (PvE only :) ) en sinds kort Warframe maar ben er nog niet achter of ik dit nu leuk vind of niet.
ik heb hetzelfde met shooters dus begin er maar niet aan. ben ook niet super in WoT maar het kan slechter.
5000+ battles geeft ook aan dat ik het niet actief speel voor een account uit 2011.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
War Thunder heb ik niet op mijn laptop staan wegens gebrek aan harde schijf ruimte.:rolleyes:
Die staat vol met alle NFS games vanaf NFS-underground tot aan The Run.:cool:
Dat is mijn main core game type.:)