Ja, maakt niet uit welke versie je koopt, je krijgt gewoon direct toegang. ( Dit is wat streamers mij verteld hebben )
 
Er staat bij alle versies behalve de 'standard' dat er early access is... Ik neem toch ff niet het risico.
 
Wilde tarkov nu ook net gaan kopen, maar even onderzocht welke staat de game is ivm dat je acces krijgt met de normale editie tot de closed beta alleen en niet de early acces, maar er wordt op de officiële site ook aangegeven dat ze al in closed beta zijn, dus in principe krijg je nu met elke versie direct toegang.
 
Kort maar krachtig wat dudes omver geknald met @Rebelattack in EFT :D
Merk wel dat met z'n 2en je al zoveel meer kans maakt om ergens vandaan te komen. Tenzij je granaten kopt zoals ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Justinizert
Er zit alweer een dikke content update aan te komen, een week of 2 nog, met o.a het quest systeem dat geïntroduceerd wordt. Ook groups spawnen nu bij elkaar in de buurt op de map, wat ik echt een toffe change vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
Hebben mensen via Gaming nieuws de massive coup meegekregen in Eve online?

Een dude die de second in command was van een 4000 spelers tellende alliance, heeft een mooie back-stab actie gedaan en alles wat hij beheerde (space stations, capital ships en andere schepen van spelers) over gegeven aan een vijandelijke alliantie! Toen dat aan de gang was heeft hij de totale kas van zijn oude alliantie overgeschreven naar zijn ingame private bank account.

Toen de eigenaar van zou oude alliantie in de alliance chat zei dat hij nog maar even moest genieten van zijn handen, was hij dat aan het streamen op Twitch. Daar zijn screenshots van gemaakt, opgestuurd naar de gamedev, waardoor die dude nu ook nog eens gebanned is.

13 jaar speelde hij al, heeft één van de sterkere alliances opgezet en is nu KEIHARD genaaid en zelfs gebanned uit die game.

Dit is iets dat al een half jaar in de planning stond geloof ik. De eigenaar van de alliance waar alles naar over is gedaan, is op een conference met de overloper gaan vergaderen, er zijn nog wat real-life meetups geweest om dit te bespreken en uit te plannen. Wat een toewijding! x'D Ik vind het wel prachtig dat dat zo kan in Eve.
 
EVE de game waar mensen je IP adres tracken en opslaan om je te komen op zoeken als je iets doet wat ze niet leuk vinden, komt wel heel dicht in de buurt van een soort van dark web praktijken, just saying. Hoe gaat die GIF ook al weer, why you have to be mad is just a game. Voor de rest is het vast een prima game, heb ook mensen gehoord die leuke trol momenten hebben gehad op kleine schaal en er veel plezier aan hebben beleeft en had al eens gehoord via totalbiscuit dat er boeken over zijn geschreven over wat er op grote schaal daar gebeurd of dat je dit zou kunnen doen omdat het zo'n absurd gigantisch organisme is van clans die een hele hiërarchie hebben, maar wat ik al eerder beschreef vind ik dan weer een beetje gestoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Is er iemand die tegenwoordig nog Arma 2 Overpoch speelt? Ik ben vandaag weer begonnen, en meer mensen is altijd fijner!
 
EVE de game waar mensen je IP adres tracken en opslaan om je te komen op zoeken als je iets doet wat ze niet leuk vinden, komt wel heel dicht in de buurt van een soort van dark web praktijken, just saying. Hoe gaat die GIF ook al weer, why you have to be mad is just a game. Voor de rest is het vast een prima game, heb ook mensen gehoord die leuke trol momenten hebben gehad op kleine schaal en er veel plezier aan hebben beleeft en had al eens gehoord via totalbiscuit dat er boeken over zijn geschreven over wat er op grote schaal daar gebeurd of dat je dit zou kunnen doen omdat het zo'n absurd gigantisch organisme is van clans die een hele hiërarchie hebben, maar wat ik al eerder beschreef vind ik dan weer een beetje gestoord.

EVE heeft juist een hele goede community waarin dat soort RL dingen zwaar veroordeeld wordt. In game is alles geoorloofd daarentegen. De coup is natuurlijk geweldig, jammer dat die ban op die manier is uitgelokt wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Is er iemand die tegenwoordig nog Arma 2 Overpoch speelt? Ik ben vandaag weer begonnen, en meer mensen is altijd fijner!

Ik heb na meer als 1000 uur in Arma 3 Arma 2 en de orginele dayz mod geprobeerd, maar kon maar niet wennen aan de besturing en helaas is de game niet echt mooi oud geworden zeg maar :p
 
EVE heeft juist een hele goede community waarin dat soort RL dingen zwaar veroordeeld wordt. In game is alles geoorloofd daarentegen. De coup is natuurlijk geweldig, jammer dat die ban op die manier is uitgelokt wel.

Ik heb van vrienden gehoord dat hun IP is getraceerd en ze een bezoekje konden verwachten als ze iets fout zouden doen, gelukkig zijn het allemaal keyboard warriors wat dat betreft want hij heeft geantwoord dat diegene het eens moest proberen dan zou hij beide armen breken en toen was diegene gauw klaar, maar het gebeurd dus wel en zoals hierboven te lezen is worden soort gelijke dreigingen ook gedaan op het hoge niveau, ook al wordt het zwaar veroordeelt is het alsnog best ziek dat je het zover laat komen dat je mensen hun IP gaan traceren voor een game.

PS: Dreigen, schelden en etc. komt wel vaker voor in MP games, maar het traceren van IP's daarbij is toch wel iets totaal anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb na meer als 1000 uur in Arma 3 Arma 2 en de orginele dayz mod geprobeerd, maar kon maar niet wennen aan de besturing en helaas is de game niet echt mooi oud geworden zeg maar :p
Er zit alweer een dikke content update aan te komen, een week of 2 nog, met o.a het quest systeem dat geïntroduceerd wordt. Ook groups spawnen nu bij elkaar in de buurt op de map, wat ik echt een toffe change vindt.


Ja net escape from tavrok gekocht doet de game het niet wrong game version....... iemand anders hier last van?
 
I mean it aint hard, ga in server ga niet dood want dan verlies je alles op je alpha/gamma box na en repeat. Wil je weg gaan dan ga je naar een exit. Er staan honderden tutorials online, wat research doen bij dit soort games mag je toch ook wel verwachten.