P
Pietjepuk123
Ja, maakt niet uit welke versie je koopt, je krijgt gewoon direct toegang. ( Dit is wat streamers mij verteld hebben )
Er staat bij alle versies behalve de 'standard' dat er early access is... Ik neem toch ff niet het risico.
Kort maar krachtig wat dudes omver geknald met @Rebelattack in EFT
Merk wel dat met z'n 2en je al zoveel meer kans maakt om ergens vandaan te komen. Tenzij je granaten kopt zoals ik.
EVE de game waar mensen je IP adres tracken en opslaan om je te komen op zoeken als je iets doet wat ze niet leuk vinden, komt wel heel dicht in de buurt van een soort van dark web praktijken, just saying. Hoe gaat die GIF ook al weer, why you have to be mad is just a game. Voor de rest is het vast een prima game, heb ook mensen gehoord die leuke trol momenten hebben gehad op kleine schaal en er veel plezier aan hebben beleeft en had al eens gehoord via totalbiscuit dat er boeken over zijn geschreven over wat er op grote schaal daar gebeurd of dat je dit zou kunnen doen omdat het zo'n absurd gigantisch organisme is van clans die een hele hiërarchie hebben, maar wat ik al eerder beschreef vind ik dan weer een beetje gestoord.
Is er iemand die tegenwoordig nog Arma 2 Overpoch speelt? Ik ben vandaag weer begonnen, en meer mensen is altijd fijner!
EVE heeft juist een hele goede community waarin dat soort RL dingen zwaar veroordeeld wordt. In game is alles geoorloofd daarentegen. De coup is natuurlijk geweldig, jammer dat die ban op die manier is uitgelokt wel.
Ik heb na meer als 1000 uur in Arma 3 Arma 2 en de orginele dayz mod geprobeerd, maar kon maar niet wennen aan de besturing en helaas is de game niet echt mooi oud geworden zeg maar
Er zit alweer een dikke content update aan te komen, een week of 2 nog, met o.a het quest systeem dat geïntroduceerd wordt. Ook groups spawnen nu bij elkaar in de buurt op de map, wat ik echt een toffe change vindt.
Ja net escape from tavrok gekocht doet de game het niet wrong game version....... iemand anders hier last van?
Ze zijn op dit moment een update aan het invoeren. Dit kan nog enkele uren duren.
Is een best grote content update Ik zou zeggen hou de reddit ff in de gaten, die is vrij actief.
https://www.reddit.com/r/EscapefromTarkov/comments/6ztipv/patch_02101424_the_preliminary_patchnote/
Ik ben hem aan het spelen hoor maar snap er geen kut van... iemand online die mee kan doen en uitleggen???
ja ik heb ook de goedkoopsteWeet jij toevallig of je met de goedkoopste versie direct kan spelen? Zo ja dan koop ik het nu.