Ook niet verkeerd :)

Ik heb net >Observer uitgespeeld. Fantastische indie game, supergepolijst gemaakt in UE4. Als je van het genre houdt, zou ik hem zeker pakken voor de prijs. Soort Deus Ex/Blade Runner/L.A Noir, Alan Wake en Max Payne in een. Maar dan zonder de combat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Het zijn dit soort momenten dat ik besef dat ik soms geen leven heb met mijn 533 uur. :D

https://bf4stats.com/xone/drx86

Those are rookie numbers, you gotta pump those numbers up :D

Untitled.jpg
 
Hmmm nee ARMA 3 heeft mij jammer genoeg nooit gepakt. Current day vs die modernere setting pakt me meer gok ik. En heb nooit de tijd genomen mods te proberen om dat te behalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie en Pietjepuk123
Hmmm nee ARMA 3 heeft mij jammer genoeg nooit gepakt. Current day vs die modernere setting pakt me meer gok ik. En heb nooit de tijd genomen mods te proberen om dat te behalen.

Ik gebruik ook amper tot geen vanilla assets, eigenlijk alleen nog maar RHS. Altis en Stratis kan ik echt niet meer zien.
Ik vind het futuristische gedoe ook niks, maar de engine is wel top, en er zijn genoeg current day mods uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Robbie en Jan
PUBG, Rocket League en de itch die Eve Online heet wordt weer nodig gescratcht :rolleyes:
 
Zelf heb ik Steel Division Normandie weer opgepakt. Een RTS op grotere schaal dan de gemiddelde RTS met realistisch(ish) damage models en dingen als munitie die opraken. Erg tof!

Ik speel met een Duitse divisie (Windhund) die zoals de naam doet vermoeden erg mobiel is. Zware tanks zijn een probleem waar ik nog geen goed antwoord op heb gevonden X'D
 
Zelf heb ik Steel Division Normandie weer opgepakt. Een RTS op grotere schaal dan de gemiddelde RTS met realistisch(ish) damage models en dingen als munitie die opraken. Erg tof!

Ik speel met een Duitse divisie (Windhund) die zoals de naam doet vermoeden erg mobiel is. Zware tanks zijn een probleem waar ik nog geen goed antwoord op heb gevonden X'D
Wat is je steam naam? :D
 
Zelf heb ik Steel Division Normandie weer opgepakt. Een RTS op grotere schaal dan de gemiddelde RTS met realistisch(ish) damage models en dingen als munitie die opraken. Erg tof!

Ik speel met een Duitse divisie (Windhund) die zoals de naam doet vermoeden erg mobiel is. Zware tanks zijn een probleem waar ik nog geen goed antwoord op heb gevonden X'D

Oh shit waarom lees ik dit nu, hier heb ik helemaal geen tijd voor maar het lijkt me heel cool!
 
Wat is je steam naam? :D
Cyberzomby (Dont judge ;) )

Oh shit waarom lees ik dit nu, hier heb ik helemaal geen tijd voor maar het lijkt me heel cool!

Kijk maar eens op Youtube! Het is echt heel gaaf. Van dezelfde makers als Wargame. Die vind ik nog net wat toffer (zit ook benzine in, en aanvullen van infantry, en choppers) maar steel division heeft ook wat toffe elementen die weer niet in wargame zitten haha!
 
  • Leuk
Waarderingen: Artilux
Cyberzomby (Dont judge ;) )



Kijk maar eens op Youtube! Het is echt heel gaaf. Van dezelfde makers als Wargame. Die vind ik nog net wat toffer (zit ook benzine in, en aanvullen van infantry, en choppers) maar steel division heeft ook wat toffe elementen die weer niet in wargame zitten haha!
ik denk dat ik je heb toegevoegd :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zijn er hier mensen die ook Destiny 2 (gaan) spelen? Ik ga de mijne maandag pre-orderen :p
 
ik heb destiny 1 echt iets van 500 uur gespeeld maar wat een kut spel eigenlijk altijd de zelfde missies.....Een dikke plus punt de coop is zo bizar vet gewoon dat iedereen altijd online was en super veel mensen leren kennen.

Eerlijk gezegd ben ik echt klaar met destiny

waar ik echt super naar uitkijk is Far cry 5
 
Na lang twijfelen heb ik Escape From Tarkov gehaald. De limited edition.