Wolvenstein en Metro Redux zit ik wel aan te denken inderdaad! Shadow of Morder schijnt de goede asssins creed te zijn ;) Maar I don't know... Assassins Creed trekt me na de eerste twee niet zo erg meer.

Ben hem sinds kort weer aan het spelen, maat van me vertelde dat het een beetje repetitive werd na een tijdje maar dat de DLC wel heel goed is, daarbij komt er straks een tweede dus hopelijk evenaart die de eerste. Wolvenstein is gewoon super, die raad ik echt aan, goede story, lekkere shooter en wederom een sequel waar je dan naar kan uitkijken. Metro heb ik zelf wel maar niet gespeeld, echter weet ik van velen dat dit gewoon een awesome game is.

@Strelok, Ooh Dying Light is ook wel een goede, eindelijk een game waar de zombies echt freaking eng zijn zeker tijdens de nacht als de hunters achter je aan zitten en je aan het speed runnen bent voor je leven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Klinkt goed! Thanks guys! Zoals jullie zelf ook zeggen zijn het geen schokkende bedragen ;) mocht het toch niet mijn smaak zijn
 
Yo guys,

Wat vinden jullie van Players Unknown Battlegrounds??

Heb er nu al zo een 60 uur inzitten maar wat een game he!

Greetz Justinizer
 
  • Leuk
Waarderingen: Luca
Wat kan ik zeggen ik ben best wel een pro in dat spel ;P,

Nee, Het is een leuk spel waar ik ook al een aantal uurtjes in heb zitten. En kan niet wachten tot dat de nieuwe maps er zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
PUBG heeft in mijn ogen H1Z1 compleet verpletterd. Het is een leuke game, soort Dayz maar dan veel meer gericht op combat dan om de wat langere stiltes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
@Luca oh ja joh nou dan moeten we mss maar een team vormen hahah

@Strelok ik heb in het begin h1z1 gespeeld maar ik had moeite om mezelf te vermaken met dat spel en bij PUBG en ja het is een bekend concept maar alles beter gedaan veel guns en al die uitbreidingen voor je guns heerlijk!
En er zijn zeker verbeter punten zoals iemand waar ik mee speel die krijgt zn grapichs gewoon niet omhoog alles is blur en speelt met 1080....
 
  • Leuk
Waarderingen: Luca
Ondertussen al 318 uur in PUBG zitten :|, dat zegt wel genoeg denk ik over wat ik van het spel vind. Goede game maar zijn nog wel wat dingen te fixen, vooral server lag in het begin irriteert me ontzettend. Voor de reset had ik zo ~15 squad wins op me naam en een paar duo's en singles, ondertussen weer een paar duo's en squad wins, single kom ik meestal niet aan XD.
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert en Luca
@Luca oh ja joh nou dan moeten we mss maar een team vormen hahah

@Strelok ik heb in het begin h1z1 gespeeld maar ik had moeite om mezelf te vermaken met dat spel en bij PUBG en ja het is een bekend concept maar alles beter gedaan veel guns en al die uitbreidingen voor je guns heerlijk!
En er zijn zeker verbeter punten zoals iemand waar ik mee speel die krijgt zn grapichs gewoon niet omhoog alles is blur en speelt met 1080....

Ondertussen al 318 uur in PUBG zitten :|, dat zegt wel genoeg denk ik over wat ik van het spel vind. Goede game maar zijn nog wel wat dingen te fixen, vooral server lag in het begin irriteert me ontzettend. Voor de reset had ik zo ~15 squad wins op me naam en een paar duo's en singles, ondertussen weer een paar duo's en squad wins, single kom ik meestal niet aan XD.

ik hoor een triootje
 
  • Leuk
Waarderingen: Justinizert
@Rebelattack haha zo dan ja dat zegt genoeg!

Ik heb alleen nog maar alleen gewonnen zit meestal met duo wel in de top 10

@Luca nou idd hahaha voeg me maar toe op steam dat is justinnk
 
En, @Jan , hoe bevallen de Metro games? Ik heb ze met veel plezier gespeeld, helemaal Last Light omdat die de meeste slordigheidjes van het eerste deel er goed uitgehaald heeft.

Overigens heb ik met de Steam-sale de 3 S.T.A.L.K.E.R.-games gekocht, aangezien het een soort 'spirituele voorgangers' zijn van de Metro games. Toch speelt Stalker een heel stuk anders en blijf je quick-saven. Een verdwaalde kogel uit een AK tegen je voorhoofd aan is namelijk al snel dodelijk, dat is bij Metro wel anders.
 
Heb vanwege al het forum werk dat op het lijstje stond nog maar even kort kunnen spelen, maar het is zeker interessant! Lekker sfeertje en de setting is ook interdasting!