Sinds Metro:Exodus uit is ben ik door de vorige games in Redux aan het spelen om er weer even goed in te komen. Als die hard Stalker fan heb ik Metro uiteraard destijds ook opgepakt..Ben benieuwd hoe Exodus is
Op een of andere manier, heb ik alle 4 de titels, maar heb ik zowel de originele als de REDUX versions nooit uitgespeeld...
Was wegens het raytracing ding best geïnteresseerd in Exodus, totdat ze die mega anti-consumenten actie uithaalde door het spel enkel nog op EPICs winkel uit te brengen. Daar gaan alle mooie extra support features, weg naar een winkel met waardeloze support, waar ze games die niet voldoende opleveren maar gewoon schrappen en terugtrekken. (Zie UT, die UT battlefield variant, Fortnite coop, Paragon)
En dan wordt A4 games boos op de klant, die zegt er niet van gediend te zijn. Het is onze schuld dat de verkoop cijfers niet goed zijn omdat ze zelf ervoor kiezen geld te ontvangen van EPIC voor deze deal? Dan ben je mij toch echt kwijt. Wat mij betreft komt Metro Exodus volgt jaar uit, als ie op Steam verschijnt en de sale er wat vanaf snoept.
Met een beetje geluk draait in de tussentijd Tarkov wat beter...