Gas bbr gas regelaar ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Daqn
  • Startdatum Startdatum

Daqn

Active Member
18 aug 2020
44
8
Trophies
3
beste, allen.

Ik vroeg mij af ik neig steeds meer naar de gbbr te gaan en overweeg een ghk sig 553 gbbr aan te schaffen. Nu vroeg ik me af hoe gaat dat op de Nederlandse velden wat nu als de fps te hoog is? Kun je de gas regelen zodat hij zachter/harder schiet ? Hebben gbbr een regelaar of kun je het magazijn bewerken om meer of minder gas door te laten of gaat het puur om welke type gas je gebruikt ? En zijn er nog andere tips ? Ik hoor graag

Alvast bedankt

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Voor een ghk sig 553 kun je een zogeheten 1J nozzle aanschaffen. Natuurlijk is of je daadwerkelijk 1J schiet afhankelijk van welk gas en temperatuur maar je hebt dan in ieder geval alvast gegarandeerd minder power als de stock nozzle

• Leuk
Waarderingen: Daqn en M14shooter
Hoi,een 1j nozzle is nog te heftig. De mijne komt op 1,25J uit met Greengas/12power.
Een verstelbare nozzle is de enige ''veilige'' oplossing. Dan kan je hem altijd perfect aan het weer/locatie aanpassen.
check deze post.
https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/we-scar-l-joule-aanpassen.6942/#post-94107

Succes.
Ja zoiets heb ik idd al eens voorbij zien komen ik had alleen gehoopt dat dat niet nodig zou hoeven zijn. En ik ben nog niet zo bekent met het ontwerp ghk sig 553 of dat wel mogelijk is. Wellicht iemand die de ghk sig 553 al heeft die daar bevestiging op kan geven?

Ik weet dat ik bij mijn WE L85 gebruik kan maken van "discs" welke per type een andere hoeveelheid gas doorlaten.
ook kun je een NPAS installeren of met wat hulp van YT zelf maken (tip koop een nieuwe zodat bij falen je de originele altijd terug kan zetten).
Ik ben voor zelfbouw NPAS gegaan en werkte goed.
Ook heb je Bolt onderdelen(low power nozzel) waarbij je de FPS kan regelen maar werken zo'n beetje het zelfde als de NPAS

• Leuk
Waarderingen: Daqn
Ik weet dat ik bij mijn WE L85 gebruik kan maken van "discs" welke per type een andere hoeveelheid gas doorlaten.
ook kun je een NPAS installeren of met wat hulp van YT zelf maken (tip koop een nieuwe zodat bij falen je de originele altijd terug kan zetten).
Ik ben voor zelfbouw NPAS gegaan en werkte goed.
Ook heb je Bolt onderdelen(low power nozzel) waarbij je de FPS kan regelen maar werken zo'n beetje het zelfde als de NPAS
Ik heb bij mijn bestelling een extra low nozzle besteld deze ga ik dan ook zelf ombouwen voor een regelaar. Mocht het mislukken kan ik zo weer een nieuwe bestellen en heb ik het origineel nog. Bedankt voor de tip

• Leuk
Waarderingen: Toothpick