Maar dan moet je gedoseerd schieten ipv magazijn leeg te jagen. Anders grote kans op cooldown
Klopt, ben zowiezo niet van het sprayen Al was het die dag iets boven 0, dat zou destijds ook wel invloed gehad hebben
Maar dan moet je gedoseerd schieten ipv magazijn leeg te jagen. Anders grote kans op cooldown
Ow ze bestaan nog. Ik dacht dat ik als eenige nog gedoseerd schiet ipv spayenCamilo zei:Klopt, ben zowiezo niet van het sprayen Al was het die dag iets boven 0, dat zou destijds ook wel invloed gehad hebben
Ow ze bestaan nog. Ik dacht dat ik als eenige nog gedoseerd schiet ipv spayen
Even terug naar de 3.0 discussie. Is dit in de winter ook nog gevaarlijk? Omdat het sterkere gas dan zwakker is vanwege de temperatuur en mogelijk op het niveau van een 2.0 is komen te zitten?
Mijn M9 kan namelijk ook totaal niet omgaan met koude temperaturen
Full metal en gas gaat niet samen in de kou, vaak genoeg meegemaakt dat TM's plastic lekker doorknalt en dat mensen dan vragen hoe dat kan
Bij een glock wordt er geen extra stress op je internals gezet. Alle interne onderdelen die met elkaar/over elkaar bewegen blijven tenslotte hetzelfde. Het frame van een glock schijnt wel gevoelig te zijn voor breuken bij de punten waar de schroeven ingaan. Guarder en Guns Modify maken frames die hier verstevigd zijn.
Verder is na de TM Hi-Capa/1911 serie de TM glock het pistool waar de meeste after market parts voor te krijgen zijn, vrijwel alles is te vervangen door beter spul, dus op de vraag of je je internals kunt versterken is het antwoord: Ja
Ik heb even 2 van mijn sledes gewogen (detonator en nova) en beide kwamen op rond de 80 gram uit. Aluminium is heel licht dus dat is wel logisch. Neemt niet weg dat ze nog altijd 2x zo zwaar zijn als de originele slede (37 gram). Wil je nog zwaarder (staal) dan kan dat, maar uiteraard zit daar een idem zwaar prijskaartje aan.
De slede die jij gepost hebt zou ik geen vertrouwen in hebben voor een clean fit. Hij is geen cnc dus waarschijnlijk gegoten met alle nadelen die erbij horen.
Helaas ken ik geen europese webshops die sledes verkopen van merken als Nova, Guns Modify, Shooters Design, Prime of Detonator.
Cool! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen!Jan,mijn M9 bevriest zelfs midden in de zomer nog bij snel achter elkaar vuren.
Ik heb nu voor hem een fles Nuprol 3.0 gehaald.