Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Dirk klinkt al beter maar dan moet je wel ff kijken wat voor vest. Als er geen Molle op zit is het niet zo handig, of je moet de huidige indeling toevallig handig vinden.
Je hebt vesten en vesten.
Sommige vesten kosten geen drol maar zijn na intensief gebruik rijp voor de sloop.
En er zijn vesten die door het nederlandse leger gebruikt zijn en ik heb er zo 1tje.
Kostte mij 5 euro bij een 2e hands winkeltje.
Ook iets om mee te nemen in je overwegingen.
Dan zou je idd beter voor de JG kunnen gaan en op marktplaats eens een NL tactical vest opzoeken (40 euro met pouches) of een bokkentuig (die kost idd niks) en dan heb je prima beginners spul.
Het is dat ik geen dpm meer speel, maar anders had ik mijn NL tac vest ook nog steeds gehouden.
En als je de replica's afgesloten in je huis kunt bewaren. De grondregel is dat mensen de replica niet vanaf publieke ruimtes mogen/kunnen zien, en dat replica's niet grijpbaar/grijpklaar zijn. ( en dus met slot afgesloten zijn in kast/koffer/kist/kluis/locker/ )
Ik zou dat vest zelf laten liggen. Alles zit er vast op en er zitten pouches op die je maar in hele specifieke sets nodig hebt zoals de shotgun shells bijvoorbeeld.
Ja de pas kan niet snel genoeg komen, Dat gevoel ken ik. Zeker als je de nieuwe replica kan komen ophalen. By the way, Ik heb de nieuwe voor 2017 al in huis.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.