Goedemorgen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dirk
  • Startdatum Startdatum
Als we elkaar is ontmoeten krijg je bak koffie van me;);)
Dus deze wordt het als eerste ...
nu is kijken wat er bij of op nodig hebben

thnks vladimir

Laatst bewerkt:
Mmm nu kan ik bij de eerste een vest erbij krijgen voor het zelfde bedrag.
hahaha prachtig dat uitzoeken..

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
En met zn allen helpen we Dirk met zn complete outfit haha!

Heerlijk om te zien/lezen! En zoals het hoort ! Gebeurd niet alleen hier maar ook op het veld.:)

@Dirk klinkt al beter maar dan moet je wel ff kijken wat voor vest. Als er geen Molle op zit is het niet zo handig, of je moet de huidige indeling toevallig handig vinden.

Je hebt vesten en vesten.
Sommige vesten kosten geen drol maar zijn na intensief gebruik rijp voor de sloop.:eek:
En er zijn vesten die door het nederlandse leger gebruikt zijn en ik heb er zo 1tje.
Kostte mij 5 euro bij een 2e hands winkeltje.:cool:
Ook iets om mee te nemen in je overwegingen.;)

Dan zou je idd beter voor de JG kunnen gaan en op marktplaats eens een NL tactical vest opzoeken (40 euro met pouches) of een bokkentuig (die kost idd niks) en dan heb je prima beginners spul.
Het is dat ik geen dpm meer speel, maar anders had ik mijn NL tac vest ook nog steeds gehouden.

Sorry voor de late reactie ,lag even in de lappenmand .
Gaat morgen is kijken bij een dump hier in Spijkenisse.

Moet ook maar is een lijstje maken wie er bakkie krijg bij mijn eerste deelname.

Goed weekend!!!

• Leuk
Waarderingen: Jan en Vladimir
Toch wel een vraagje
Een team in mijn regio (Spijkenisse Zuid Holland)
Suggesties?

Dit vest krijg ik erbij evt

Bijlagen

• received_1253713411358859.jpeg
    received_1253713411358859.jpeg
    221,4 KB · Weergaven: 218
  • received_1253713368025530.jpeg
    received_1253713368025530.jpeg
    176,4 KB · Weergaven: 214
Dat is een bekend vest. Ik heb deze ook. Zit mij prima, en ik ben 2 meter. Het kost zeker niet de hoofdprijs.

Gaat morgen dat setje halen al was het uit mnieuwsgierigheid.
Maar volgens mij mag het pas als ik DE PAS heb .
Klopt dit?

En als je de replica's afgesloten in je huis kunt bewaren. De grondregel is dat mensen de replica niet vanaf publieke ruimtes mogen/kunnen zien, en dat replica's niet grijpbaar/grijpklaar zijn. ( en dus met slot afgesloten zijn in kast/koffer/kist/kluis/locker/ )

• Leuk
Waarderingen: Dirk en Stey
Ik zou dat vest zelf laten liggen. Alles zit er vast op en er zitten pouches op die je maar in hele specifieke sets nodig hebt zoals de shotgun shells bijvoorbeeld.

• Leuk
Waarderingen: Dirk
Ja de pas kan niet snel genoeg komen, Dat gevoel ken ik. Zeker als je de nieuwe replica kan komen ophalen. By the way, Ik heb de nieuwe voor 2017 al in huis.