Goeden middag!

Dat snap ik niet helemaal, dan moet ik het YouTube filmpje van A.C.N terug kijken. Gisteren ben ik naar Airsoft2go geweest, mooi nieuw beenholtster voor rechtshandig. Mooie bril met oranje, wit en zwarte glazen. Ook een mooie tas voor het vervoeren, bedenk me alleen nu dat ik misschien een extra accu had kunnen kopen. Maar hoorde dat je alleen in de winter een extra accu nodig had.
 
Dat snap ik niet helemaal, dan moet ik het YouTube filmpje van A.C.N terug kijken. Gisteren ben ik naar Airsoft2go geweest, mooi nieuw beenholtster voor rechtshandig. Mooie bril met oranje, wit en zwarte glazen. Ook een mooie tas voor het vervoeren, bedenk me alleen nu dat ik misschien een extra accu had kunnen kopen. Maar hoorde dat je alleen in de winter een extra accu nodig had.
hangt van de accu af, en hoe je je replica gebruikt, als je veel vol auto schiet dan zou je gouw een "verse/volle" accu er in moeten douwen, maar als je select fire schiet dan valt het reuzen mee. welke accu hebt je? (mAh, volt, type, C rating)
 
hangt van de accu af, en hoe je je replica gebruikt, als je veel vol auto schiet dan zou je gouw een "verse/volle" accu er in moeten douwen, maar als je select fire schiet dan valt het reuzen mee. welke accu hebt je? (mAh, volt, type, C rating)
mAh volgens mij, zit er groot verschil ik kwaliteit?
 
Hij bedoelt: wat is de stroom die je accu kan leveren, en wat voor type accu heb je? Heb je een LiPo of een NiMH?
 
Hij bedoelt: wat is de stroom die je accu kan leveren, en wat voor type accu heb je? Heb je een LiPo of een NiMH?
Dan heb ik een NiMh, die 9,6 volt levert en 1400 mAH.

Is dat een beetje een goede accu?

Het schijnt dat ik met de replica die ik nu heb echt heel veel kan verbeter. De loop kan van 8,08 8,01/2 mm dikte, zodat ie nauwkeuriger schiet. De zuiger kan beter een andere motor en dergelijke. Best interessant maar snap het niet helemaal, dus ff een keertje verdiepen. Maar dat komt wel wanneer ik er tijd voor heb.
 
@Edwin daar kan je wel een dagje op spelen hoor. Ik had ook zoiets als eerst, maar ben daarna overgegaan op LiPo.
 
Waarom dat?

Wanneer is er een skirm waar een aantal van jullie heen gaan als ik het vragen mag?

Hoe kun je bij een eenheid horen?
 
Een eenheid wordt meestal ad-hoc op het veld gemaakt. Dat is een mengelmoesje van mensen zonder vast-team en spelers van een team die met te weinig zijn om zelf een eenheid te vormen.

Als je bedoelt onderdeel worden van een vast team (zoals bijvoorbeeld ACN dat is) dan is het iets lastiger. Het begint vaak met mensen ontmoeten op een skirm en lekker mee skirmen. Voorwaarde is dat er dan mensen met een vast team zitten die leden zoeken. Vaak krijg je als je lekker mee doet al snel een uitnodiging om lid te worden van hun team of aspirant te worden :)

Je kan ook op de airsoft team gezocht facebook pagina een oproep plaatsen. Dan gaat het in een iets andere volgorde :p
 
Hoe lang je er mee doet is afhankelijk van de mAh. Dus meer mAh is langer spelen. Een lipo heeft alleen een grotere energie dichtheid (meer mAh per cm2) . Dus een lipo met dan 3000 mAh kan bijvoorbeeld net zo groot zijn als een nimh van 2000 mAh
 
Nou ik heb een hoop geleerd afgelopen zaterdag. Kom er achter dat een Lipo batterij moet kopen, qualiteit magazijnen ook redelijk van belang is.

Dus nieuwe batterij, magazijn en hop up. De bb's lopen niet goed door waardoor er soms geen bb uitkomt. Verder heb ik een nieuwe sight erop gemonteerd, een nieuw hop up rubber.

Ik wil nog graag een nieuwe hop up kopen, maar welke kan ik nou het beste doen volgens de link van @Eviltwin-NL ?
 
Beide buckings zijn super, ik heb ze beiden in verschillende replica's. De modify heeft als pré dat er gelijk een nub bij zit.
 
Ja dat zijn de rubber die de hop geven. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ijzeren deel wat bij de opening van je magazijn komt.
 
Dat is de hopup unit. Volgens mij gebruiken veel mensen in M4/M16 platformen een hopup unit van Lonex. Hoe het echter zit met compatibiliteit, weet ik niet. Misschien kan @Rebelattack hier helpen.
 
Ja dat zijn de rubber die de hop geven. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ijzeren deel wat bij de opening van je magazijn komt.
Volgens mij past daar een lonex enhanced v2 hop up unit in als ik die plaatjes zo eens zie.
Ken de qualiteit van aps niet en weet ook niet of dit een wereld van verschil zal betekenen.
Zelf heb ik hem wel en ben er heel blij mee zeker voor dat geld
 
  • Leuk
Waarderingen: Foodie88
Lonex V2 hop up is een hele goeie, vroeger werden de prowins veel aangeraden vanwege het iets andere design en daardoor zou het een stabielere hop kunnen toebrengen, maar de laatste tijd zijn er veel compatibiliteit issues met deze units en buckings, waardoor je feeding problemen krijgt, zelf had ik er ook last van met een Prommy purple bucking en namazu firefly nub, switch naar de lonex verhielp alle problemen. De Lonex V2 hop up zijn ook super goed en de go to optie als je je hop up chamber wil vervangen, daarom worden deze op het moment veelal aangeraden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Edwin en Foodie88