Met uitzondering van bepaalde mid caps die wel alle bbs in het magazijn feeden door een andere follower, zoals de g&g mid caps.
hangt van de accu af, en hoe je je replica gebruikt, als je veel vol auto schiet dan zou je gouw een "verse/volle" accu er in moeten douwen, maar als je select fire schiet dan valt het reuzen mee. welke accu hebt je? (mAh, volt, type, C rating)Dat snap ik niet helemaal, dan moet ik het YouTube filmpje van A.C.N terug kijken. Gisteren ben ik naar Airsoft2go geweest, mooi nieuw beenholtster voor rechtshandig. Mooie bril met oranje, wit en zwarte glazen. Ook een mooie tas voor het vervoeren, bedenk me alleen nu dat ik misschien een extra accu had kunnen kopen. Maar hoorde dat je alleen in de winter een extra accu nodig had.
mAh volgens mij, zit er groot verschil ik kwaliteit?hangt van de accu af, en hoe je je replica gebruikt, als je veel vol auto schiet dan zou je gouw een "verse/volle" accu er in moeten douwen, maar als je select fire schiet dan valt het reuzen mee. welke accu hebt je? (mAh, volt, type, C rating)
Dan heb ik een NiMh, die 9,6 volt levert en 1400 mAH.Hij bedoelt: wat is de stroom die je accu kan leveren, en wat voor type accu heb je? Heb je een LiPo of een NiMH?
Maar kun je er dan even lang mee als de NiMH?@Edwin een LiPo geeft een betere trigger response dan een NiMH. En ze zijn een stuk kleiner.
Volgens mij past daar een lonex enhanced v2 hop up unit in als ik die plaatjes zo eens zie.Ja dat zijn de rubber die de hop geven. Maar ik bedoelde eigenlijk dat ijzeren deel wat bij de opening van je magazijn komt.