Gunfire.pl

Het betekend dat je op een andere manier dient te betalen binnen een beoade periode, ik dacht een week, alvorens ze de order storneren.

Heb het zelfse gedaan toen de replica in de.aanbieding was en bijna op en ik mijn paypal niet opgewaardeerd kreeg.
 
Okejj kan iemand mij uitleggen waar en hoe je een paypal acount kan maken? En de kosten hiervan en hoe t werk
 
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/pay-online, tada het is niet moeilijk, er moet een account worden aangemaakt zoals je normaal op een forum doet en er zitten geen kosten aan verbonden. Je kan geld overmaken op het account om daar mee te betalen of je kan een mastercard of pinpas eraan koppelen waar je mee kan betalen. Als je gaat betalen dan moet je inloggen waarna ze vragen of je akkoord gaat met de transactie en van welke methode je gebruik wilt maken voor het betalen. Let wel dat je met conversies zit van valuta's en als je dus wil betalen door geld over te maken, je iets meer overmaakt dan dat je in euro's moet betalen omdat het niet altijd 1 op 1 klopt met de huidige koers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Bedankt @Rebelattack voor de uitleg.

Ik heb zelf mijn ING er aan gekoppeld zodat ik niet iedere keer "het gezeur" heb van geld op paypal storten. Dan pakt ie gewoon wat er nodig is.
 
this gelukt hoor :) bedankt voor de reactie's heb ook me abn rekening eraan gekoppeld dus hoefde er ook geen geld op te storten. dus nu afwachten tot alles binnen komt :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb gisteravond wat spullen besteld en gelijk betaald, kan iemand mij vertellen wat over het algemeen hun levertijd is ?
 
3 a 4 dagen als de gegevens compleet zijn (inclusief Kopie van je NABV als het nodig is ect..)

Als je vanavond besteld hebt, word het doorgaans vrijdag of zaterdag
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zelf heb ik mijn bestelling zaterdag geplaatst en zie via track en trace day hij sinds gisteren 20.00 op transport is vanuit polen. Dus ik word al warm.
Ik ging van 2 weken uit dus als het einde deze week is ben ik blij. Gaat retesnel in ieder geval het is china niet lol
 
Ja binnen no time word het meestal geleverd inderdaad ^_^
 
Gunfire is inderdaad zoals Jan al zegt erg snel. Ik had mijn replica ook echt supersnel op de mat.
 
@fatih61 Klinkt als betaling onder rembours. Ben je vaak wel wat extra kwijt vanwege incassokosten door Tante Pos.
 
Net bericht gehad van gls dat mijn bestelling binnen was. Dus voor de geintresseerden onder ons heeft dit 3,5 werkdag geduurd! Nu wil ik naar huis :(
 
Het is dat GLS het pakket nergens kwijt kon, maar anders had ik vandaag ook al mijn spullen in huis gehad (zaterdagavond besteld).
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zondagavond besteld en is vanochtend om 10:00 geleverd.
Verpakking was zeer goed!
upload_2016-8-26_12-6-53.png
 
Pff gaat we hard bij jullie.. Heb nog steeds niks ontvangen of een mailtje ofzo.
22e bestelt en betaald. Wel een mail gehad dat ze een kopie van me pas hadden ontvangen en mail van paypal gehad dat de betaling is geaccepteert ma nog niks gehoord verder..
 
Pff gaat we hard bij jullie.. Heb nog steeds niks ontvangen of een mailtje ofzo.
22e bestelt en betaald. Wel een mail gehad dat ze een kopie van me pas hadden ontvangen en mail van paypal gehad dat de betaling is geaccepteert ma nog niks gehoord verder..

Raar. Was alles wel in stock? Anders even een mailtje sturen. Beter een keer te veel vragen waar het blijft dan niet vragen. Heb je ook nog geen track en trace via gls?
 
Heb net even gekeken alles is gewoon op voorraad. Heb ze even een mailtje gestuurd van of t al verzonden is ofniet. Even afwachten:)
 
Moet je bij een bestelling van apparaat altijd adres van NABV pas opgeven?
Handiger als bestelling op mijn werk binnenkomst namelijk.
 
Officieel wel. Of ze er moeilijk over doen durf ik niet te zeggen. Zeker niet omdat jijzelf het apparaat aan neemt. Zoals ik hier eerder zei stond hij bij mij gewoon buiten toen ik thuis kwam.
Ik zou het wel doen :D