Gunfire.pl

Moet je bij een bestelling van apparaat altijd adres van NABV pas opgeven?
Handiger als bestelling op mijn werk binnenkomst namelijk.

Het adres moet altijd op NABV Lidmaatschap eigenaar zijn voor zover ik weet. Het adres waar je werkt heeft geen NABV Lidmaatschap, dus dit zou in principe tegen de wet in zijn. Ook al neem jij zelf de replica in ontvangst. Dat maakt niets uit.

Ik zou dus gewoon je replica thuis laten afleveren. Anders ga je toch echt tegen de regels in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
Officieel wel. Of ze er moeilijk over doen durf ik niet te zeggen. Zeker niet omdat jijzelf het apparaat aan neemt. Zoals ik hier eerder zei stond hij bij mij gewoon buiten toen ik thuis kwam.
Ik zou het wel doen :D

Straight to the point: Dit soort reacties is waarom Airsoft negatief in het nieuws komt, en waardoor de sport risico loopt.
Wees alsjeblieft niet dom; Zet het adres op je thuisadres, en niet op die van je werk of buren of wat dan ook.

Bedankt namens iedereen die Airsoft speelt.
 
Officieel wel. Of ze er moeilijk over doen durf ik niet te zeggen. Zeker niet omdat jijzelf het apparaat aan neemt. Zoals ik hier eerder zei stond hij bij mij gewoon buiten toen ik thuis kwam.
Ik zou het wel doen :D


Denk zelf dat Gunfire enkel na NABV pashouders adres wilt verzenden , anders hadden ze net zo goed het niet kunnen vragen na je NABV , dan zou je met iemand anders NABV kunnen bestellen als je het zo gaat bekijken :( ,
 
En als je niet thuis bent ligt ie voor je klaar bij een van je buren.

Ik wist niet welke buurman want er was geen briefje achtergelaten dus na 7 huizen had ik mijn pakket binnen. Moest hem ophalen bij een jongen van 12. Hij werd gek toen hij de inhoud zag :)
 
Jij laat bij het ophalen van je pakket de inhoud gewoon aan de deur zien aan diegene? :confused:
lijkt me nou niet echt de beste gang van zaken...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan, ChaoSState en Stey
Mijn eerste nare ervaring met gunfire is er dan toch helaas.
Ze hebben het gepresteerd om mij de enige niet-werkende E&L AK in de wereld te leveren -.-
Ik had eentje met een ASCU besteld die zij dan inbouwen. Bij levering werkte hij geen eens, en na reparatie heeft hij het twee keer begeven bij bunker hill.

Gunfire mag een leuke site zijn om alles te kunnen kopen, maar laat het personeel daar onder geen beding aan je replica sleutelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Mijn eerste nare ervaring met gunfire is er dan toch helaas.
Ze hebben het gepresteerd om mij de enige niet-werkende E&L AK in de wereld te leveren -.-
Ik had eentje met een ASCU besteld die zij dan inbouwen. Bij levering werkte hij geen eens, en na reparatie heeft hij het twee keer begeven bij bunker hill.

Gunfire mag een leuke site zijn om alles te kunnen kopen, maar laat het personeel daar onder geen beding aan je replica sleutelen.
Fijn dat ik dat niet heb laten doen dan. Ik wou ook eerst door hun downgrade en mosfet laten doen. Toen dacht ik ; laat ik dat zelf maar doen voor ervaring en mocht er iets niet goed gaan kan ik maar 1 iemand de schuld geven .
 
Mijn eerste nare ervaring met gunfire is er dan toch helaas.
Ze hebben het gepresteerd om mij de enige niet-werkende E&L AK in de wereld te leveren -.-
Ik had eentje met een ASCU besteld die zij dan inbouwen. Bij levering werkte hij geen eens, en na reparatie heeft hij het twee keer begeven bij bunker hill.

Gunfire mag een leuke site zijn om alles te kunnen kopen, maar laat het personeel daar onder geen beding aan je replica sleutelen.

Je hebt garantie, gewoon terugsturen. Het is wel lastig met terugsturen i.v.m. afstand en wachttijd..
 
Ik heb hem via airsoftcenter in duiven en de garantie verloopt gelukkig via hun. Ik ga gewoon een andere vragen zonder ASCU en er een keer een gewone mosfet in bouwen.
 
Ik heb hem via airsoftcenter in duiven en de garantie verloopt gelukkig via hun. Ik ga gewoon een andere vragen zonder ASCU en er een keer een gewone mosfet in bouwen.

@ChaoSState dude dat is nasty, balen gast. Ik laat ze er ook niet aan klooien, gewoon lekker in NL laten doen waar je er bij bent.
 
Ja idd -.-
En hij schoot net zo lekker T_T Een sniper kwam me zelfs vragen of ik een target kon raken omdat hij er niet bij kon xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Jij laat bij het ophalen van je pakket de inhoud gewoon aan de deur zien aan diegene? :confused:
lijkt me nou niet echt de beste gang van zaken...

Hij zag de verpakking, kende gunfire, en is meegegaan naar huis om te kijken hoe ik mijn Specna B02 uitpakte. Ben al een paar keer meegeweest met Nerf gevechten en heb hem beloofd dat hij mee mag zodra hij 18 is.

Doe wel domme dingen maar dat zou wel heeeeee erg zijn.
 
@ChaoSState Bedankt voor de feedback! Wel super vet dat een sniper naar je toe komt hahaha!
 
Hier op zich alleen maar goede ervaringen met gunfire. Nu een paar bestellingen gedaan waaronder een aantal replica´s. Het is altijd binnen 4-5 dagen binnen. Eén keer ging na een maand een red dot sight kapot. Die terug gestuurd en kreeg binnen een paar weken het geld weer terug op m'n rekening.
 
Hij zag de verpakking, kende gunfire, en is meegegaan naar huis om te kijken hoe ik mijn Specna B02 uitpakte. Ben al een paar keer meegeweest met Nerf gevechten en heb hem beloofd dat hij mee mag zodra hij 18 is.

Doe wel domme dingen maar dat zou wel heeeeee erg zijn.

Dankjewel voor deze kleine nuancering van het verhaal :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Stey
21aug bestelt bij gunfire
Ondertussen is t 3 sept en nog steeds niks ontvangen en t zal vandaag ook niet binnen komen, paypal heeft t al afgeschreven van me rekening.. Alles is op voorraad als je kijkt op de site. Heb ze weer een email gestuurd van waar t blijft.. 1e en de laatste x dat ik bestel bij hun..
 
21aug bestelt bij gunfire
Ondertussen is t 3 sept en nog steeds niks ontvangen en t zal vandaag ook niet binnen komen, paypal heeft t al afgeschreven van me rekening.. Alles is op voorraad als je kijkt op de site. Heb ze weer een email gestuurd van waar t blijft.. 1e en de laatste x dat ik bestel bij hun..

Heb je wel een Track&Trace code gekregen? Dan zou je pakket wel verzonden moeten zijn. Anders idd Gunfire contacteren. Bij mij reageren ze binnen een dag.

Ik heb afgelopen zondag bij Gunfire besteld, maandagavond verzonden en donderdag thuis. Ik heb nooit problemen gehad met Gunfire.
Ook met een RMA hebben ze het voor mij goed opgelost. Ik zou er wel weer bestellen.
 
21aug bestelt bij gunfire
Ondertussen is t 3 sept en nog steeds niks ontvangen en t zal vandaag ook niet binnen komen, paypal heeft t al afgeschreven van me rekening.. Alles is op voorraad als je kijkt op de site. Heb ze weer een email gestuurd van waar t blijft.. 1e en de laatste x dat ik bestel bij hun..

Neem aan ook al de NABV pas naar hun opgestuurd, of is het geen replica? Daarnaast als je een downgrade laat doen kan het wel wat langer duren dan je hoopt.
 
Heb de bestelling geplaatst en 5min later foto van de pas gemaakt en gestuurd en ook al een bevestiging gehad dat ze t hadde ontvangen en in hun database zoude doen voor in de toekomst als k weer een replica zou bestellen. Heb geen track en trace code ontvangen helemaal niks.. Geld is al van me rekening afgeschreven door paypal heb ze kopie gestuurd dat paypal de betaling heeft geaccepteert en gister avond een mail gestuurd van dat t geld al van me rekening is afgeschreven en gevraagt of t pakje al is opgestuurd of niet. Wacht nog op antwoord.. Als ik al jullie ervaringen lees had ik t ook allang moeten hebben. Heb t 21aug bestelt. We zijn nu 13 dagen verder. Had ook bij taiwangun paar dingen bestelt op de zelfde dag.. En dat duurde maar 4 dagen voor ik t binnen had..
 
Oh jeej! Heb je ze al een e-mail gestuurd? Als je wilt kan je me je order nummer PM'en en kan ik kijken of ik bij mijn Gunfire contact iets kan achterhalen.