Gunfire.pl

Ik heb ze gister avond een mail gestuurd van of ze t al hebben opgestuurd ofniet. Dacht dat ik vandaag wel een reactie zou krijgen maar ook niet gehad weet ook niet of ze op zaterdag werken ofniet. Als ik maandag ook geen bericht hebt stuur ik je wel de order nr. bedankt dat je er moeite voor wil doen
 
Mail terug gekregen dat ze betaling nog steeds niet hebben ontvangen.. Vind wel raar paypal heeft t al afgeschreven van mijn rekening. Als ik op paypal kijk staat er in behandeling tot 31aug. Ma verder kom ik ook niet. Iemand nog een idee wat ik kan doen?
 
Betaling terugvorderen middels Paypal.
Dan nogmaals proberen.
 
Mail terug gekregen dat ze betaling nog steeds niet hebben ontvangen.. Vind wel raar paypal heeft t al afgeschreven van mijn rekening. Als ik op paypal kijk staat er in behandeling tot 31aug. Ma verder kom ik ook niet. Iemand nog een idee wat ik kan doen?

Als ik jou was zou ik even contact opnemen met PayPal, daar lijkt het mis te gaan, aangezien jouw geld wel is afgeschreven, maar nog niet is bijgeschreven bij Gunfire.
 
Contact gehad met paypal net.. Betaling liep achter daar weet ik veel wat voor reden.. Ze zeiden dat gunfire de betaling donderdag of vrijdag zou ontvangen.. Dus heb ze gemailt van zus en zo.. Dus word nog even 2 weken wachten tot ik t heb ontvangen denk ik.. Gelijk een super ervaring met paypal :) jammer dat t niet onder rembours kan.. Betalen aan de deur.. Denk dat dat t makkelijkste zou zijn geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Betaling terugvorderen middels Paypal.
Dan nogmaals proberen.

Wou ik proberen voor ik contact had gehad met paypal.. Maar is mislukt omdat er staat in behandeling ipv voltooid.. Dus.. Afwachten
 
Weird! Heb dat nog nooit gehad met pay-pall. Your lucky I guess haha! :p
 
  • Leuk
Waarderingen: fatih61
Eindelijk het verlossende mail ontvangen paypal heeft de uitgestelde betaling verwerkt en ook een mail ontvangen van gunfire dat ze t hebben ontvangen en me bestelling word eindelijk verwerkt zal alsnog volgende week pas zijn dat ik me replica ontvang maar ja uit eindelijk goed gekomen en daar gaat t om
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
EINDELIJK!!! Hij is binnen.. 21-22 aug bestelt dankzei paypal zolang geduurt ma heb m eindelijk :)..

Dan wesson 6inch en paar ander klein materiaal.. Nu nog ff downgraden zodat de high power shells zo rond de 320-330 fps schieten :).. Als iemand intresse heeft kan ik foto's/video maken hoe je een dan wesson kan downgraden.. Heb alleen geen fps meter maar dat moet goedkomen :)
 
EINDELIJK!!! Hij is binnen.. 21-22 aug bestelt dankzei paypal zolang geduurt ma heb m eindelijk :)..

Dan wesson 6inch en paar ander klein materiaal.. Nu nog ff downgraden zodat de high power shells zo rond de 320-330 fps schieten :).. Als iemand intresse heeft kan ik foto's/video maken hoe je een dan wesson kan downgraden.. Heb alleen geen fps meter maar dat moet goedkomen :)
Low power shells ? Lol
 
Heb filmpjes gezien.. Schieten rond de 240-250fps vind ik persoonlijk een beetje aan de lage kant.
 
Heb een paar foto's gemaakt.. Ga zaterdag langs bunker 501 voor de fps test daar zal ik wel een filmpje van maken. En dan een nieuw topic maken
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zojuist mijn eerste spullen binnen via Gunfire.

Alles netjes verpakt en het heeft 1,5 week geduurd voordat ik alles binnen had ( replica downgrade ) vandaar wat langer dan normaal.
Van de Replica is helaas een sierstuk afgebroken die zij na een mailtje direct naar mij opsturen.

Een ding waar ik zelf nog niet helemaal uit kom is het vest dat ik had besteld.
http://gunfire.pl/product-eng-1152210638-CIRAS-type-vest-black.html

Het vest dat ik binnen heb gekregen ziet er toch echt anders uit. (bijvoorbeeld de rug is helemaal open).
Ik heb het product nummer even opgezocht maar die komen wel overeen dus ik heb hier maar een email over verstuurd..

Misschien kijk ik ergens over heen.
Maar oordeel zelf maar.

https://gyazo.com/9d5995ceff77144ca398bf83368148b5
https://gyazo.com/35956f41485aa03ff63b4e7c79538d36

Ziet er toch anders uit.. (kan het zijn dat je die back protection er los bij moet kopen? )
Voorkant ziet er toch ook anders uit.
 
Zojuist mijn eerste spullen binnen via Gunfire.

Alles netjes verpakt en het heeft 1,5 week geduurd voordat ik alles binnen had ( replica downgrade ) vandaar wat langer dan normaal.
Van de Replica is helaas een sierstuk afgebroken die zij na een mailtje direct naar mij opsturen.

Een ding waar ik zelf nog niet helemaal uit kom is het vest dat ik had besteld.
http://gunfire.pl/product-eng-1152210638-CIRAS-type-vest-black.html

Het vest dat ik binnen heb gekregen ziet er toch echt anders uit. (bijvoorbeeld de rug is helemaal open).
Ik heb het product nummer even opgezocht maar die komen wel overeen dus ik heb hier maar een email over verstuurd..

Misschien kijk ik ergens over heen.
Maar oordeel zelf maar.

https://gyazo.com/9d5995ceff77144ca398bf83368148b5
https://gyazo.com/35956f41485aa03ff63b4e7c79538d36

Ziet er toch anders uit.. (kan het zijn dat je die back protection er los bij moet kopen? )
Voorkant ziet er toch ook anders uit.
Je hebt een plate carrier besteld en een chest rig toegestuurd gekregen. beetje raar want dat is echt geen ciras type carrier!
 
Mijn ervaring is dat Gunfire daar niet heel moeilijk over doet... ze regelen netjes een koerier die het foute artikel ophaalt en sturen daarna het juist toe, helaas hanteren ze daar wel maximaal 2 weken voor (wacht zelf nog op een optic wat verkeerd is gegaan...)

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Mijn ervaring is dat Gunfire daar niet heel moeilijk over doet... ze regelen netjes een koerier die het foute artikel ophaalt en sturen daarna het juist toe, helaas hanteren ze daar wel maximaal 2 weken voor (wacht zelf nog op een optic wat verkeerd is gegaan...)

Groet,
Peter
Inderdaad :) Zal goed moeten komen. Ziet er uit als een foutje bedankt situatie ;)
 
Nog een kleine heads-up voor diegene die wat met de Gunfire Loyalty Punten doet: bestel dan niet via de co.uk site, maar alleen via de .pl site. Ik had ze even gemaild omdat ik 300 punten niet bijgeschreven kreeg en ze legden dat mij uit. Hij had ze nog wel handmatig op mijn account gezet.
 
Blijkbaar heeft de leverancier het type vest aangepast zonder gunfire te informeren. Maargoed ze willen mij een compensatie geven. Of ik kan hem ruilen. Zelf aangeven dat ik wel wil weten wat die compensatie inhoud en dat ik hem anders ruil voor een ander exemplaar.

Wel vind ik dat ze zeer netjes zijn en er alles aan willen doen om issues op te lossen.

Ik laat het jullie weten zodra alles solved is ,maar het ziet er naar uit dat ze niet zo moeilijk doen:)