Gunfire.pl

Ik had een probleem met de punten die je krijgt als je wat besteld. De punten van de .pl en de .co.uk websites worden niet bij elkaar opgeteld. Als je er regelmatig wat besteld kunnen die punten redelijk oplopen.
 
Kan goed dat het niet zo is hoor ivm trademarks, sommige landen interesseert zich dat niet, maar mogelijk dat ze bij gunfire er zich wel aan houden. Voorheen maakte KJW ook glocks maar die zie je ook nergens meer. Beste antwoord krijg je door gunfire zelf een mail te sturen.
 
Zoals ik het zie is de grip die erop zit een Tanio Koba grip, of ie nou wel of geen markings heeft. Als je gaat zoeken vind je nog meer webshop die de versie aanbieden zonder de markings erop en het lijkt me ook een beetje een "aluminiumfoliehoedje" theorie dat ze die grip zelf hebben veranderd en dan tegelijk ook nog een versie aanbieden die wel die markings heeft. o_O
 
IMG-20151105-WA0005.jpg
 
ik heb vorige week de avalon binnen gekregen. zaterdag na 10-15 mags deed die niks meer. ff contact opgenomen met gunfire en het konden 2 dingen zijn. fuse eruit of motorconnectors los. scheen het laatste te zijn. heb het nu gefixed. heb alleen dat hij op de 11,1v dubbel schiet op semi. maar ga over op 7.4v dus dat wordt wel opgelost. ook pakt hij de standaard mag niet al te goed. blijft niet vastzitten bij normaal erin stoppen. voor de rest ben ik zeer tevreden met hoe alles wordt geleverd en met service.
 
Enkel positieve ervaringen van mij. Ze zijn recent met wat strengere kwaliteitscontroles gestart voor shipment, hierdoor werd de fout opgemerkt voor hij naar mij verstuurd werd, kreeg ik keurig een bericht en de medeling dat ik een nieuwe kreeg aan dezelfde actie prijs (was out off stock gegaan) en maandje later voila :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Goedemiddag heren,
Ik heb en vraagje.
Ik krijg binnen kort me NABV pas binnen en dan mag ik me 1ste replica kopen maar ik heb nog en vest nodig en zulke dingen, is Gunfire daar ook en goed optie voor?
Alvast bedankt!
 
Dat kan absoluut!

Maar soms wil je dat soort dingen eerst ff passen voordat je het koopt...

Er zit namelijk een aanzienlijk verschil in kwaliteit en comfort tussen verschillende vesten. Ook is de 1 soms wat langer (of korter) tov een ander en afhankelijk van je eigen lengte kan dat ook van invloed zijn op je keuze...

In ieder geval succes en plezier met uitzoeken van je gear!

Groet,
Peter
 
Let op: gunfire is niet meer de goedkoopste plek voor veel spullen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jup, alleen specna's zijn bijvoorbeeld interessant, maar VFC HK416's zijn daar ontzettend overpriced zelfs wanneer je het vergelijkt met NL shops.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Net deze week een pakket van Gunfire binnen gekregen. Een Specna Arms Core C08 en een shotgun. De Specna Arms doet het prima, goede replica voor leuke prijs. De shotgun (Cyma CM350) deed het helaas niet. Nu moet ik hem weer retour sturen (op eigen kosten). Het probleem daarvan is dat het pakket 110 cm is en dat alle koeriers maar tot 100 cm gaan.
 
bij postnl kan het sowieso wel maar kost dan 13,25 ipv 6,95

Voor pakketten tot 10 kg geldt een maximum formaat van 100 x 50 x 50 cm.
Voor grotere pakketten (tot max. 176 x 78 x 58 cm) geldt het tarief van categorie 10 - 30 kg.
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Dat is het binnenlandse tarief. Voor naar het buitenland geldt een maximum afmeting van 100x50x50 cm
 
Net deze week een pakket van Gunfire binnen gekregen. Een Specna Arms Core C08 en een shotgun. De Specna Arms doet het prima, goede replica voor leuke prijs. De shotgun (Cyma CM350) deed het helaas niet. Nu moet ik hem weer retour sturen (op eigen kosten). Het probleem daarvan is dat het pakket 110 cm is en dat alle koeriers maar tot 100 cm gaan.

Op eigen kosten? Ik zou eisen dat zij de retouropdracht aanmaken. Heb ik ook gedaan mijn mijn eerste replica. Kreeg ik een bon via de mail, printen, plakken en pakket werd door GLS opgehaald.
 
Op eigen kosten? Ik zou eisen dat zij de retouropdracht aanmaken. Heb ik ook gedaan mijn mijn eerste replica. Kreeg ik een bon via de mail, printen, plakken en pakket werd door GLS opgehaald.

In het hele RMA gebeuren stond vermeld dat je het op eigen kosten terug moest sturen, maar in de algemene voorwaarden stond idd dat je het door een koerier op kon laten halen of dat je de verzendkosten terug kreeg gestort.

Dan is het inderdaad het makkelijkste om het pakket op te laten halen.
 
over postnl klopt inderdaad, na verder zoeken kom ik op gls die het wel kan. Maar dat kost dan wel 32euro als je hem zelf wilt versturen. Kun je inderaad beter het pakket op laten halen in opdracht van gunfire
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick191
Ligt er ook aan of de replica direct defect was (DOA) want dan is het garantie: hun kosten voor verzenden.
 
Als je met Paypal betaald kan je de verzendkosten terug vragen. Werkt prima heb ik ook gedaan, dan hoef je het alleen maar even zelf voor te schieten.