Gunfire.pl

Nee, gunfire.pl is erg netjes. Daarom hebben ze bij mij een grote voorkeur ten opzichte van Taiwangun, want die zijn niet zo schappelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emiel christiaen
Gunfire doet echt niet moeilijk. Een paar keer wat retour gestuurd omdat het niet paste oid. Altijd zonder gezeur geld terug gehad. Verzendkosten om het pakketje terug te sturen ook vergoed gekregen.

Communicatie met de klantenservice is ook altijd top.
 
ik ga een replica kopen maar wat raden julle aan om te doen? laten downgrade door gunfire of het zelf thuis doen?
 
ik ga een replica kopen maar wat raden julle aan om te doen? laten downgrade door gunfire of het zelf thuis doen?

Voor beiden is wat te zeggen. Als je een beetje technisch onderlegd bent kun je met gemak een andere veer in je gearbox zetten. Nu ben ik niet bekend met eventuele extra kosten vanuit Gunfire, maar als zij het voor niets doen, zou ik het lekker door hun laten doen. Dan weet je ook zeker dat je nog aanspraak kan maken op garantie bij Gunfire zelf.
 
Garantie bij Gunfire is niet altijd even goed. En ik zou ze nooit aan mn replica laten rotzooien. Ik wacht nu al 2 maanden op een nieuwe ascu die zij verkeerd hebben imgebouwd.
 
Zou het zelf doen!

Eventueel op YouTube wat filmpjes erbij zoeken en die goed volgen. Zo leer je je replica tegelijk ook een beetje kennen en mocht er een keer iets zijn heb je misschien ook een idee in welke hoek je het zoeken moet.

Toen ik mijn eerste replica heb ontvangen (nog niet zo heel lang gelden) heb ik hem eigenlijk direct open gemaakt om de veer te vervangen, gearbox te smeren en te shimmen. Neem er wel de tijd voor! Er zitten veel onderdeeltje in die ook weer terug moeten :p

Succes!

Groet,
Peter
 
Als ik een cijfer moet geven krijgen ze een 8. De klantenservice is uitstekend, ze helpen net zo lang tot het probleem is opgelost, snelle e-mail reacties en prima communicatie.

Wel jammer dat ze mij niet verder konden helpen met betalen via Paypal, over en weer gemaild, maar helaas mijn order moeten verwijderen. Er ging iets fout met betalen - Iemand anders hier problemem mee gehad?
 
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen gunfire.pl en airsoftguns.pl? Zien er iedentiek uit.
 
Lijkt erop dat het twee gezichten van hetzelfde bedrijf zijn. Mogelijk dezelfde ondernemer die erachter zit?
 
Ik denk dat je die vraag beter bij gunfire kan neerleggen. De gunfire site is legit, daar waar deze twijfelachtig kan zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
update: eindelijk is mijn vervangende vest binnengekomen... het duurde even maar alles is uiteindelijk opgehaald en zij hebben mij een nieuw vest (10 euro duurder) zonder extra kosten verstuurd.

Toevallig ken ik de naam Airsoftguns.pl omdat ik daarvan mijn RMA updates kreeg. (dus ga er vanuit dat het het zelfde bedrijf is.)

Zelf uiteindelijk toch nog redelijk tevreden over Gunfire.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik heb ook zeer goede ervaringen met GF. Ze belde mij zelf een keer op met een vraag over een bestelling. De laatste keer gewoon in het Nederlands. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, Mijn ervaring is dat ze openstaan voor oplossingen.
 
Die aanbiedingen hebben ze wel eens vaker. Die hoge kortingen gelden vaak voor goedkope items. Maar soms zit er wel iets moois tussen. Vorig jaar voor een kameraad een Ares AM-014 met 35% korting kunnen scoren.
 
Let wel even op dat je met het co.uk adres op de britse versie van de site zit te kijken, niet de europese. Weet niet of dit verder gevolgen heeft voor een eventuele bestelling, maar just to be safe ;)

besteld via co.uk adres, maar volgens de track-trace is het pakketje netjes in Wroclaw klaar gezet. Je zou eerder denken dat die land specifieke websites slechts portals zijn voor een Poolse back office...

anyways, wordt weer gespannen de brievenbus in de gaten houden de komende dagen (rugzak via gunfire, en 101inc trolley via combatshop) :D