Als je met Paypal betaald kan je de verzendkosten terug vragen. Werkt prima heb ik ook gedaan, dan hoef je het alleen maar even zelf voor te schieten.
Je kan toch alleen je retour verzendkosten terugkrijgen?
Als je met Paypal betaald kan je de verzendkosten terug vragen. Werkt prima heb ik ook gedaan, dan hoef je het alleen maar even zelf voor te schieten.
Je kan toch alleen je retour verzendkosten terugkrijgen?
Dan de volgende keer maar Paypal gebruiken. .
28feb besteld en nog geen mailtje gehad dat t verstuurd is. Heb wel een gratis downgrade gevraagd... maar dat dat zolang duurt met een quick spring release system.. lijkt mij stug..
Heb wel een gratis downgrade gevraagd... maar dat dat zolang duurt met een quick spring release system..
Als het dan toch al een quick spring release system is, dan zou ik zowiezo zelf de downgrade uitvoeren en niet door Gunfire. Dan weet je tenminste ook precies wat voor veer je erin hebt gestopt en dat er niet vanalles mee uitgehaald is.
Geen idee of ik de downgrade nog kan afschaffen
HEUL snel een bericht sturen!
Zal inderdaad wel een drukke periode zijn, of er is tekort (technisch) personeel.
Ik heb ook al eens een week naar een orderstatus zitten kijken voor deze daadwerkelijk verzonden was.
Geduld hebben dus, of inderdaad kijken of ze de modificatie af kunt zeggen.
Had ik vorig jaar ook rond de IWA. Alle engels sprekende medewerkers zijn daar gewoon naar toe ofzo
Ook ik heb een bestelling gedaan bij gunfire.pl! daar had ik een jg mp5 besteld een EEB echt een super tof ding schoot er 5 keer mee thuis en deed hij t niet meer.... toen heb ik heel netjes een mail gestuurd naar gunfire plus een filmpje en foto's en exact uitgelegd wat er mee gebeurd was. Na een week nog steeds geen reactie toen heb ik zelf gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik hem maar moest terug sturen en dat was allemaal te vinden op de site.. ik op de site gelezen hoe het zou moeten en moest er mee akkoord gaan dat ik de verzendkosten zelf moest betalen. (27 euro) en zou mn geld terug gestort krijgen en niet een nieuwe opgestuurd gekregen.. met veel moeite en onzekerheid toch maar opgestuurd toen heb ik uit eindelijk 3 weken later geld terug gestort gekregen en verder nog steeds niks vernomen van gunfire zelf!
Wat een slechte kut zaak verkopen prima maar als er wat mee is zijn ze niet thuis!!
en vervolgens heb die replica nog geld gekost ook!
Dus ik ben erg op zoek naar dealer die CYMA of JG works verkoopt om dezelfde replica te halen.