Hallo ACN :D

MarcoDB

New Member
22 mei 2018
2
0
Trophies
2
Hallo mede airsoft liefhebbers,

Ik ben marco ben 27 jaar en woon in kollum (friesland)

Ik ben al een tijdje bezig de airsoft sport te volgen en heb al een aantal skirms mee gedaan,
en nu sinds een paar maanden mijn eigen gear kunnen aanschaffen.
nu toch besloten om eens op een goed forum te gaan werpen.
hoop hier wat meer te kunnen leren en mensen te ontmoeten met de zelfde interesses :D
 
Welkom, Jullie hebben de Bullet Factory, ( Oudwoude? geloof ik ) Moet je zeker eens naartoe gaan. En nee, ik heb geen aandelen!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoDB
Welkom, Jullie hebben de Bullet Factory, ( Oudwoude? geloof ik ) Moet je zeker eens naartoe gaan. En nee, ik heb geen aandelen!

Bullet factory is idd een kilometer van mij verwijdert en is zeker een super mooie locatie(CQB) ik ben er vandaag geweest om mijn replica te testen op fps (nieuwe cylinder head en nozzle) super aardige mensen, 1 belletje en ik kon gratis gebruik maken van hun testbaan en fps meters.
alleen jammer genoeg houden ze geen open skirms meer en zijn ze over gegaan op prive only,
Dit omdat er veel overlast was met spelers die zich niet konden beheersen door hun hit niet te nemen en vervolgens kwaad werden en de eigenaren er klaar mee waren om er steeds tussen te springen als een oppas zeg maar :( erg jammer.