Hallo allemaal!

Hoi! Wellicht ter overvloede maar misschien heb je er straks wat aan.
Na de corona lock down kun je elke dinsdag avond bij het NAC terecht voor IAPS.
Een aantal wedstrijd banen, waar ook bijvoorbeeld het Nederlands Kampioenschap op geschoten wordt, staan altijd opgesteld bij het NAC. Dit gooien ze van tijd tot tijd ook weer om dus eigenlijk kun je als IAPS schutter altijd terecht op een "echt" IAPS parcours.
Daarnaast geven ze op de dinsdag dus nog les, voor jou met jouw achtergrond misschien geen noodzaak maar de man die de trainingen geeft heeft zelf ook een real steel achtergrond dus wellicht erg interessant om juist met deze beste man eens het gesprek aan te gaan.
Daarnaast heb je in het NAC dus ook een G&G module staan. Denk aan een stel ballen welke oplichten en je uit moet schieten. Leuk voor je reactie vermogen :)

Kortom: Ga straks eens naar het NAC. Is de moeite waard!
Overigens ook voor niet ervaren IAPS schutters.
Ik heb het een keer gedaan, bij een introductie avond van de NABV en speel áltijd met mijn m4, mijn pistool komt praktisch nooit uit zijn holster.
Beroerd slecht gepresteerd joh maar hartstikke goed om te zien waar je jezelf op kunt verbeteren en direct ook de tool skrijgen om er wat aan te doen, namelijk die dinsdag avond les.

IAPS kun je trainen in Den Haag om de 2 weken op vrijdag bij schietvereniging S.V..Loosduinse Burgerwacht. Ook Bij het NAC elke dinsdagavond. Dit alles natuurlijk na het Corona-gedoe.
Ook voor gas kun je Nuprol 2.0 gebruiken. Echter als je upgrade naar alu slide (zwaarder en dus trager) kun je beter ander gas gebruiken. denk dan aan Abby Predator ( ca. 19,00 per liter) of Protech (9,00 per liter maar lastiger verkrijgbaar in NL).