Hallo iedereen!

Ressurectz

Well-Known Member
27 okt 2016
49
10
Trophies
6
Goedendag mede airsoft spelers!

Via een maatje kennis gemaakt met deze prachtige hobby, na 3 introductie skirms was ik al verkocht en sinds 3 weken geleden mijn eerste airsoft replica gekocht ! ASG CAA M4 Carbine black

Ben wonend in Krommenie en heb alleen nog gespeeld op het veld RSL in Assendelft.

See you all on the field !

~ Martin

Laatst bewerkt:
Hey Martin!

Welkom op het forum!
Hier hebben we de gewoonte om "replica" of "apparaat" te zeggen in plaats van "geweer" of "wapen"
Ik wens je veel plezier toe op het forum en op het veld..

Hey Martin!

Welkom op het forum!
Hier hebben we de gewoonte om "replica" of "apparaat" te zeggen in plaats van "geweer" of "wapen"
Ik wens je veel plezier toe op het forum en op het veld..

Excuus! Staat inderdaad even wat netter :)

Welkom bij deze zeer overduidelijke slachting van je portemonnee :D maar dat is niet erg, want het is gewoon heel leuk!

• Leuk
Waarderingen: Ressurectz
Welkom mr! Waar heb je je introductie skirms gehad? Of heb je die ook bij RSL gedaan?

• Leuk
Welkom mr! Waar heb je je introductie skirms gehad? Of heb je die ook bij RSL gedaan?
Thanks ! :D

Ja heb alle skirms bij RSL (Assendelft) gedaan :) incl. introducties. Mooi veld (sommige plekken wel extreem dicht gegroeid) en zijn flexibel afhankelijk van de animo. Het maximale is 4 hectare (als ik het goed zeg) en kunnen hiermee inkorten.

Jij zelf ook vaak aanwezig bij RSL ?

Voor in de toekomst wil ik nog wel een goed indoor veld uitproberen dus suggesties zijn welkom!

Cool! Ben er zelf nog nooit geweest. Wil er zeker wel een keer kijken :)

Cqb is iig chapter four erg leuk. Office two wil ik gaan kijken maar lijkt me ook tof!

13 of 20e staat voor ons office 2 op de planning :)
Nice ! Laat maar even weten hoe het was :) als het veld goed is dan denk ik er wel aan om keer heen te gaan. Is een 1,5 uur rit vanaf mn woonplaats.

Chapter four net bekeken, 50 minuten bij me vandaan maar ziet er veel belovend uit ! Althans van wat ik zag op een random footage op youtube haha :p

Chapter Four in Hippolytushoef

Office Two in Lochem

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
Hey, Welkom hier. Ik kom uit Alkmaar. Chapter 4 is goed te doen. Zeker de vrijdagavond skirm. Ben je niet je hele zondag kwijt. Zijn en blijven ze thuis ook blij.

Welkom in deze heerlijk verslavende sport.
En leuk dat je dat filmpje van C-4 hebt gevonden.
Het is 20 min.rijden voor ons en zijn daar kind aan huis.
Mijn vrouw en ik spelen de gastrollen in dat filmpje als tegenpartij van de filmer.

Welkom in deze heerlijk verslavende sport.
En leuk dat je dat filmpje van C-4 hebt gevonden.
Het is 20 min.rijden voor ons en zijn daar kind aan huis.
Mijn vrouw en ik spelen de gastrollen in dat filmpje als tegenpartij van de filmer.
oh kicken ! Aanrader dus als ik het zo hoor ?! Zijn wel een hoop close corners, spelen met handguns met meer dan 2 mags lijkt me wel verstandig?

En dan nog een hele belangrijke vraag, gewonnen? :D :P

Gewonnen niet maar lol gehad zeker.
Pistol only is wel een leuk punt ja.
Ik heb sinds zeer kort 2 1911's met meerdere mag's en ga komend weekend zeker met die 2 alleen aan de gang.
Maar moet ook nog een project testen dus de hele dag met alleen mijn 1911's gaat het niet worden.
En ik wil altijd ook graag nog ff een potje met mijn shottie raggen.
Close corners zijn er genoeg,choke points echter nauwelijks tot niet.
Ja,C-4 is een aanrader.:cool:

• Leuk
Gewonnen niet maar lol gehad zeker.
Pistol only is wel een leuk punt ja.
Ik heb sinds zeer kort 2 1911's met meerdere mag's en ga komend weekend zeker met die 2 alleen aan de gang.
Maar moet ook nog een project testen dus de hele dag met alleen mijn 1911's gaat het niet worden.
En ik wil altijd ook graag nog ff een potje met mijn shottie raggen.
Close corners zijn er genoeg,choke points echter nauwelijks tot niet.
Ja,C-4 is een aanrader.:cool:
Nice :D ben echt benieuwd naar het veld. Wat ik hoorde van een collega die in Den Helder woont, is dat het eerst een kartbaan was en nu omgetoverd is naar een airsoft speelveld.
oeh ja die 1911's zijn zeer nice! Heb er zelf 1 daarvan met 2 mags, wil dr nog 2 bij kopen je gaat dr wel erg snel doorheen.

Is het veld ook wel beetje gemaakt om met grotere replica's rond te lopen, ik bedoel gewoon met een m4. Zie wel dat er open stukken zijn maar het (lijkt) dat er veel korte stukken zijn.

Haha ja lekker die hele zaal vol blaffen met bb's met je shotgun :P komt dr ook zown mooi doffe knal uit?