dankjewel voor je reactie! leuk om van een vaste airsofter een bericht te krijgen! ik wilde toevallig inderdaad bij ullicoten dark forest deze pistol only gaan doen haha!Sommige pistolen halen een mooie range hoor! Ik heb ook met mijn KWA M9 op een zomerse dag bij Ulicoten een stuk verder kunnen schieten dan ik had gedacht. Ik gok dat ik niet veel onderdeed voor eenvoudige AEG's.
Een pistol only set staat nog steeds op mijn lijstje. Voor indoor is het echt te gek. Heb een keer iemand zien rennen en vliegen met alleen een pistool en dat ging als een trein! Buiten lijkt het me handig als Platoonleader of zelfs SL. Dat je je zelf op die manier forceert minder vooraan te lopen
Als je BB"s en gas meeneemt kan je in het veld bijvullen
Nee maar toen ik Nederlandse filmpjes ging kijken was jij de eerste die ik zag! Ik speel nog niet zo lang vandaar sommige vragen.Graag gedaan! En veel plezier. Ik zou inderdaad wel, zoals iemand anders ook al aangaf, kijken of je wat extra magazijnen mee kunt nemen. Tegenover AEG's gaat je grootste handicap naast range, volume zijn. Als je BB"s en gas meeneemt kan je in het veld bijvullen, alleen moet je dan zorgen dat je dat niet in het gevecht hoeft te doen. Zelf zou ik rond de 4 mags willen gaan zitten met mijn toekomstige pistol only set.
Daarnaast heb je het cooldown effect waardoor je minder snel kunt schieten. Als je pistool daar last van heeft tenminste.
Ik ben overigens niet de enige vaste airsofter in deze topic
EDIT: AEP dus geen last van
Let er wel op dat je niet te grote of zwakke bussen meeneemt. Als een BB je greengas bus raakt ben je niet heel blij.
Buiten lijkt het me handig als Platoonleader of zelfs SL. Dat je je zelf op die manier forceert minder vooraan te lopen
WWII --- Soviet officer Alexey Yeremenko leads his men into combat, armed with a Tokarev TT-33. He was killed minutes after this photo was taken. (Khorosheye, near Voroshilovgrad, Ukraine - July 12, 1942
Dat zou inderdaad een vet idee zijn voor de platoon leader. En hulde aan Jan ''El Commandante'' !
Jan el Commandante
Wel minder....
Back on topic:
Lijkt mij ook vet. Ik zeg Ghowst Town zo ver krijgen dat ze een keer een pistol only skirm doen?
Eventuele speedsofters mijdt ik liever wel eerlijk gezegd (no offense). Speel een pistol only liever met een groep mensen die tactisch en Y.O.L.O style spelen in plaats van sprinten met het idee dat je eindeloos kan respawnen.
Een goede leider lijdt met de troepen mee en leidt van voren, maar om nou elke keer Jan met een pistool naar voren te sturen is ook zo iets.