Hes stopt

raceeend

Active Member
4 sep 2016
39
9
Trophies
5
Op de website van Hes staat dat ze stoppen met airsoft
 
Laatst bewerkt:
Dit klopt. Hes van Zweeden stopt met het aanbieden van airsoft gerelateerde producten. Staat op hun Facebookpagina.

https://www.facebook.com/hesvanzweeden.nl/

Verder is het niet zulk groot nieuws, denk niet dat ze een hele grote afname hadden in airsoft spul.

Toch wel irritant deze tweespalt in communicatie - info niet op de website, wel op facebook - zo voor de facebook lozen onder ons.
 
Mis je niet veel aan denk ik, was er laast nog en ben er met een patch uitgelopen omdat er niks leuks lag.
 
Victor,
Staat op de website.

Strelok:
de collectie decoarms :)
 
Laatst bewerkt:
Zou mooi zijn als ze de boel in de uitverkoop gooien! Even in de gaten houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Één van onze teamgenoten heeft ook gedoe gehad met een replica die bij Hes vandaan kwam. Was een replica die technisch niet helemaal in orde was (out of the box) en het was een lastig traject dat te fixen via Hes.

Idd, niet bijzonder erg dat ze er mee stoppen.
 
Op hun webshop in ieder geval wel al

Ik heb even gekeken. Niet heel spectaculaire kortingen op de webshop. Hoopte eigenlijk dat er meer kortingen op de gear zat!:D

Verder enkele replicas met 100 euro omlaag maar zit je nog rond de 300 euris.
Denk dat je voor dat geld elders beter kan slagen.
 
Ik kocht er sowieso niks, door slechte ervaringen in het verleden toen ik nog rs schutter was.
Dus ook ik ben er niet rouwig om.
Sterker nog van mij mag de hele toko wel sluiten.
 
Ik kocht er sowieso niks, door slechte ervaringen in het verleden toen ik nog rs schutter was.
Dus ook ik ben er niet rouwig om.
Sterker nog van mij mag de hele toko wel sluiten.

Heb wel ooit vreselijk gelachen nadat ik daar een partij 9mm en .223 munitie had gekocht. Stond in de parkeergarage vlakbij geparkeerd en mijn vrouw en ik stonden in de de lift met die munitie in onze handen. Stapt er op het laatste moment nog een ander stel in die blij waren dat ze de lift nog hadden gehaald. Totdat.....ze de 1.3 klasse explosiegevaarlabels op de dozen zagen. Toen werden ze toch een beetje bleek.
Echter al jaren geleden dat ik daar geweest ben. Dichterbij vind ik betere service, prijzen en keuze. Dus ik ben het met je eens.
 
Ik heb nog nooit problemen met HVZ gehad, sterker nog, supersnelle service. Ook hun mail-team is extreem snel.
 
Gisteren even bij Hes geweest. 40% korting op alle airsoft. Greengas pistool replica vanaf 40 euro. Best interessant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Gisteren even bij Hes geweest. 40% korting op alle airsoft. Greengas pistool replica vanaf 40 euro. Best interessant.

dat is als je in de winkel bent dan?
op de site zie ik niet heel veel staan..


Edit: owww zie het op de site staan:D iets te snel gescrold naar de prijzen. inderdaad bij aanschaf in de winkel.