Hes stopt

Gisteren even bij Hes geweest. 40% korting op alle airsoft. Greengas pistool replica vanaf 40 euro. Best interessant.

Is dat 40% of TOT 40% korting? Weet niet of ze ook dure rifles verkopen in de fysieke winkel maar anders is het wel aantrekkelijk om langs te gaan :)
 
Ik had even gebeld voor een specifiek replica. En als ik zo op hun site kijk staan er wel wat duurdere op. Alleen onbekend of zij deze in de winkel hebben.

Zou gewoon even bellen.
 
Bellen is inderdaad wel een goed idee, welke AA heb jij uiteindelijk gehaald voor welke prijs? :p
 
Bellen is inderdaad wel een goed idee, welke AA heb jij uiteindelijk gehaald voor welke prijs? :p

Ik ben nu onderweg om de ppq handapparaat te halen. Helaas niet meer in het zwart wel nog in tan. Had al een main van gunfire.

Volgens mijn berekening zal die rond de 87 euris komen. (40% af)

Edit: Zoo even op en neer. Ze hebben inderdaad wel enkele replicas in de winkel liggen maar niet heel veel. Ik heb uiteindelijk maar 2x de Walther PPQ tan gehaald voor € 87 de stuk. Bij bunker kosten deze 129.95 de stuk (goedkoopste dat ik online kon vinden) . Toch weer even voor een heel stuk minder geld 2 replicas.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: qlymax en Jelle