Het grote HPA topic

Because they dont have the right connector. You should then bring your own.
There are some dive shops who will do it. But most dont.
 
Handpomp kan ook die kosten rond de 2 a 300 €
Keerzijde daarvan is dat je je een ongeluk pompt :wink:
.

Valt mee, 35 keer pompen is de tank 2000 psi en is genoeg voor dagje op een skirm
In de pauze kan je weer lucht bij pompen
 
Laatst bewerkt:
Wolverine komt met nieuwe C02 kit
Deze kit bestaat uit een houder met 12 gram capsule welke in de M4 stock past. Goed voor ruim 200 schoten. U heeft geen Externe lucht tank meer nodig !

Prijs onder de 100,00


Zelf heb een 88 gr C02 adapter gemaakt en de stock daarop aangepast.
 
Hmmm! Hier gebruik je dan co2 capsules voor? 200 schoten klinkt ook niet als bijzonder veel :(
 
Niet als je met je polarstar en de rof op maximaal rondloopt =P
Maar iemand met realcaps en een gbb haalt dat ook maximaal uit z'n magazijnen.
 
Niet als je met je polarstar en de rof op maximaal rondloopt =P
Maar iemand met realcaps en een gbb haalt dat ook maximaal uit z'n magazijnen.
Mmh, klein detail. Bij een NBB (non-blowback) is max 200 haalbaar. Bij een GBB haal je afhankelijk van de magazijnen hoog uit 1 lading BBs wat vaak 30 - 45 BBs is.
 
Wolverine Upgrade kit,
Er komt voor de SMP of de Inverno een kit naar GEN-2. Deze heeft hoger efficiëntie en nog meer schoten uit een tank
 
Laatst bewerkt:
Niet als je met je polarstar en de rof op maximaal rondloopt =P
Maar iemand met realcaps en een gbb haalt dat ook maximaal uit z'n magazijnen.
Ook bij single only kan 200 rounds op sommige velden bijzonder weinig zijn. Ga maar eens vuursteun geven zodat je buddy naar de hoek kan bijvoorbeeld. Ik schiet op die manier vrij veel weg zonder dat ik met elke BB een hit maak. Al is het maar om iemand om de hoek of in cover te houden zodat iemand anders kan pangen. Als je dan na iedere 3 mags ook nog eens je CO2 patroon moet vervangen is het een ander verhaal... :(
 
C02 adapter heeft een unieke snel sluiting. alternatief is een 88 gram CO2 in gemodificeerde stock of gewoon weer de slang met lucht tank.
 
Denk dat je de CO2 kits ook niet moet willen op een Assault rol, leuk voor een DMR of bolt action, maar anders niet. Daarnaast hoor ik toch dat met CO2 de fps niet zo stabiel is als men doet geloven. Wel handig dat je het veel beter kan verstoppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Je hebt overigens al langer stocks waar je gewoon een 13ci luchttankje op kwijt kan.
 
@Jan ik vind het ook weinig hoor ;) Maar 3 van mn teammaten spelen met gbb en 7 realcaps. Die moeten idd wat vaker terug naar de safety =P
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@ChaoSState ik heb 6 gbb mags voor mijn l85 maar heb propaantank ook bij me en speedloader zodat ik in het veld kan bijvullen. Wel aanpassing op mijn propaan adapter gemaakt zodat de vul-pen beschermt is. Ik had eerst plastice maar daar is met beschermdop er af gegaan en de vul-pen afgebroken. Nu een metale van madbull met dus eigwn gemaakte beschermdop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dat is waar Rebel! Op andere rollen kan het wel een toffe aanvulling zijn inderdaad.
 
Trouwens was nog helemaal vergeten te zeggen dat dit al veel langer bestaat in de vorm van de Mancraft SDiK die voor snipers worden gemaakt (en ook Gearboxen dacht ik), waar ze dan ook op CO2 schieten en daar hoor je dus van gebruikers dat het niet altijd even stabiel is zeker naarmate de capsule leeg raakt. Het is cool maar van een youtuber (Cleanshot) in NL had ik gehoord dat hij toch weer terug was naar Spring vanwege de prestatie en veel maintenance. Hij ging ook een Wolverine Wraith proberen dus dan zullen we wel van hem horen wat hij daar van vind.
 
The Wraith CO2 adapter is stand alone version of the quick change CO2 adapter from the Wraith: CO2 Stock. This adapter is unlike anything else on the market. The Patent Pending Quick Change mechanism allows a fast change of cartridges and the integrated multistage expansion chamber prevents liquid CO2 from reaching the regulator dramatically improving the consistency and making it safe to use with standard regulators.
Specs:
  • Patent Pending Quick Change design
  • Patent Pending auto puncturing mechanism provides consistent reliable puncture and eliminates seal damage
  • Hardened tool steel puncture pin provides long life and reliable puncturing
  • Multi stage expansion chamber prevents liquid CO2 from reaching regulator
  • For use with STORM on tank regulators
  • Milspec Type III Hard coat anodizing for wear resistance
 
BUMP!

Sinds gisteren trotse eigenaar van een Tippman! Nu vroeg ik me af welke pouches jullie gebruiken voor de tank? De zwarte "tippman pouch" valt sws af voor mij omdat ik geen zwart op mn vest wil :)

het mag ook een rugzak/hydration carrier zijn waar die in past! En wat is jullie setup in jullie tippman? Zijn er do's die ik zeker moet doen, mag diy zijn of upgrades die gekocht moeten worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik gebruik een Cargo carrier van viper voor mijn fles.
Een echte Do is gewoon eerst stock spelen. Kijken hoe die functioneerd. Daarna een tdc nub aanschaffen mocht stock niet bevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: bvdzeeuw
Ik gebruik een Cargo carrier van viper voor mijn fles.
Een echte Do is gewoon eerst stock spelen. Kijken hoe die functioneerd. Daarna een tdc nub aanschaffen mocht stock niet bevallen.

Ik zie meerdere nubs op tacticalairsoftgear.nl welke moet ik dan hebben?

Ga ik geen range te kort komen als die standaard is? Heb altijd de neiging om gelijk alles te upgraden :p
 
Ik persoonlijk zou voor de tdc van incentive design gaan.

Een andere Do is de innerbarrel die is stock niet echt super goed. mocht je hem toch gebruiken adviseer ik hem heel goed schoon te maken.