Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Iemand een idee waar ik dit model replica vandaan kan halen voor een goede prijs?

Ben vooral me aan het oriënteren maar kom niet heel ver. Ook omdat ik niet weet wat het beste merk is voor MP5’s. Het hoeft geen high-end replica te zijn, maar ook niet na 1 skirm kapot zijn.

DSC04675.JPG

De MP5 moet de silencer hebben en de uitschuifbare stock

Iemand een idee waar ik dit model replica vandaan kan halen voor een goede prijs?

Ben vooral me aan het oriënteren maar kom niet heel ver. Ook omdat ik niet weet wat het beste merk is voor MP5’s. Het hoeft geen high-end replica te zijn, maar ook niet na 1 skirm kapot zijn.

DSC04675.JPG

http://www.taiwangun.com/en/electric-3/jg067-m5-s6-works-j-g?from=listing&campaign-id=19

Geen idee over de kwaliteit, zal niet heel bijzonder zijn. Maar misschien leuk om als upgrade project aan te gaan!

• Leuk
Waarderingen: qlymax

DSC04675.JPG

In de mp5-wereld schijnt Cyma het best goed te doen. ICS -in tegenstelling tot andere modellen- wat minder op het gebied van de mp5. Mede door de hopup-unit die je extern (dus aan de buitenkant van de replica) kunt verstellen, wat heel onhandig is en daardoor regelmatig ongewenst versteld.

DSC04675.JPG

Heeft iemand ervaring met deze of kan iemand al aan de specs zien of het goed of slecht is? https://www.4komma5.de/Heckler-Koch...ewehr-Kaliber-6-mm-BB-P18-Akku-und-Ladegeraet

• Leuk
En nog even voor mezelf, ik zoek nog een feeding lip voor het magazijn van mijn TM Desert Warrior 4.3. Ik heb hem al bij FireSupport maar daar is ie al een paar maanden uitverkocht. Iemand een idee voor een webshop?

Hey! Ben ik weer :)

Ik ben deze keer opzoek naar een buffertube bevestiging voor een Dboys M4. Ik heb hier een bevestiging voor een specna arms liggen. Alleen is die schroef te kort. Weet iemand waar de goede
wel te krijgen zijn?

Ook ben ik opzoek naar een Bolt catch die bevestigd word met een lockpin!

Alvast Bedankt!

Laatst bewerkt:
Heeft iemand ervaring met deze of kan iemand al aan de specs zien of het goed of slecht is? https://www.4komma5.de/Heckler-Koch...ewehr-Kaliber-6-mm-BB-P18-Akku-und-Ladegeraet

Dit is een kunststof single shot aeg.
Voor hetzelfde geld heb je er eentje bij Taiwangun of Gunfire van metaal en full auto.
Misschien dat ze op het moment niet beschikbaar zijn maar wacht dan ff een paar weken om teleurstelling te voorkomen.
De Cyma Mp5-SD6 is absoluut een toppertje!

• Leuk
Ben sowieso nog niet van plan om hem aan te schaffen. Eerst goed oriënteren ;)

Ik zie overal cyma mp5s verdwijnen uit het aanbod waar die voorheen makkelijk verkrijgbaar waren, ik vraag me af of deze ook uberhaupt terug komen.

Ik zie overal cyma mp5s verdwijnen uit het aanbod waar die voorheen makkelijk verkrijgbaar waren, ik vraag me af of deze ook uberhaupt terug komen.

Dat zou zonde zijn als die nie meer terugkomt.
Of er zit een nieuwe aan te komen dat ze de oude batch eerst weggewerkt willen hebben.
Hoop op t laatste.