Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Ump 45 electric recoil , deze replica moet ik bestellen voor een vriend die in het buitenland woont , gaat deze zomer mee een paar x als introduce .

Ik heb hem zelf een x gehoord in het veld en man wat een geluid was onder de indruk , geluid was echt mooi .


Iemand nog zo,n apparaat liggen ? Het lijkt er op dat deze variant niet te koop is in Nederland kan iemand mij helpen ?

Alvast dank

Robin
 
Geen voorkeur als het maar een UMP is die een beetje recoil heeft en geen speelgoed trein geluid maakt , de persoon die ik toen met betreffende platform tegenkwam wilde er destijds vanaf omdat ie teveel geluid maakte is was er toen van overtuigd dat het een gbb was ....shit ik weet niet meer welk merk het was .
 
Mijn broer heeft de UMP van umarex gehad. Zeker weten zonder ebb.
Maar dat ding knallende er ook als een idioot overheen, net of er zo'n amplifier op zat.
En dat ding schoot ook nog heel aardig.
Alleen lower, is 3 x meer dan 2 maand weg geweest voor reparatie. Fire selector functioneerde niet / slecht.
 
Is al jaren geleden geweest, volgens mij heeft hij geld terug gekregen vanwege het nog steeds niet functioneren van de fire selector naar 3x opgestuurd te zijn geweest voor reparatie.
Kwam toen de tijd bij Hes van Zweden vandaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Hey iedereen!

Ik ben opzoek naar het volgende product!

https://www.airsoftgi.com/product/PolarStar-2-5mm-Selector-Ball-Bearing-12550/

Weet iemand dit te vinden in europa? Of heeft iemand nog iets liggen. Het is voor de fireselector van mijn SR25 van A&K, deze heb ik namelijk perongeluk opgezogen met de stofzuiger... Ik dacht dat het een bolletje tin was :p... toch niet..

Het is gewoon een simpel balletje met een diameter van 2.5mm!
 
Zoeken op ball bearing balls in die diameter, een snelle search en ik vond zo al meerdere bedrijven ook in de EU waar ze nog geen 4 euro voor 10 zijn.
 
Na veel gegoogle denk ik dat ik toch maar voor de Umarex H&K UMP 45 GBB ga al is ie moeilijk te vinden .
 
Zoeken op ball bearing balls in die diameter, een snelle search en ik vond zo al meerdere bedrijven ook in de EU waar ze nog geen 4 euro voor 10 zijn.

Top, deze had ik ook gevonden, alleen vroeg ik mij of of er nog verschil tussen zat. Maar dat zal dan wel niet! bedankt!
 
Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn mags voor mijn 80's loadout (van mijn vader zijn diensttijd). Het liefst gebruik ik de riem de erbij zat, samen met een coole veldfles, maar het gebruikt een nogal apart systeem met gaatjes langs de riem. Zie ook de foto's. Zijn er mensen die een idee hebben hoe ik dit aan kan pakken, of waar ik accessoires kan vinden die met dit systeem werken? Bij voorbaat dank!
bWoxyqS.jpg


KdJAQUi.jpg
 
Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn mags voor mijn 80's loadout (van mijn vader zijn diensttijd). Het liefst gebruik ik de riem de erbij zat, samen met een coole veldfles, maar het gebruikt een nogal apart systeem met gaatjes langs de riem. Zie ook de foto's. Zijn er mensen die een idee hebben hoe ik dit aan kan pakken, of waar ik accessoires kan vinden die met dit systeem werken? Bij voorbaat dank!
bWoxyqS.jpg


KdJAQUi.jpg

Zijn dit geen 'Alice Clips' Ofzoiets? Geen idee hoe het werkt :p Maar zeker te vinden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Ja ik weet geeneens waar te beginnen joh. Dit is allemaal nieuw voor me dus op dit moment is m'n beste idee de mags in m'n broekzak stoppen :rolleyes:

Edit: geen Alice clips, nog ouder dan dat! Maar Alice zou ook moeten werken. De pioniersschop heeft wel Alice.

Zie ook deze link
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn mags voor mijn 80's loadout (van mijn vader zijn diensttijd). Het liefst gebruik ik de riem de erbij zat, samen met een coole veldfles, maar het gebruikt een nogal apart systeem met gaatjes langs de riem. Zie ook de foto's. Zijn er mensen die een idee hebben hoe ik dit aan kan pakken, of waar ik accessoires kan vinden die met dit systeem werken? Bij voorbaat dank!

Ik heb dit systeem wel eens zien liggen in het dump gedeelte van Douwe's Dump in Ommen, geloof ik.

Neem eens contact op met Douwe's Dump of met een legerdump welke dichtbij is voor jou. Misschien kunnen zij je helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Ik heb dit systeem wel eens zien liggen in het dump gedeelte van Douwe's Dump in Ommen, geloof ik.

Neem eens contact op met Douwe's Dump of met een legerdump welke dichtbij is voor jou. Misschien kunnen zij je helpen.

Thanks, zal ik doen! Zal wel even zoeken worden denk ik.
 
Ik ben van de generatie van je vader en kan je zeggen dat wij geen sjieke vesten hadden of plate carriers.
Zelfs het systeem met de eerder genoemde alice clips is van na mijn tijd.
Wij gebruikten z.g.bokketuigen om onze gear aan te hangen.
De riem die je laat zien daar komen dan nog riempjes aan vast te zitten.
Die gaan dan weer kruislings over je rug.
Ik kan ff geen plaatjes vinden ervan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Ik ben van de generatie van je vader en kan je zeggen dat wij geen sjieke vesten hadden of plate carriers.
Zelfs het systeem met de eerder genoemde alice clips is van na mijn tijd.
Wij gebruikten z.g.bokketuigen om onze gear aan te hangen.
De riem die je laat zien daar komen dan nog riempjes aan vast te zitten.
Die gaan dan weer kruislings over je rug.
Ik kan ff geen plaatjes vinden ervan.

Die riempjes heb ik inderdaad! Maar ik heb behalve de veldfles niks dat aan de riem kan hangen. Maar die clips/haken heten dus bokketuigen? Dat zal de zoektocht weer wat makkelijker maken. Thanks!
 
Ik heb douwes verschillende keren bezocht en vond dat oude dump bij douwes dump niet zo veel meer is als vroeger. Het is nu vooral nieuw spul voor camperen/outdoor.
Ze hebben het wel bij militaria4you in Zutphen. Daar hebben ze veel echt dump spul en ze hebben je riem, daar heet het "oud groen"
http://www.militaria4you.com/paginas/artikel-details.php?id=5761

Trouwens, welke replica heb je? Lct heeft een mooie fn fal
 
Ik heb douwes verschillende keren bezocht en vond dat oude dump bij douwes dump niet zo veel meer is als vroeger. Het is nu vooral nieuw spul voor camperen/outdoor.
Ze hebben het wel bij militaria4you in Zutphen. Daar hebben ze veel echt dump spul en ze hebben je riem, daar heet het "oud groen"
http://www.militaria4you.com/paginas/artikel-details.php?id=5761

Trouwens, welke replica heb je? Lct heeft een mooie fn fal

Thanks! Ga er straks naar kijken. Ben nu even bezig met veel IKEA in elkaar aan het zetten. Ik ben net begonnen met airsoft, dus voor nu heb ik een beginners m4 (overgenomen van rebelattack). Totaal niet passend, maar wel een veilige keuze aangezien ik nog niet weet welke rol(len) ik fijn vind op het veld.

Ik heb zeker aan een FAL als DMR gedacht inderdaad! Ik weet dat het uit die periode is, maar gebruikte de landmacht hem ook in die periode?