Noice, ben de dag erna jarig25 maart dus duurt nog wel even maar ben nu al aan het rond kijken enzo.
Noice, ben de dag erna jarig25 maart dus duurt nog wel even maar ben nu al aan het rond kijken enzo.
bedankt ik zal daar ook nog even naar op zoek gaanGa zeker niet voor wandelschoenen! Zoals al was aangegeven, schoenen met een goed profiel maar belangrijkste is hoge schoenen. De schoenen moeten je enkels goed kunnen ondersteunen. Je wil vooral geen blessures oplopen tijdens een hobby dus koop goede schoenen.
bedankt voor de tips en komt goed met dat baantje maar een luger gaat snel stuk dan of??Psst, zie ook de links in mijn handtekening hieronder! Met een cyma cm045 kan je eigenlijk niet misgaan. Je hebt ze bij taiwangun (in polen)voor 130 euro (!). Haal er een stainless steel inner barrel erbij (zci is een goed merk) en een flathop bucking van modify (of maak er zelf 1, is heel makkelijk). Doe daarbij alle dingen die je voor niks kan doen in de gearbox als je dat aandurft, en je zit helemaal prima. Dat zou ik doen zou ik opnieuw beginnen in ieder geval.
Maar stel he, je zorgt ervoor dat je een goed winterbaantje scoort en je hebt wat meer te besteden, kijk dan niet verder dan een lct aks-74U. Uit de doos werken ze prachtig, kan het weten heb er zelf 1. Steek daar een betere motor, loop en bucking in en je bent klaar. Beste externals buiten realsword en het hout erop is gerust 5 keer beter dan die op een ongemodificeerde cyma. Kost 280 verzonden vanuit de uk.
we luger zou ik wat langer over nadenken. Als dit een sidearm is dat je graag regelmatig in een game wilt gebruiken, dan zou ik iets anders kiezen. Lugers zijn vet, maar hun gecompliceerde mechanismen in combinatie met niet te nauwe kwaliteitsnormen maakt een snel brekende gbb replica. Kijk eens naar een andere we, kjw of als je iets echt netjes wilt, een tm.
ps vette replicasPsst, zie ook de links in mijn handtekening hieronder! Met een cyma cm045 kan je eigenlijk niet misgaan. Je hebt ze bij taiwangun (in polen)voor 130 euro (!). Haal er een stainless steel inner barrel erbij (zci is een goed merk) en een flathop bucking van modify (of maak er zelf 1, is heel makkelijk). Doe daarbij alle dingen die je voor niks kan doen in de gearbox als je dat aandurft, en je zit helemaal prima. Dat zou ik doen zou ik opnieuw beginnen in ieder geval.
Maar stel he, je zorgt ervoor dat je een goed winterbaantje scoort en je hebt wat meer te besteden, kijk dan niet verder dan een lct aks-74U. Uit de doos werken ze prachtig, kan het weten heb er zelf 1. Steek daar een betere motor, loop en bucking in en je bent klaar. Beste externals buiten realsword en het hout erop is gerust 5 keer beter dan die op een ongemodificeerde cyma. Kost 280 verzonden vanuit de uk.
we luger zou ik wat langer over nadenken. Als dit een sidearm is dat je graag regelmatig in een game wilt gebruiken, dan zou ik iets anders kiezen. Lugers zijn vet, maar hun gecompliceerde mechanismen in combinatie met niet te nauwe kwaliteitsnormen maakt een snel brekende gbb replica. Kijk eens naar een andere we, kjw of als je iets echt netjes wilt, een tm.
bedankt voor de tip zal zeker kijken@ChaoSState kan je er meer over vertellen die heeft van beide een, maar ik weet wel zeker dat de CYMA beter is.
een luger gaat snel stuk dan of??
oo bedankt voor de informatie ik zal het mee nemen in mijn beslissingIk heb er zelf geen gehad, dus dit is geheel tweedehandse+ informatie. Het probleem met replica luger is eigenlijk een universeel probleem: Hoe meer (bewegende) onderdelen, hoe sneller het breekt. GBB Lugers hebben een hoop bewegende onderdelen in een onorthodoxe combinatie in vergelijking met andere gbb pistolen. Ze zullen je vast goed kunnen dienen, maar je hoort geregeld dat ze zichzelf snel de mallemoten inwerken.
edit: Hierbij wat bronnen:
https://nl.reddit.com/r/airsoft/comments/5ampqb/whats_the_best_luger_i_can_get/
https://nl.reddit.com/r/airsoft/comments/78716u/verdict_on_the_we_europe_p08_luger/
http://forum.airsoft.nl/viewtopic.php?f=10&t=14166&p=136147&hilit=luger#p136147
bedankt en komt vast goedWelkom in deze te gekke sport en op dit forum.
Ik hoop dat het je goed gaat bevallen en je met evenveel (zo niet meer) plezier deze hobby/sport gaat beleven als alle andere forumbewoners hier.